E34 alustaremontti

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kal.ju
    replied
    Originally posted by zener View Post
    S-kone mieheltä olen kuullut, että vain tiskiltä haettu orggis tukivarsi orggis helalla kestää.
    Joo kestää varmasti, mutta mutkaan mentäessä käyttäytyy selkeesti erilailla flexien kanssa. Vanhoissa oli siis flexit ja nyt tuli noi orkkikset. Jännästi mutkan äärirajoilla muljahtaa tukivarressa. Tosin mukavuus palasi, mikä on kyllä ihan kiva juttu tuollaiseen autoon.

Leave a comment:

• aakoo
    replied
    En tiiä mitä marmoritiskiltä antavat, mutta kaikista Lemförderin osista, jotka ovat meikäläisen käsissä käyneet, on kairattu BMW:n logon kokoinen läpyskä pois. Ainoana poikkeuksena ohjauksen keskitanko, joka tuli Lemförderin paketissa, mutta jossa oli TRW:n logot.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    mä olen ymmärtänyt että lemföder = orkkis :think
    Niihän ne puhuu. En oo henkilökohtasesti päässy koskaan näkemään, että onko se tiskiltä tilattu varsi tosiaan lemmiä.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    S-kone mieheltä olen kuullut, että vain tiskiltä haettu orggis tukivarsi orggis helalla kestää. Eikä siihen tietenkään ole vaikea yhtyä.
    mä olen ymmärtänyt että lemföder = orkkis :think

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by VaihtoVirta View Post
    Ja mikäli parasta haluaa, on siihen vastaus lemförder + powerflex.
    S-kone mieheltä olen kuullut, että vain tiskiltä haettu orggis tukivarsi orggis helalla kestää. Eikä siihen tietenkään ole vaikea yhtyä.

Leave a comment:

• VaihtoVirta
    replied
    Ja mikäli parasta haluaa, on siihen vastaus lemförder + powerflex.

Leave a comment:

• Kal.ju
    replied
    Originally posted by aakoo View Post
    Yksi lause.

Lemförder.
    +1

Omaan autoon leitettiin tänäkeväänä juurinki Lemföderin palikat, pitäs kestää.
    Vaikuttivat muutenki huomattavasti laadukkaammilta jo päällisinpuolin vrt. halpispalikoihin.

Leave a comment:

• aakoo
    replied
    Originally posted by Purtsi123 View Post
    Hieno homma. Viime syksynä vaihdetuista reaktiotangoista jo pallonivelen kumi aivan totaalisen riekaleina ja pahoin pelkään, että nivelkin on jo väljä kolinoista päätellen. Kesti about 8kk ja noin 6000km.

Schmiedmannin tarvike reaktiotanko kyseessä. Olihan se tiedossa, ettei varmaan kovin hyvää laatua ole, mutta että noin hirveetä kuraa.

Edit: Mahtaako nuo Meyle HD:t kestää sen kauemmin?
    Yksi lause.

Lemförder.

Leave a comment:

• Purtsi123
    replied
    Hieno homma. Viime syksynä vaihdetuista reaktiotangoista jo pallonivelen kumi aivan totaalisen riekaleina ja pahoin pelkään, että nivelkin on jo väljä kolinoista päätellen. Kesti about 8kk ja noin 6000km.

Schmiedmannin tarvike reaktiotanko kyseessä. Olihan se tiedossa, ettei varmaan kovin hyvää laatua ole, mutta että noin hirveetä kuraa.

Edit: Mahtaako nuo Meyle HD:t kestää sen kauemmin?
    Last edited by Purtsi123; 23-05-2011, 13:36.

Leave a comment:

• -Markus-
    replied
    Kävipä kerrankin hyvä tuuri. Tuli huudettua Ebaysta melkolailla väljyksetön servotronic ohjaussimpukka 25 eurolla..... Myyjä ei oikeen tiennyt mistä ko. osa oli ja mikä sen kunto oli niin sen takia hinta tuollainen.

Nyt alkaa olla toukan ajettavuus lähellä sitä mitä se pitäisikin olla. Paitsi etupäästä on alkanut kuulua hiukan kolinaa jossain tilanteessa. Täytyy vielä nuo kolinat korjata pois ja käyttää vielä uudestaan kulmien säädössä ni sit on bueno!

Leave a comment:

• Tuiske
    replied
    Originally posted by -Markus- View Post
    Taidampa huomenna käydä motonetistä tuon "keskimmäisen raidetangon" ja yhden raidetangon pään hakemassa. Sittenpähän ajan kanssa näkee miten käy.

Marmorilta ois menny tilaukseen ja taitaa jäädä motonetin hinnat noin kolmasosaan.
    Jos tilaat saksan ebaysta niin hinta jää lähes kolmasosaan motonetinkin hinnoista. Siis jos tilaa setin missä on kaikki etupään nivelet, laatu varmaan ihan yhtä "hyvää".

Leave a comment:

• -Markus-
    replied
    Taidampa huomenna käydä motonetistä tuon "keskimmäisen raidetangon" ja yhden raidetangon pään hakemassa. Sittenpähän ajan kanssa näkee miten käy.

Marmorilta ois menny tilaukseen ja taitaa jäädä motonetin hinnat noin kolmasosaan.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    reaktiotangoissa löyty katsastuksessa pallonivelelestä väljää kuskinpuolelta. Vaihtelin uudet osat, niin kuskinpuolelta tuli suojakumin sisältä vettä ! jep jep... Ne oli mallia Meyle HD. Puslat oli molemmissa vielä hyväkuntoiset ja ehjät. Nehän on täyttä kumia. Kysymys tietty kuuluu miten voi mennävettä.. Oli siellä rasvaakin jonkun verran, mutta kuitenkin. No, nyt tuli laitettua lemförderin tangot ja 750i:n puslat. Ehkä ne kestää sitten paremmin.
    Last edited by pheno; 08-01-2011, 22:16.

Leave a comment:

• Purtsi123
    replied
    Sisäpään helat jännittyy väärin ja rikkoutuu aika nopeasti.
    Eli nekö ei siis pääse "pyörimään" siellä. No perhana. Pitääpä sitten päästää irti ja kiristää oikein. Onneks ei oo vielä ollu kun ehkä 1000km.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by Purtsi123 View Post
    Mitäs haittaa tästä on jos on renkaat ilmassa kiristetty? Itse nimittäin unohdin koko homman reaktiotankoja vaihtaessa.
    Sisäpään helat jännittyy väärin ja rikkoutuu aika nopeasti.

Leave a comment:

Working...
X