Originally posted by Marko.K
View Post
Mistä jarruosat E39:siin? Entä E34?
Collapse
X
-
Originally posted by E39-530A View PostJos täällä Espoon tai PK-seudulla on jotain laatua myyvää varaosakauppaa, niin saa ehdottaa. Ei ole tullut toistaiseksi asioitua kuin marmorilla ja Motonetissä.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostItse tilasin saksasta Meylen valmistaman paketin jossa oli kaikki hilut eteen ja taakse eli levyt palat ja jarrukengät. Hinta taisi olla vajaat 200 euroa.
Originally posted by Ha2 View PostKysyppä Tocarista. Mulle tuli sieltä ihan normijarrut 530i touringiin ja hyvät on ollu ja hinta kohdallaan. Ei pölyä kovin paljoa, ei vingu ja pysähtyy hyvin. Uusin siis kaikki levyt, palat ja kulumisanturit kerralla. Huolsin toki samassa remontissa satulatkin kunnolla.
Ehkä E90 on niin "uusi" etteivät panosta vielä Suomessa varaosakaupat niin paljoa.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Originally posted by E39-530A View PostNäytti, ettei ollut saatavilla paloja tuolla E90:iin. Muuten vaikutti ainakin sivujen perusteella asialliselta.
Ehkä E90 on niin "uusi" etteivät panosta vielä Suomessa varaosakaupat niin paljoa.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by E39-530A View PostJos tällä kertaa herkistäisi männät, niin voisi onnistuakin 1. yrittämällä, niin raaskisi orkkikset laittaa. Realoem:n mukaan ovat "TEXTAR T419", minulle tuo ei paljon sano.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Tätä lukiessa tuli Motonetin paloista juttu mieleen... Kyselin taannoin osanumerolla paloja, kaveri sitten kävi hyllystä katsomassa mitä ne on. Totesi että ovat jotain Motonetin omaa brändiä (en muista mitä), joita ketju nykyään valmistuttaa kiinassa. Sitten yhtäkkiä kysyi, "mihin autoon nää on tulossa?" "Jaa seiskaan... En mä sitten näitä sulle myy, ei nää toimi siinä. Hae jostain jotkut paremmat palat."Sälli meinasi, että heidän omissa paloissa ei ole viistottuja reunoja saati uria ja mainitsi, että on tullut paljon valitusta kitinästä. Joten näki parhaaksi, ettei ala niitä bemariin edes myymään.
Hain sitten KL:stä Textarit ja olin erittäin tyytyväinen Motonetista saamaani palveluun.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Levyt ja palat.
Zimmermannin levyt jyväskylästä ja green stuff palat samalla (http://www.sporttiauto.com/tuotteet/...FI/greenstuff/ )....Toimii.. Vanteet pysyy pitempään puhtaana nuilla paloilla ku orikinaaleilla...TyytyväinenLast edited by adr-jouni; 24-09-2009, 11:44.
Comment
-
-
Tässähän alkaa jo olla runsaudenpulaa pikkuhiljaa.
Halpispaloja meinasin aluksi, kun minulla tuppaa jäämään joskus ekalla kerralla jotain tekemättä, jos en ole aikaisemmin tehnyt.Mutta jos nyt vetäisi syvään henkeä ja tekisi kunnolla, niin voisin laittaa saman tien kunnon palat.
Kiitoksia vinkeistä; nyt vain varmuus asennuspaikasta ja sitten palat tilaukseen. Ja jos varoiksi nyt sen anturinkin ottaisi.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Uusi käyttäjä jakaa kokemuksiaan:
E39 ilmoitteli jarrujen kuluneisuudesta ja totesin etupalojen olevan elinkaarensa päässä. Edellisessä katsastuksessa jo mittailtiin levyjen paksuuksia ja päätin nuo vaihtaa samalla.
Motonetin hintoja tutkailin netistä, mutta koska paikkakunnalla ei kyseistä liikettä ole, niin kävin Osaset-liikkeestä kyselemässä kilkkeitä bemariin. TRW:n etulevyt ja -palat 523i:n kuluneisuusantureineen tulivat maksamaan tasan 200€. Myyjän mukaan pitäisi olla yhtä laadukkaat kuin orkkisosien, saapa nähdä oliko vain myyntipuhetta.. :think
Ensikertalaisena katselin vierestä kun kuskin puolen osat vaihdettiin ja jarrut ilmattiin - toisen puolen tein itse. Puuta koputtaen pitää myöntää, että lapsellisen helppo homma oli.
Aika näyttää, miten tuo setti lähtee toimimaan, mutta toivossa eletäänRenault Mégane 2d 1,6 -04
ex. E39 523i -97
Comment
-
-
Originally posted by bravia View Post...Ensikertalaisena katselin vierestä kun kuskin puolen osat vaihdettiin ja jarrut ilmattiin - toisen puolen tein itse. Puuta koputtaen pitää myöntää, että lapsellisen helppo homma oli.
Aika näyttää, miten tuo setti lähtee toimimaan, mutta toivossa eletäänEx: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Originally posted by Kentsu View PostOliko huoltamo joka asensi, miten pyörännapa puhdistettiin ennen levyn asennusta? Jos ei mitenkään niin tiedät mistä sitten mahdollisesti kohta alkava tärinä jarruttaessa johtuuPyörännavat putsattiin CRC:n Bräkleenillä. (siis noin niinkuin ulkopuolelta..)
Renault Mégane 2d 1,6 -04
ex. E39 523i -97
Comment
-
-
Onko nuo Topcarin levyjen hinnat kappale vai pari hintoja?
Facelift 530d Touringiin löytyisi Saksasta jarrusetti Zimmermann Sport etulevyt (324mm) + Ate palasarja + kulumisanturit 194,90e +(pk:t 19,90e). Sama satsi taakse 163,90e
Onko kukaan tilannut tuolta Exclusive parts 24:sta? Saksasta tilaamalla taitaisi kuitenkin jonkun verran säästöä tulla...
Comment
-
-
Originally posted by Erich View PostTätä lukiessa tuli Motonetin paloista juttu mieleen... Kyselin taannoin osanumerolla paloja, kaveri sitten kävi hyllystä katsomassa mitä ne on. Totesi että ovat jotain Motonetin omaa brändiä (en muista mitä), joita ketju nykyään valmistuttaa kiinassa. Sitten yhtäkkiä kysyi, "mihin autoon nää on tulossa?" "Jaa seiskaan... En mä sitten näitä sulle myy, ei nää toimi siinä. Hae jostain jotkut paremmat palat."Sälli meinasi, että heidän omissa paloissa ei ole viistottuja reunoja saati uria ja mainitsi, että on tullut paljon valitusta kitinästä. Joten näki parhaaksi, ettei ala niitä bemariin edes myymään.
Hain sitten KL:stä Textarit ja olin erittäin tyytyväinen Motonetista saamaani palveluun.
Comment
-
Comment