Elikkä tuli juuri ostettua ensimmäinen bemarini(ei suinkaan ensimmäinen auto) ja siinä nyt on pientä tekemistä joten apuja tarvitaan...
Ekana semmoinen ongelma että perä on ruvennut tänä talvena edeltävän omistajan mukaan ulvomaan ja mietinkin että kannattaako tuota perää korjauttaa vai ihan suosiolla uus ja jos vaihtaa uuden(siis jostain purkuulta haetun) niin kannattaakos vaihtaa koko pirun mötti vai pelkät sisukset?
Minkäslainen välitys tuo perässä kuuluisi olla kun on 5 lovinen manuaali ja kiisseli?
Toinen ongelma on suuttimien letkut, eli ei ne painepuolen putket vaan ne "paluu" letkut, eli jokaisessa suuttimessa näkyi olevan kahdet lähdöt noita, eli ne oli ns. sarjassa ne suuttimet, mutta ongelmana onkin kun yksi letku on poikki ja ei hajuakaan mihin se kuuluu, eli letku on lähimpänä kuskia oleva.
Kuuluisikohan tuossa suuttimessa edes olla kuin yksi liitin naftan paluuta varten? Uskaltaako sitä tukkia?
Ekana semmoinen ongelma että perä on ruvennut tänä talvena edeltävän omistajan mukaan ulvomaan ja mietinkin että kannattaako tuota perää korjauttaa vai ihan suosiolla uus ja jos vaihtaa uuden(siis jostain purkuulta haetun) niin kannattaakos vaihtaa koko pirun mötti vai pelkät sisukset?
Minkäslainen välitys tuo perässä kuuluisi olla kun on 5 lovinen manuaali ja kiisseli?
Toinen ongelma on suuttimien letkut, eli ei ne painepuolen putket vaan ne "paluu" letkut, eli jokaisessa suuttimessa näkyi olevan kahdet lähdöt noita, eli ne oli ns. sarjassa ne suuttimet, mutta ongelmana onkin kun yksi letku on poikki ja ei hajuakaan mihin se kuuluu, eli letku on lähimpänä kuskia oleva.
Kuuluisikohan tuossa suuttimessa edes olla kuin yksi liitin naftan paluuta varten? Uskaltaako sitä tukkia?
Comment