Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vaatiiko m50b25 vanos koneen tilalle vaihdettaessa non vanos tekniikka mitään ohjausboxia kummempaa muutosta? Vai onko koneiden sähköissä/johtosarjoissa paljonkin eroa?
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOsa 14 kaikkein tärkein, se uusi on aavistuksen vanhaa leveämpi eikä ne keltaiset muoviprikat enää mahdu väliin. Itse keppi (sekin leveämpi ja menee ilman muoviprikkoja) tietysti kun sen alapään holkki kuluu myös, seiskan tarvitset kun kepin vaihdat muuten sitä ei tarvita. Sieni taitaa tulla 14 mukana. 2 on ihan hyvä kans vaihtaa, ei tee suurta eroa ellei vanha ole täysin kaput.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by t0mpp4 View PostMitä eroa normi mallin ja M5 kytkimen pääsylinterillä on? Sama halkaisija realoem mukaan, mutta m5 eri osanumerolla. Hintakin näkyi olevan sama.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by E34M60 View PostVaihdevivusto on väljä, ja haluaisin tilata valmiiksi ne osat, jotka yleensä ovat pahimmassa kunnossa. Tiedän että oikea vastaus on "pistä kaikki uutta", mutta nyt haluan edetä budjettilinjalla.
Auto on 535i ja varaosakuva tässä: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=25_0025
Ilmeisesti ainakin osat 2 (ylemmän varren kumipusla), 7 (kuulan muovipusla), 12 ja 16 (keltaiset prikat) ja 20 ("sieni"). Osa 14 voisi olla hinta/vaikutus suhteeltaan kanssa järkevä. Mitä tuohon listaan olisi syytä lisätä?
Tästä olen lukenut paljonkin juttuja täälläkin mutta en ole koskaan tehnyt...
Leave a comment:
-
-
Mitä eroa normi mallin ja M5 kytkimen pääsylinterillä on? Sama halkaisija realoem mukaan, mutta m5 eri osanumerolla. Hintakin näkyi olevan sama.
Leave a comment:
-
-
Vaihdevivusto on väljä, ja haluaisin tilata valmiiksi ne osat, jotka yleensä ovat pahimmassa kunnossa. Tiedän että oikea vastaus on "pistä kaikki uutta", mutta nyt haluan edetä budjettilinjalla.
Auto on 535i ja varaosakuva tässä: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=25_0025
Ilmeisesti ainakin osat 2 (ylemmän varren kumipusla), 7 (kuulan muovipusla), 12 ja 16 (keltaiset prikat) ja 20 ("sieni"). Osa 14 voisi olla hinta/vaikutus suhteeltaan kanssa järkevä. Mitä tuohon listaan olisi syytä lisätä?
Tästä olen lukenut paljonkin juttuja täälläkin mutta en ole koskaan tehnyt...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jyke koo View PostKuuluuko bensapumpun pyörähtää kun kääntää virrat päälle? Moottori m50b25 nv, lähtee hyvin käyntiin kylmänä että lämpimänä ja käy muutenkin normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Kuuluuko bensapumpun pyörähtää kun kääntää virrat päälle? Moottori m50b25 nv, lähtee hyvin käyntiin kylmänä että lämpimänä ja käy muutenkin normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Aika harvan kolmenepan kanssa tarvitsee mitään lappuja, koska tyyppihyväksyntä on alkanut joskus 95/96/97 paikkeilla. Ennen sitä valmistettuihin autoihin asenettavien osien kun ei tarvitse olla hyväksyttyjä mihinkään. Kunhan turvallisuus ei alustamuutoksen jälkeen heikkene, se on hyväksyttävä. Esim Tuv-laputhan ovat siitä hyvät että jos alustalle on sellaiset, sitä on periaatteessa miltei mahdoton mieltää turvallisuutta heikentäväksi.
Uuden lainsäädännön mukaanhan tarviit aina kuitenkin suuntauslapun.
Leave a comment:
-
-
Entä miten bc racing alustat luokitellaan että mihinkä asti riittää? Itsellä on bc racing br joka on otettu e39 523:sta onko jossain joku taulukko sitä varten?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vuorde View PostAuttakaa tyhmää. Trafi näyttää e34 520i vm 90 teho/omamassasuhteeksi NaN. Eli onko kyseessä joku virhe vai saako heittäytyä ihan villiksi virittämisen kanssa?
Vaparina saat viritellä tuosta periaatteessa mitä haluat mutta alustan pitää vastata 540 mallia.
Sääntöhän on 210kw + 20% 540 alustalla.
Leave a comment:
-
-
Auttakaa tyhmää. Trafi näyttää e34 520i vm 90 teho/omamassasuhteeksi NaN. Eli onko kyseessä joku virhe vai saako heittäytyä ihan villiksi virittämisen kanssa?
Leave a comment:
-
Leave a comment: