E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klasu-
    replied
    Yläpään laakerit, apusimpukan hela, tai simpukan kääntövarsi on hieman löysällä simpukkaan, eli se osa, joka kiinnittää simpukan keskimmäiseen raidetankoon.

    Itselläni narinaa aiheutti tuo viimeinen. Osassa on kiristysruuvi, jota hieman tiukkaamalla omani herkesi narisemasta, ja on pysynyt hiljaisena jo yli vuoden.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Näissä on simpukka.

    Harvemmin on simpukan syy rutinat ja natinat. Tarkista yläpään laakerit vaikka alkuun.
    Joo aattelin kans ettei oo hammastankoo. Vissiin pelti auki vaan ja kuunnella lähempää yläpään laakereita?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Onkos tämmöses ns. Hammastankoo? Rutisee/narisee ku kääntää. Vai onkos se joku ohjausvaihde?
    Näissä on simpukka.

    Harvemmin on simpukan syy rutinat ja natinat. Tarkista yläpään laakerit vaikka alkuun.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Onkos tämmöses ns. Hammastankoo? Rutisee/narisee ku kääntää. Vai onkos se joku ohjausvaihde?

    Leave a comment:


  • Incarnated
    replied


    Ei tuokaan sitä sano etteikö se voisi toimia vaikka listassa olisikin, mutta....

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Mitenkäs kompura? Vieläkö voin käyttää samaa??
    Mielestäni kyllä. En ainakaan ole kuullut/lukenut etteikö voisi käyttää. Bmwfans antaa kyllä kahta eri osanumeroa kompuralle. Viisaammat korjatkoon.

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Originally posted by Kal.ju View Post
    Katos joo, tuohan on päivittynyt. Onneksi löytyy tuo 2009 versio.

    http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/82319067396/
    Kiitos..

    Tuo sinne varmaan pitää laittaa, että voi käyttää uudempaa tavaraa? Mitenkäs kompura? Vieläkö voin käyttää samaa??

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Katos joo, tuohan on päivittynyt. Onneksi löytyy tuo 2009 versio.

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    -91 vuoden M5 ilmastoinnilla tarttis täyttöä.. R12 liittimet ja tarra on konetilassa.. Oliko siihen nyt jostain saatavilla R134 retrofit kittiä? Bmwfansista ei ainakaan silmään osunut..

    Vai täytetäänkö vaan korvaavalla tavaralla vai onko sekin muuttunut?

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Sulake nro. 19.

    Toimiiko täysillä? Jos toimii vain täysillä niin etuvastus vaihtoon.

    Jos ei toimi ollenkaan niin kaippa se pitää puhaltimen moottori vaihtaa.
    Kiitos tästä! Ja ei toimi millään asennolla.

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Löytyiskö samaa vikaa miettineitä?
    Sulake nro. 19.

    Toimiiko täysillä? Jos toimii vain täysillä niin etuvastus vaihtoon.

    Jos ei toimi ollenkaan niin kaippa se pitää puhaltimen moottori vaihtaa.
    Last edited by Roisto; 29-03-2016, 14:16.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Mistä kannattas lähteä ensimmäisenä vikaa kattoon ku puhallin ei lähtenytkään enään pyöriin. Onko tälle joku sulake? Auto on manuaali-ilmastoinnilla. Ja jos koko puhaltimen joutuu vaihtaan nii onko kuinka hankala homma?
    Löytyiskö samaa vikaa miettineitä?

    Leave a comment:


  • Merkki
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Ei kai niissä ole kuin kaksi säätöä per umpio?
    Löytyshän multa näköjään kuvakin umpiosta selventääkseni
    Eli lyhyessä, tuo vasemmanpuoleinen ylhäällä


    Ihmetyttää vaan, kun tuntuu valot osoittavan vastaantulevienkaistalle vaikka kuinka koittaa säätää, niin onkohan tuolla kolmannella ruuvilla osansa:think
    Ed. umpioissa oli korkeudensäätömoottori joihin ei ollut johtoja, eikä autossa itsessään olekkaan sähkö korkeuden säätöä, niin ostin umpiot joissa ei niitä ole..

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Merkki View Post
    Vaihdoin tuohon M5 seen uudet etuvalot, joissa ei ole sähkösäädettävää korkeudensäätöä. Mitä lyhyissä valoissa toinen ylhäälläoleva ruuvi säätää? Reunimmainen säätää sivuttais ja alimmainen ylä-ala suuntaan, mutta entä tuo yksi?
    Ei kai niissä ole kuin kaksi säätöä per umpio?

    Leave a comment:


  • Merkki
    replied
    Vaihdoin tuohon M5 seen uudet etuvalot, joissa ei ole sähkösäädettävää korkeudensäätöä. Mitä lyhyissä valoissa toinen ylhäälläoleva ruuvi säätää? Reunimmainen säätää sivuttais ja alimmainen ylä-ala suuntaan, mutta entä tuo yksi?

    Leave a comment:

Working...
X