Eli väljää on jarruttaessa oikeella edessä. Saman huomaa kun rengasavaimella auto maassa laittaa pulttia kireemmälle ni rengas antaa periks pitkittäis suunnassa eli eteen ja taakse ei ylös ja alas. Vaihettu on alatukivarsi pallonivelellä ja kallistuksen vakaajan tukitanko. Eli mitä kaikkia tuentoja tonne renkaaseen menee kiinni? Oman näkemyksen mukaan siihen renkaaseen tulee kiinni alatukivarsi, raidetanko ja sit joku ihme käyrä tanko. Voisko toi käyrätanko olla joku jonka pitäs estää renkaan liikkuminen pitkittäissuunnassa? Ja millä toi käyrä tanko on kiinni renkaassa, jollain pallonivelellä vai millä? Ja mikäli toi tanko on löysä niin voiko se aiheuttaa tärinää noin 100km vauhissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 etupyöräntuenta?
Collapse
X
-
Reaktiotankoa tässä haetaan. Tuli äskettäin vaihdettua kummallekin puolelle, kl:ssä tanko 75e ja pusla kolmisen kymppiä. Palloniveltä ei pysty vaihtamaan, vaan on ostettava koko tukivarsi.
Oli vielä alkuperäiset puslat ja tangot tuossa (oli vuosiluku stanssattu), vaikka mittarissa semmoset 380tkm. Aika pitkäikäiset!Ei mopolla mahottomia..
-
-
Originally posted by LakesonReaktiotankoa tässä haetaan. Tuli äskettäin vaihdettua kummallekin puolelle, kl:ssä tanko 75e ja pusla kolmisen kymppiä. Palloniveltä ei pysty vaihtamaan, vaan on ostettava koko tukivarsi.
Oli vielä alkuperäiset puslat ja tangot tuossa (oli vuosiluku stanssattu), vaikka mittarissa semmoset 380tkm. Aika pitkäikäiset!
Comment
-
-
Originally posted by mclyjoo just se.. kl:ssä? Eli siis onks sille jotain muuta nimee ku toi reaktiotanko? Ei näy tolla nimellä olevan missään varaosissa?
Thrust arm tai upper control arm = ylempi
E34 Osanumerot:
Control arm Left: 31 12 1 139 991
Control arm Right: 31 12 1 139 992Last edited by Hevimies; 20-05-2005, 16:53.
Comment
-
-
Originally posted by JamBBaMotonetissä ainakin myydään tota reaktiotangon puslaa nimellä tukitangon hela. En kyllä muista millä nimellä ne puslat ite ostin
500s E34 Tukitanko oikea (ei M5). . . . . . . . . . . . . . 17-2253 59.90 ???
Ja sit se pusla E34 89--96 Tukitangon sisähela/sininen 520/525 (ei 525td). 18-1586 22.95 ???
Auto on siis 525 24V -91
Comment
-
-
Originally posted by mclyJa sit se pusla E34 89--96 Tukitangon sisähela/sininen 520/525 (ei 525td). 18-1586 22.95 ???
Auto on siis 525 24V -91
Comment
-
-
Originally posted by HevimiesOsta suosiolla E32:n pusla. 500-sarjan dieseleissäkin on se. Suunniteltu raskaamalle keulalle ja kestää varmasti pitempään kuin tuo alkuperäinen. Itse ainakin tein näin. Muuten tuo osa on ihan oikea.
"mcly": E34:n alustajuttuja, varsinkin vapinoista löytyy haulla aika paljon...
Comment
-
-
Originally posted by LekaJos tarkoitat E32 740/750 puslaa niin se ei ole sama kuin E34 dieseleissä. E34 dieselien pusla on sama kuin esim. E34 535:ssa ja E32 735:ssa.
"mcly": E34:n alustajuttuja, varsinkin vapinoista löytyy haulla aika paljon...
Comment
-
-
Originally posted by LekaJos tarkoitat E32 740/750 puslaa niin se ei ole sama kuin E34 dieseleissä. E34 dieselien pusla on sama kuin esim. E34 535:ssa ja E32 735:ssa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikki35iTuohon reaktiotankoon voi vaihtaa pelkänpuslan?Vai onko se ns.kiinteää tekoa alkuperäisessä tangossa?
EDIT: Ehkä kuitenkin kannattaa vaihtaa koko tanko. Ensin vaihdettiin reaktiotangon puslat ja nyt 20 000km jälkeen vaihdoin koko tangot puslineen kun oli nivel väljä.
Motonetistä saa, jo ei muuta niin ainakin tilaamalla, rektiotankoa vihreällä puslalla, ilmeisesti aika jäykkä, hinta 60€/tanko. Ei tarvitse prässäillä, senkun vaihtaa vaan. Myyvät myös pelkkää tankoa ja puslaa erikseen.Last edited by DiisseliKiisseli; 12-09-2005, 16:15.
Comment
-
Comment