Eikös noi voi vaihtaa noi pelkät puslat noihin vanhoihin tukivarsiin?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 etupyöräntuenta?
Collapse
X
-
Originally posted by jani73 View Post^Tottakai voi vaihtaa.
Tottakai muuten tulee halvemmaks vaihtaa pelkkä pusla.. mut jos pallonivel menee hetken päästä ei se vaihdettu puslakaan enää taas sit uuteen tukivarteen enää tiukka oo.
Comment
-
-
Jees nyt on vaihdettu kokonaan uudet reaktiotangot, powerflexin puslilla, ja uudet alatukivarret ! Kyllä muuttu.. menee jopa suoraan. Enää huomaa että simpukkaa tarttis kiristää. Mutta kyllä tuli muuten ratinkääntöön tuntumaa reippaasti lisää. Kyllä se näin vana on että ne motonetin puslat oli jo ihan pehmeetä tavaraa. Mutta tulipahan nekin kokeiltua.
Kaverin kans ne kaikki tossa kerralla vaihdeltiin ja kyllä oli opettavainen kokemus että miten tiukassa voi kartiot taas olla... Ne hiljakkoin vaihdetut vanhat reaktiotangot kun sai ruuvipenkkiin naputeltavaks niin eihän niihin edes vasara tehonnu vaikka olantakaa hakkas. No, pillillä kuumaks ja uudelleen. Ei mitään elonmerkkiä vaikka kuin hakkais... Ei muuta kun rälläkällä kuulan juuresta poikki ja poralla 10mm reikä kartion sisään. Ei lähe vaikka kuin hakkaa... Sitten lisää pillillä kuumaks ja hakkaamaan.. ja sit hetken päästä irtos.. huhhuh.
Ei tarvinnu kun siis kaks kertaa kuumentaa ja kerran porata reilu reikä kartioon ja hakata kaikkiaan puol tuntia pää märkänä niin lähti
Biggest fight evö...
Comment
-
-
Originally posted by Harzzza View PostKaverin kans ne kaikki tossa kerralla vaihdeltiin ja kyllä oli opettavainen kokemus että miten tiukassa voi kartiot taas olla... Ne hiljakkoin vaihdetut vanhat reaktiotangot kun sai ruuvipenkkiin naputeltavaks niin eihän niihin edes vasara tehonnu vaikka olantakaa hakkas. No, pillillä kuumaks ja uudelleen. Ei mitään elonmerkkiä vaikka kuin hakkais... Ei muuta kun rälläkällä kuulan juuresta poikki ja poralla 10mm reikä kartion sisään. Ei lähe vaikka kuin hakkaa... Sitten lisää pillillä kuumaks ja hakkaamaan.. ja sit hetken päästä irtos.. huhhuh.
Ikinä ei oo ollu ongelmaa saada irti, kun on ulosvetäjä.
Comment
-
-
Tänään vaihdoin oikean alatukivarren ja käytössä kartion ulosotossa oli haarukka Pari terävää iskua lekalla niin se oli siinä. Sopivaa ulosvetäjää kun ei just nyt ollut, se olisi hoitanut homman varmasti paremmin.
Mutta... tärinät/tutinat, alle satasen vauhdissa ei vieläkään poistuneet vaikka tuossa alatukivarressa oli pienenpieni välys pallonivelessä. Ylätukivarret on vaihdettu ed. omistajan toimesta n. 50tkm sitten, Lemförder oli valmistaja. Silloin ei ollut autossa mitään tutinaa 18" rengastuksella. Kysyisinkin, että voiko tuossa ajassa ylätukivarren puslat mennä finaaliin? Mitä tänään sitä ylätukivartta tuli katottua niin pallonivel ehjä, pusla aika pehmeäntuntuinen eli sitä tukivartta pystyi pyörittämään helposti puslan ympärillä.
Onko noi puslat nyt sitten mennyt kaputt ? Rengastuksena edessä ollut 18" 235 leveät nakit, toki noinkin leveät rasittaa eritavalla puslia kuin 16".
Jos laitan powerflexit niin lisääntyykö tärinät ohjattavuuden kustannuksella ? vai laitetaanko jotain 750 puslaa vai mitä ??
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View PostKyllä suosittelen vaihdattamaan ne puslat korjaamolla.. kympin makso ja ei menny kaua... ite siitä ei tuu yhtää mitää.. saa korkeintaan ruuvipenkin särettyä jos sillä yrittää...
siis uusiin varsiin puslat paikalleen...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Voimasavu View PostMistä mahtais E34 noita uretaanipuslia saada? Ja onko niillä kuinka paljon vaikutusta alustan kovuuteen? :think
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View PostKyllä suosittelen vaihdattamaan ne puslat korjaamolla.. kympin makso ja ei menny kaua... ite siitä ei tuu yhtää mitää.. saa korkeintaan ruuvipenkin särettyä jos sillä yrittää...
siis uusiin varsiin puslat paikalleen...
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostJuu, tuli nuo pelkät reaktiotangon puslat vaihdettua jokin aika sitten. Piti vaan itse tehdä ulosvetäjä hommaa varten. Sinänsä helppo vaihtaa, ei tarvi irrottaa kun sen puslan puoleiset pultit. Olihan ne puslat suht tiukassa, mutta kestäähän tollanen kierretanko vääntöä... Olivat aika väsähtäneet Lemförderit vaikka vasta n. 60tkm ajettu.
Hevimies olikin maininnut ko.asiasta sivulla kaksiE30 x 3, E36 x 2, E46, E91, E34 x 2, E39 x 3
Comment
-
Comment