Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jondis
    replied
    Vaatiiko m50b25 vanos koneen tilalle vaihdettaessa non vanos tekniikka mitään ohjausboxia kummempaa muutosta? Vai onko koneiden sähköissä/johtosarjoissa paljonkin eroa?

    Leave a comment:


  • E34M60
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Osa 14 kaikkein tärkein, se uusi on aavistuksen vanhaa leveämpi eikä ne keltaiset muoviprikat enää mahdu väliin. Itse keppi (sekin leveämpi ja menee ilman muoviprikkoja) tietysti kun sen alapään holkki kuluu myös, seiskan tarvitset kun kepin vaihdat muuten sitä ei tarvita. Sieni taitaa tulla 14 mukana. 2 on ihan hyvä kans vaihtaa, ei tee suurta eroa ellei vanha ole täysin kaput.
    Kiitos ja kumarrus.

    Leave a comment:


  • t0mpp4
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Muistaakseni liitäntä erikokoinen.
    Kiitokset.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by t0mpp4 View Post
    Mitä eroa normi mallin ja M5 kytkimen pääsylinterillä on? Sama halkaisija realoem mukaan, mutta m5 eri osanumerolla. Hintakin näkyi olevan sama.
    Muistaakseni liitäntä erikokoinen.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by E34M60 View Post
    Vaihdevivusto on väljä, ja haluaisin tilata valmiiksi ne osat, jotka yleensä ovat pahimmassa kunnossa. Tiedän että oikea vastaus on "pistä kaikki uutta", mutta nyt haluan edetä budjettilinjalla.

    Auto on 535i ja varaosakuva tässä: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=25_0025

    Ilmeisesti ainakin osat 2 (ylemmän varren kumipusla), 7 (kuulan muovipusla), 12 ja 16 (keltaiset prikat) ja 20 ("sieni"). Osa 14 voisi olla hinta/vaikutus suhteeltaan kanssa järkevä. Mitä tuohon listaan olisi syytä lisätä?

    Tästä olen lukenut paljonkin juttuja täälläkin mutta en ole koskaan tehnyt...
    Osa 14 kaikkein tärkein, se uusi on aavistuksen vanhaa leveämpi eikä ne keltaiset muoviprikat enää mahdu väliin. Itse keppi (sekin leveämpi ja menee ilman muoviprikkoja) tietysti kun sen alapään holkki kuluu myös, seiskan tarvitset kun kepin vaihdat muuten sitä ei tarvita. Sieni taitaa tulla 14 mukana. 2 on ihan hyvä kans vaihtaa, ei tee suurta eroa ellei vanha ole täysin kaput.

    Leave a comment:


  • t0mpp4
    replied
    Mitä eroa normi mallin ja M5 kytkimen pääsylinterillä on? Sama halkaisija realoem mukaan, mutta m5 eri osanumerolla. Hintakin näkyi olevan sama.

    Leave a comment:


  • E34M60
    replied
    Vaihdevivusto on väljä, ja haluaisin tilata valmiiksi ne osat, jotka yleensä ovat pahimmassa kunnossa. Tiedän että oikea vastaus on "pistä kaikki uutta", mutta nyt haluan edetä budjettilinjalla.

    Auto on 535i ja varaosakuva tässä: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=25_0025

    Ilmeisesti ainakin osat 2 (ylemmän varren kumipusla), 7 (kuulan muovipusla), 12 ja 16 (keltaiset prikat) ja 20 ("sieni"). Osa 14 voisi olla hinta/vaikutus suhteeltaan kanssa järkevä. Mitä tuohon listaan olisi syytä lisätä?

    Tästä olen lukenut paljonkin juttuja täälläkin mutta en ole koskaan tehnyt...

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Jyke koo View Post
    Kuuluuko bensapumpun pyörähtää kun kääntää virrat päälle? Moottori m50b25 nv, lähtee hyvin käyntiin kylmänä että lämpimänä ja käy muutenkin normaalisti.
    kuuluuhan sen, kerää paineen järjestelmään

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Jyke koo View Post
    Kuuluuko bensapumpun pyörähtää kun kääntää virrat päälle? Moottori m50b25 nv, lähtee hyvin käyntiin kylmänä että lämpimänä ja käy muutenkin normaalisti.
    Älä korjaa jos se ei ole rikki

    Leave a comment:


  • Roito
    replied
    Originally posted by Jyke koo View Post
    lähtee hyvin käyntiin kylmänä että lämpimänä ja käy muutenkin normaalisti.
    Hyvä että toimii

    Leave a comment:


  • Jyke koo
    replied
    Kuuluuko bensapumpun pyörähtää kun kääntää virrat päälle? Moottori m50b25 nv, lähtee hyvin käyntiin kylmänä että lämpimänä ja käy muutenkin normaalisti.

    Leave a comment:


  • fore
    replied
    Aika harvan kolmenepan kanssa tarvitsee mitään lappuja, koska tyyppihyväksyntä on alkanut joskus 95/96/97 paikkeilla. Ennen sitä valmistettuihin autoihin asenettavien osien kun ei tarvitse olla hyväksyttyjä mihinkään. Kunhan turvallisuus ei alustamuutoksen jälkeen heikkene, se on hyväksyttävä. Esim Tuv-laputhan ovat siitä hyvät että jos alustalle on sellaiset, sitä on periaatteessa miltei mahdoton mieltää turvallisuutta heikentäväksi.

    Uuden lainsäädännön mukaanhan tarviit aina kuitenkin suuntauslapun.

    Leave a comment:


  • Vuorde
    replied
    Entä miten bc racing alustat luokitellaan että mihinkä asti riittää? Itsellä on bc racing br joka on otettu e39 523:sta onko jossain joku taulukko sitä varten?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Vuorde View Post
    Auttakaa tyhmää. Trafi näyttää e34 520i vm 90 teho/omamassasuhteeksi NaN. Eli onko kyseessä joku virhe vai saako heittäytyä ihan villiksi virittämisen kanssa?
    Et saa, vanhemmissa kapineissa tuota ei välttämättä ole merkitty.

    Vaparina saat viritellä tuosta periaatteessa mitä haluat mutta alustan pitää vastata 540 mallia.
    Sääntöhän on 210kw + 20% 540 alustalla.

    Leave a comment:


  • Vuorde
    replied
    Auttakaa tyhmää. Trafi näyttää e34 520i vm 90 teho/omamassasuhteeksi NaN. Eli onko kyseessä joku virhe vai saako heittäytyä ihan villiksi virittämisen kanssa?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎