Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 540ia vaihteet ei mene päälle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alaska
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2009
    • 595
    • PKS

    #31
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Nyt en tuota muista oliko kepin juuressa olevassa kytkimessä asentoja vaihteille vai miten se meni.

    Joku muu saa vastata tähän kohtaan.

    Mutta ainakin parkkilukko toimii ihan mekaanisesti vaijerilla.
    lukitsee ilmeisesti takarenkaat? miksi käsijarru vielä erikseen?

    ainakin videossa minkä juuri katsoin ei ollut mitään vaijeria tuolle P asennolle vaan vaihteistossa "kynsi" joka tarraa hampaisiin vaihteistossa

    mitä kaikkia vaihteistoon liittyviä vikakoodeja tämmönen reuhka voi antaa?
    Last edited by alaska; 12-01-2012, 23:59.
    Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

    Comment

    • Muurahainen
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

      #32
      Milläköhän se kynsi liikkuu...

      Kun autoissa pitää olla käsijarru niin sellainen on.
      Tuolla P-asennolla ei paljon autoa pysäytetä jos muut jarrut pettävät.

      Comment

      • alaska
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2009
        • 595
        • PKS

        #33
        Originally posted by Muurahainen View Post
        Milläköhän se kynsi liikkuu...

        Kun autoissa pitää olla käsijarru niin sellainen on.
        Tuolla P-asennolla ei paljon autoa pysäytetä jos muut jarrut pettävät.
        no perkele! eikai siinä pitää huomenna taas tutkailla tuota vehjettä ja koittaa katsella tuota öljyhommaa! onko sulla ideaa mikä tossa voisi olla? vanhan omistajan mukaan ihan normaalista ajosta yhtäkkiä vedot loppuivat

        kytkinkään ei mielestäni voi olla kun yhtäkkiä vedot loppuneet?
        Last edited by alaska; 13-01-2012, 00:12.
        Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

        Comment

        • Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          #34
          Jos siellä on öljyä niin olisikohan pumppu vika.

          Paha sanoa yhtään näkemättä.

          Comment

          • alaska
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2009
            • 595
            • PKS

            #35
            Originally posted by Muurahainen View Post
            Jos siellä on öljyä niin olisikohan pumppu vika.

            Paha sanoa yhtään näkemättä.
            tervetuloa katsomaan
            Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #36
              Liikkuuko vaihteensiirtäjä laatikossa kun keppiä liikuttaa?

              Comment

              • alaska
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2009
                • 595
                • PKS

                #37
                Originally posted by Bmw Master View Post
                Liikkuuko vaihteensiirtäjä laatikossa kun keppiä liikuttaa?
                pitääpä katsoa tänään kun talliin asti selviää! sillähän sen vaijerin katki/poikki vian saa katsottua
                Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                Comment

                • Bmw Master
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 13155
                  • Kokomo

                  #38
                  Originally posted by alaska View Post
                  pitääpä katsoa tänään kun talliin asti selviää! sillähän sen vaijerin katki/poikki vian saa katsottua
                  Jep, mutta tuskin vika siinä. Öljypumpulle vahva veikkaus, vai joko kokeilit lauhduttimen letkuista?

                  Comment

                  • alaska
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2009
                    • 595
                    • PKS

                    #39
                    Originally posted by Bmw Master View Post
                    Jep, mutta tuskin vika siinä. Öljypumpulle vahva veikkaus, vai joko kokeilit lauhduttimen letkuista?
                    en ole vielä katsonut tai kokeillut nyt lähden talliin niin katsotaan jos saataisiin jotain selville!

                    noniin nyt selvinnyt sen verran että vaijeri on ok.. öljyproppua käytetty taas auki muutaman minuutin käymisen jälkeen ja astiaan ehti valua öljyä muutama litra? käytin myös laatikon pistoketta pois paikaltaan ja alkoi heti disko mittaristossa!

                    mitäs seuraavaksi? lauhduttimien letkuista ei tekisi mieli mennä kokeilemaan..
                    onko mitään muuta tapaa testata toimiiko öljypumppu laatikossa?

                    kiristäjästäkin vielä sen verran että aamulla kun auton laittoi käyntiin niin kävi helvetin sievästi ja kun hetken kävi niin alkoi taas ketju hakkaamaan johonkin?
                    Last edited by alaska; 13-01-2012, 13:58.
                    Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                    Comment

                    • alaska
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2009
                      • 595
                      • PKS

                      #40
                      nyt sepät HOXHOX! ohjaustehostin on vuotanut ainakin öljyä melko reippaasti.. voiko olla mahdollista että ohjaustehostimen öljy olisi kulkeutunut kytkimelle asti? + aiheuttaisiko nois suuren luiston ettei yksinkertaisesti yhtään mitään tapahdu?

                      edit....eikös nuo tässä ole märät levyt = uivat öljyssä koko ajan? esimerkiksi samalla tavalla kuin useimmissa moottoripyörissä?
                      Last edited by alaska; 13-01-2012, 17:33.
                      Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8258
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        #41
                        Originally posted by alaska View Post
                        nyt sepät HOXHOX! ohjaustehostin on vuotanut ainakin öljyä melko reippaasti.. voiko olla mahdollista että ohjaustehostimen öljy olisi kulkeutunut kytkimelle asti? + aiheuttaisiko nois suuren luiston ettei yksinkertaisesti yhtään mitään tapahdu?
                        mihin kytkimelle? laatikossa on märät monilevykytkimet jotka siis ui öljyssä jo valmiiksi.. katoitko tuon videon jonka postasin?
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • Guest's Avatar

                          #42
                          Originally posted by alaska View Post
                          en ole vielä katsonut tai kokeillut nyt lähden talliin niin katsotaan jos saataisiin jotain selville!

                          noniin nyt selvinnyt sen verran että vaijeri on ok.. öljyproppua käytetty taas auki muutaman minuutin käymisen jälkeen ja astiaan ehti valua öljyä muutama litra? käytin myös laatikon pistoketta pois paikaltaan ja alkoi heti disko mittaristossa!

                          mitäs seuraavaksi? lauhduttimien letkuista ei tekisi mieli mennä kokeilemaan..
                          onko mitään muuta tapaa testata toimiiko öljypumppu laatikossa?

                          kiristäjästäkin vielä sen verran että aamulla kun auton laittoi käyntiin niin kävi helvetin sievästi ja kun hetken kävi niin alkoi taas ketju hakkaamaan johonkin?
                          Rohkeasti vaan lauhduttimen letkutaukit...

                          Comment

                          • alaska
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2009
                            • 595
                            • PKS

                            #43
                            Originally posted by peto2 View Post
                            mihin kytkimelle? laatikossa on märät monilevykytkimet jotka siis ui öljyssä jo valmiiksi.. katoitko tuon videon jonka postasin?
                            katsoin katsoin siksihän tajusin korjatakkin tuohon postaukseen mihin vastasit tuon..

                            Originally posted by Terno View Post
                            Rohkeasti vaan lauhduttimen letkutaukit...
                            eikös se lauhdutin ole siinä laatikon ja moottorin välissä? ja kumpi on tulo ja kumpi meno? kuskinpuoleinen saisi olla tulo letku passaisi minulle hyvin.. vänkärin puolen näytti olevan vittumaisempi ottaa auki ja kuskin puoleista oli korjailtu (VITTU MITÄ PATENTTEJA)
                            Last edited by alaska; 13-01-2012, 17:49.
                            Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                            Comment

                            • peto2
                              BTCF Member
                              • Jan 2007
                              • 8258
                              • Järvikylä (Nakkila)

                              #44
                              Originally posted by alaska View Post
                              katsoin katsoin siksihän tajusin korjatakkin tuohon postaukseen mihin vastasit tuon..



                              eikös se lauhdutin ole siinä laatikon ja moottorin välissä? ja kumpi on tulo ja kumpi meno? kuskinpuoleinen saisi olla tulo letku passaisi minulle hyvin.. vänkärin puolen näytti olevan vittumaisempi ottaa auki ja kuskin puoleista oli korjailtu (VITTU MITÄ PATENTTEJA)
                              OK.. lauhdutin on syylärissa, letkuliitokset kuskinpuolella jäähdytintä.. siitä ne on kaikkein helpoin irrottaa.
                              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                              ex:
                              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                              Nakkaa privaa jos tarvetta.

                              Comment

                              • alaska
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2009
                                • 595
                                • PKS

                                #45
                                Originally posted by peto2 View Post
                                OK.. lauhdutin on syylärissa, letkuliitokset kuskinpuolella jäähdytintä.. siitä ne on kaikkein helpoin irrottaa.
                                mitä kaikkea pitää purkaa pois edestä???
                                no perkele mikä helvetti se siin koneen ja laatikon välissä on????? semmonen ehkä laatikon levynen mut vain 5-10cm korkee? tulee 1 sisään 1 ulos :think
                                Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎