Mikä osa on tuo kuvassa punaisella ympyröity? Meneekö siihen kenties joku letku tai jotain? Itellä ei ole siinä mitaän letkua ja imee rajusti siitä ilmaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 540 iA ulisee ,käy vajaasti
Collapse
X
-
Originally posted by nazqul View PostMuuten, sanoivat että imusarjan päällä olevan bensaputken asennukseen on pakko olla 2 ihmistä, ei onnistu yksin. Eli lisää kuluja.
Irrotin imusarjan ym muut hilpekkeet ja kokosin YKSIN.
Comment
-
-
mihin tuo linkin kuvassa oleva osa nro. 10 etupää kiinnittyy?
Tuossa jutussa on aika selkeitä kuvia.
Valve Cover Gaskets and Fuel Filter enclosed! NOT dial-up friendly, so I wouldn't bother. Here's a PDF version of this writeup, with links to all the part numbers and diagrams on realoem. Possibly the BIGGEST post on BB so far.....read it if you have time or just look at the pics, whatever you lik
BMW 740iA '97 E38 M62B44 - A5S440Z/5HP24
Comment
-
-
Pieni uppi tähän väliin... mitenkäs TÄHÄN vikaan natsais semmoset oireet kun mulla alko yhtäkkiä ujeltaan kylmästä lähtiessä, ja ujellus katoaa kun motti lämpiää kunnolla ?
Käynnissä ei kuulostais olevan mitään ihmeellistä, käy tasasesti, ja hyvin tyhjäkäyntiä. Vain tuo laatikon laakerivialta kuulostava ulina kuuluu, vähän niinkuin kierrosten mukaan kun pintakaasulla ajaa, mutta jos heitää vauhdissa N silmään ja polkasee reippaasti kaasua niin ulina katoo, ja palaa kun kaasun nostaa ja D takas. Hiukan ulinan sävy muuttuu riippuen onko vähän vetoa vai moottorijarrutusta. Ite syyttäsin kalvoa mielelläni, en usko että laatikosta kuuluu. Tosin oireilee vähän erilaisesti kuin muilla ?
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostNiin, jos pillkkua nussitaan niin se oil separator on siellä jakokopan sisällä josta menee putki tähän imusarjan takana olevaa _venttiiliin_, jonka kalvo on todennäköisesti rikki. Se pyrkii siis säätää imua sopivasti - ei liikaa eikä liian vähän. Jos se venttiilin kalvo rikki, niin taatusti öljyt imusarjaan.e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by turbopuusti View PostNeuvokaas tyhmää eli ostin molemmat osat. Separaattorin ja imusarjan päädyssä olevan venttiilin. Onko toi separaattori paha vaihtaa? Kannattaako sitä edes vaihtaa vai onko edes millään tavalla rikkoutuva osa?
Se imusarjan takapäässä oleva huohotinventtiilihäsmäkkä on se joka menee rikki ja joka on helpohko vaihtaa.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostOn paha vaihtaa, pitää joko napata kansi irti tai ylempi & alempi jakokoppa & laahaimet. Eli ei kannata vaihtaa, tuohan on vain tyhjä pömpeli joten ei se mene "ikinä" rikki.
Se imusarjan takapäässä oleva huohotinventtiilihäsmäkkä on se joka menee rikki ja joka on helpohko vaihtaa.
ps. ei ole paha vaihtaa sieltä imusarjan päädystä vaikka imusarja on paikallaan. (ainakaan e34)e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by turbopuusti View PostOk, kiitos tarkennuksesta. Porukka puhuu isosti ristii eli vitut se separaattori ole kun joku huohotinventtiilihässäkkä.
Comment
-
Comment