Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
Ilmavaivoja, vaihda suodattimen jälkeinen letku syöttöpumpulle asti läpinäkyväksi ellei ole jo ja seuraile liikkuuko letkussa ilmakuplia.
e34 vuosmallia 92 en usko että noin vanhassa olisi ajonestoa. Auttaisiko jos pumppua kääntäisi vähän jos ketju on venynyt ja ennakko sen takia pielessä? Ajettu mittarin mukaan vajaa 400 tuhatta.
Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
Hehkut testattu ja todettu toimiviksi. Nyt kun on imusarja irti niin mitä muuta kannattaa ihmetellä samalla.
Hehkut jos on tosiaan ehjät ja niille tulee oikein virta, niin ei varmaan muuta todennäköstä jää kuin ilmavaivat / ajotus / pumppu vaan niin väljä ettei tee painetta :think
Koitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.
Koitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.
Joo siitä sen pitäs aikasemmalle mennä. Muistit löysätä myös sen takajalat pultin?
Voihan sitä koittaa hammermodiakin, mutta pitäs olla kyllä tosi laiska jos se kansi niin paljo on sivussa, ettei käyntiin taho lähtä.
Tänään kun tuota pumppua kääntelin niin sain sen käyntiin kuin palmun alta sitten sammutin ja kokeilin niin ei lähde. Huomasin sitten että pumppu vuotaa dieseliä sieltä mistä lähtee putket suuttimille. Aina starttauksen jälkeen tiputtaa tippoja. Mistäköhän kannattaa lähteä etsimään tiivistettä sinne ja onko millanen homma vaihtaa?
Comment