Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tehoa 524 -90 e34 turbodiiseliin!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jones79
    Bimmer Rookie
    • Jan 2009
    • 47

    #61
    No sittenhän tässä ei ole väärä ahin jos alhaalta herää..

    Jos meinaan tuosta automaatista rakentaa edes hieman pirteemmän ja turbon tarviin nyt.

    Oudosti katos öljynpaineet ku tuossa hieman poletin jussin alla ja kamala kirkasu kuulu pellin alta. No öljynpaine valohan se loistaa ja vakio ahin räjähti siihen paikkaan.
    Tuossa sitten tänään pajalla tutkittiin ja ihmeteltiin että mitä helv!!. ja olevinaan vikaa näy.. kummiskin kopasin käyntiin ja kasvain, siellähän kiertää öljy niinkuin pitääkin ja paineet nous heti!
    Että millanes kiro näissä on se pumpun käyttöakseli kuten Muuris mainitsikin jossain topicissa. Siis antautuuko se pikkuhiljaa oireillen vai kerrasta sileeks. Ja mahtaakohan vaihto onnistua ilman koneen nostoa?
    Viitsi alkaa uutta turboa rikkoon jos se pumppu pettämässä on.

    Täytyypäs tunnistaa se laatikko että mikäs siellä on, meinaten ei todella vaihda pehmeästi vaan lähinnäkin tyyliin lekalla selkään.

    Taitaa täytyä alkaa ettimään 3-satkun kori ja purkaa se toinen kone päreiksi kertaalleen, ostaa jostain HX sarjan ahin kylkeen ja sintteri perään.
    Siis alottaa alusta kun ei nyt oikeen lähde projekti..

    Comment

    • Jones79
      Bimmer Rookie
      • Jan 2009
      • 47

      #62
      Voipi poistella..

      Kori paalattu. Kone jatko jalostuksessa

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎