Originally posted by alaska
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 540ia vaihteet ei mene päälle
Collapse
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View Postsaatoin sanoa väärin.. saattaa olla toteutettu erilailla kuin muissa bemuissa.. tämmönen kuva oli lauhduttimesta.. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...n_oil_cooling/Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postkytkimelle asti? + aiheuttaisiko nois suuren luiston ettei yksinkertaisesti yhtään mitään tapahdu?
Originally posted by peto2 View Postsaatoin sanoa väärin.. saattaa olla toteutettu erilailla kuin muissa bemuissa.. tämmönen kuva oli lauhduttimesta.. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...n_oil_cooling/
Mutta kuitenkin, liittimet auki ja kone käyntiin. Näkee tuleekö öljyä vai ei.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi! Automaatissa EI ole perinteistä kytkin vaan turbiini.
Täytyy sano, ett WTF? Onpas mystinen lauhdutin. Muissa E34:ssa ei ole lähellekkään tuollainen.
Mutta kuitenkin, liittimet auki ja kone käyntiin. Näkee tuleekö öljyä vai ei.
realoem antaa ainakin tämmöisen
E34 540i A5S560Z DRIVE CLUTCH A/B/C + muutamia jarrukytkimiä
Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postrealoem antaa ainakin tämmöisen
E34 540i A5S560Z DRIVE CLUTCH A/B/C + muutamia jarrukytkimiä
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postautomaatissa noilla kytkimillä ja jarruilla vaihdetaan vaihteet..
http://www.youtube.com/watch?v=cwx07...eature=related
OKEI IHAN SAMA HENKIMAAILMAN HOMMAAnyt pari keppanaa ja tehdään niinkun pääliköt sanoo eli nyt tosta lauhdusta letkua irti! en saanu vastausta kummalla puolella on meno? ettei lauhduttimen läpi ala puskea öljyä lattiaan ja turhan panttina pullossa toinen letku
Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
tuossa kuvassa kun on kaksi numero 7 niiden välissä on tyhjä lähtö joka menee suoraan jäähdytysneste säiliölle ja lämmitylaitteen kennolle?! MITEN TÄÄ LIITTYY VAIHTEISTO ÖLJYN JÄÄHDYTYKSEEN/LAUHDUTUKSEEN!? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...n_oil_cooling/Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Posttuossa kuvassa kun on kaksi numero 7 niiden välissä on tyhjä lähtö joka menee suoraan jäähdytysneste säiliölle ja lämmitylaitteen kennolle?! MITEN TÄÄ LIITTYY VAIHTEISTO ÖLJYN JÄÄHDYTYKSEEN/LAUHDUTUKSEEN!? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...n_oil_cooling/Esim. e34 m50 automaatissahan on syylärin yhteydessä vaihteistoöljynjäähdytin
E30 316 2.1 tic projektina
Käyttis E34 525iA -89 M50
Comment
-
-
Siis mitä?
Älä ota paria keppanaa, tai yritä edes selittää vähän tarkemmin.
Kuvatkin kertoo yhtä paljon, kun ottaisi kuvan autosta kilometrin päästä ja kysyisi onko tuossa kuvassa näkyvässä moottorissa jotain vikaa.
Öljyähän voi valua kuvien perusteella ihan mistä tahansa, puhdista kaikki öljyiset paikat huolella niin ehkäpä jossain vaiheessa selviää sitten tarkemmin mistä vuotaa. Kun joskus auto liikkuu, tarella ei taida vieläkään liikkua.
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postnoniin nyt selvinnyt sen verran että vaijeri on ok.. öljyproppua käytetty taas auki muutaman minuutin käymisen jälkeen ja astiaan ehti valua öljyä muutama litra? käytin myös laatikon pistoketta pois paikaltaan ja alkoi heti disko mittaristossa!
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Posttuossa kuvassa kun on kaksi numero 7 niiden välissä on tyhjä lähtö joka menee suoraan jäähdytysneste säiliölle ja lämmitylaitteen kennolle?! MITEN TÄÄ LIITTYY VAIHTEISTO ÖLJYN JÄÄHDYTYKSEEN/LAUHDUTUKSEEN!? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...n_oil_cooling/Rakennehan on mitä mainioin. Syylärin vaihdot yms. keularemontit voi tehdä huoletta ja helposti koskematta laatikon öljyihin.
Last edited by bavaria:39; 13-01-2012, 21:07.
Comment
-
-
Originally posted by bavaria:39 View PostNoissa letkuissa kuuluukin olla jäähdytysnestettä. Tuon kyseisen laatikon (5hp30) öljyjen jäähdytin on tuon mallinen. Pultattu laatikon pohjaan ja sen sisällä kiertää jäähdytysneste, sekä tietenkin eri piirissä myös laatikon öljyt.Rakennehan on mitä mainioin. Syylärin vaihdot yms. keularemontit voi tehdä huoletta ja helposti koskematta laatikon öljyihin.
vittu mä olin räjähtää kun alko vettä valumaan letkusta ja maistoin niin ...........glykolia
kyllä tää kuntoon vielä tulee
ja nää pari keppanaa saa tuntemaan olon hyvinkin rauhalliseksi
ja kuvat on hyvät kun katsoo silmät auki!Last edited by alaska; 13-01-2012, 21:30.Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
Comment