paljonkoha uskaltaa laittaa ahtoja ennen ku kansipaffi pamahtaa, ja mistähän metallista tms. vakion tilalle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525TDS tekniikka kysymyksiä E34
Collapse
X
-
Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
Comment
-
-
Originally posted by Jäämies View PostAika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Onko autossa ajonestoa? Jos ajonesto temppuilee niin ei käynnisty kirveelläkäänVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Jäämies View PostAika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by Jäämies View PostHehkut testattu ja todettu toimiviksi. Nyt kun on imusarja irti niin mitä muuta kannattaa ihmetellä samalla.
Kumpaan suuntaan olet sitä pumppua käännellyt?e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Koitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.
Comment
-
-
Originally posted by Jäämies View PostKoitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.
Voihan sitä koittaa hammermodiakin, mutta pitäs olla kyllä tosi laiska jos se kansi niin paljo on sivussa, ettei käyntiin taho lähtä.e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Tänään kun tuota pumppua kääntelin niin sain sen käyntiin kuin palmun alta sitten sammutin ja kokeilin niin ei lähde. Huomasin sitten että pumppu vuotaa dieseliä sieltä mistä lähtee putket suuttimille. Aina starttauksen jälkeen tiputtaa tippoja. Mistäköhän kannattaa lähteä etsimään tiivistettä sinne ja onko millanen homma vaihtaa?
Comment
-
Comment