Matkamittarin näytön segmentit/pikselit pystyy kyllä korjaamaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 led matka&trippimittarit pimenevät ?
Collapse
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by petteriuOhjeita sitten jakoon !
PetteriBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Onko kukaan löytänyt ratkaisua tähän ongelmaan? Tuossa yksi heikohko kuva, jonka eilen nappasin kun tsekkasin konkkien tilan ja arvot. Konkat näytti päällisin puolin olevan kunnossa, mutta vois ne varmuuden vuoksi jossain välissä vaihtaa.
Kuvasta näkyy miten tuo jännitteensyöttö LCD-paneelille on toteutettu, jos siitä mitään hyötyä on.
Edit. Tietysti asiaa voisi ajatella niin, että tuo metallinen klipsi joka nyt on pitänyt tuota johdinnauhaa paikallaan vuodesta 1990 alkean, on saattanut jonkin verran väsyä. Sitten kun siihen lisätään lämpeneminen ja sen myötä lämpölaajeneminen, niin?Last edited by jani73; 14-09-2008, 21:08.
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostOnko kukaan löytänyt ratkaisua tähän ongelmaan? Tuossa yksi heikohko kuva, jonka eilen nappasin kun tsekkasin konkkien tilan ja arvot. Konkat näytti päällisin puolin olevan kunnossa, mutta vois ne varmuuden vuoksi jossain välissä vaihtaa.
Konkat vaihdettu, eikä vaikuttanut.
Itse olen miettinyt, et ottais mittariston auki kun se on lämmin, mutta edelleen kytkettynä ja ruiskuttaisi kylmäspraytä sinne tänne. Siinä samalla kattois et minkä kohdan jäähdyttäminen saisi segmentit taas näkymään ja tietäis mitä vaihtaa.
Tosin pelkään että vika on itse näytössä, jonka vaihtaminen sit varmaan maksaisinkin turhan paljon.Älä oo tommonen
e61 525iA
e36 320iA
e39 540iA
e34 518i
Comment
-
-
Originally posted by Konu View PostTosin pelkään että vika on itse näytössä, jonka vaihtaminen sit varmaan maksaisinkin turhan paljon.
Se johdinnauha on liimattu lcd-näyttöön, joten mahtaako se olla paha vaihtaa?
Last edited by jani73; 20-09-2008, 19:26.
Comment
-
Comment