Originally posted by herja
View Post
Mistä jarruosat E39:siin? Entä E34?
Collapse
X
-
Originally posted by Thuppu View PostGreenstuff tai Ferodo palat ovat huippuluokkaa, eikä pitäisi pölyttää nimeksikään...
http://www.sarlinraceteam.fi/service...do/ferodo.htmlKaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostOmat kokemukset Greenstuffeista oli että kyllä nekin pölyttää mutta aavistuksen vähemmän kuin jotkut halpistarvikepalat. Toki Greenstyuffeissa tulee mukan epämiellyttävä jarrujen vinkuminen köykäisissä jarrutuksissa.
Kuten sanottu, niin Ferodo-palat on parhaat! DS2500 sopii kadulle, mutta hinta on tietysti suolainen jos vertaa Motonetin hintoihin.
Etupala: (http://www.elcome.ltd.uk/fmracing/Ca...asp?pn=FCP1073)
159€ (www.kilpuri.com), Ero on siis melkoinen verrattuna Motonetiin! Vain viisinkertainen!Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Itse hain vm00 530d:hen jarruosat motonetistä viikko sitten ja tällä kertaa sai Zimmermannin levyt eli luulisin olevan aika hyvälaatuiset. Ja halvemmalla ei tuntunut mistään saavan kun kl-varaosasissa maksoi levyt 6-10€ enemmän/kpl
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostOmat kokemukset Greenstuffeista oli että kyllä nekin pölyttää mutta aavistuksen vähemmän kuin jotkut halpistarvikepalat. Toki Greenstyuffeissa tulee mukan epämiellyttävä jarrujen vinkuminen köykäisissä jarrutuksissa.
Comment
-
-
Osat ostettu, vinkkejä kaivataan.
Nyt tuli haettua Motonetistä levyt ja palat eteen sekä ne jousikikkareet jotka ovat yhtä kuin "asennussarja eteen". Harmaissa punaisella viivalla höystetyssä laatikoissa lukee All Break Systems. Onko kenelläkään kokemuksia näistä? En ole laatikoita vielä korkannut, joten voisikohan siellä olla sitten jonkun muun merkkiset vielä?
1) Sitten pari käytännön ohjetta olisi tumpelo vailla. Oletteko laittaneet sitä kitinänestoainetta palojen taakse ja mistä hommasitte?
2) Saako sen kulumissensorin piuhoineen nätisti irti ja ehjänä paikalleen helpostikin?
3) Miten olette ängänneet mäntiä sisemmäksi, kun uudet palat ja levyt ovat tietysti paksumpia? Minulla ei ole mitään erikoistyökaluja tuohon hommaan. Onnistuuko mäntää rikkomatta jollain peruskaluilla?E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
2) yleensä ei saa ehjänä pois...ei se montaa euroa maksa.
3) väännä se rako suuremmaksi esi. isolla ruuvarilla kun ovat vielä vanhat palat paikoillaanVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
All Break Systems.
1)Sinne voi laittaa esim. kuparitahnaa tai askarrella liimattavista kitinänvaimennuslevyistä sopivat palaset.
(Joissain paloissa mitä olen laittanut ko. tavaraa on ollut itsessään jo kitinäpinta valmiina)
2)Saattaa saada ehjänäkin, itse rikoin viimeksi..:think
3)Mäntää voi työntää sisälle vaikka isommilla pihdeillä tai tongeilla, varovasti. Tai sitten tuo ruuvari kikka.Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Comment
-
-
Originally posted by Kilpuri View PostSama kitinä on myös redstuffeissa, mitkä laitoin omaan autooni. Auto yllä pysähtyy, eikä pölyä niin kuin aikanaan KL:stä ostetut Boschit.
Kuten sanottu, niin Ferodo-palat on parhaat! DS2500 sopii kadulle, mutta hinta on tietysti suolainen jos vertaa Motonetin hintoihin.
Etupala: (http://www.elcome.ltd.uk/fmracing/Ca...asp?pn=FCP1073)
159€ (www.kilpuri.com), Ero on siis melkoinen verrattuna Motonetiin! Vain viisinkertainen!
Comment
-
-
Kiitokset vinkeistä buksin-1:lle ja goldenm:lle.Pitää hakea se anturipiuha; niitä vissiin on vain toisella puolella. Lisäksi tahna tai kitinänestolevy ja sitten vain paikkaa katsomaan missä tehdä.
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Originally posted by E39-530A View PostKiitokset vinkeistä buksin-1:lle ja goldenm:lle.Pitää hakea se anturipiuha; niitä vissiin on vain toisella puolella. Lisäksi tahna tai kitinänestolevy ja sitten vain paikkaa katsomaan missä tehdä.
E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostKannattaa viistota palojen "etureuna", estää kitinöitä tehokkaasti.
Tästähän tulee hyvä lista mitä kaikea pitää muistaa.Paljonko kannattaa viilata pois?
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
Comment