Tais olla noi hinnat "kuumille" osille...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523i 2.5L viritys?
Collapse
X
-
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Originally posted by OpelmanNo nuo hinnat pätevät tähänkin tekniikkaan. Ei se yhtään kalliimmaksi tähänkään tule kuin johonkin Opelin koneeseen. Nuo hinnat ovat hintoja, paljonko maksaa tarvikkeet ja itse tehtynä tai osa noista on laskettu koneistamon hinnoilla.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevaniin.. no, jos se väittää että vaikka edes m50 maksaa viriosat samanverran kuin CIHhiin, niin mä voin ostaa pari kottikärrillistä niitä heti.. ja jos menee yli niin "opelman" maksaa loput. käykö?
tää on taas näitä kyläseppoja, laskee kantta rälläkällä ja n.e... kyllä kaikenlaiset viritelmät toimivat vielä ns. 80-luvun koneissa, mutta tänäpäivänä hevosia ei enää niin vaan irtoakkaa,, ellei ole ahdettu.
"ja 2,5 tuuman putkisto vapaavirtaus pöntöllä -50e"... eihän sillä saa kun yhen suhtedullisen änkkärin..
Comment
-
-
Originally posted by OpelmanHurja olet jos kantesi lasket rälläkällä. Kyllä vaan sattuu olemaan moottoriin kuin moottoriin osien teettäminen saman hintaista. Kyllähän noita äänenvaimentimia saa 20 eurolla omien mittojen mukaan tehtynä.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Itse asiassa kaveri kyllä tekee noita rosteripönttöjä parilla kympillä, ja oikeen mittatilaustyönä. Omat kulut n. 7 euroa. Noitten pönttöjen hintahan pomppas sillon ku ne tuli muotiin suurinpiirtein parillakympillä. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Muihin osiin en ota kantaa, mut putkistosta ei kyllä kauheasti joudu pulittamaan."You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
-
-
Originally posted by WiceroidItse asiassa kaveri kyllä tekee noita rosteripönttöjä parilla kympillä, ja oikeen mittatilaustyönä. Omat kulut n. 7 euroa. Noitten pönttöjen hintahan pomppas sillon ku ne tuli muotiin suurinpiirtein parillakympillä. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Muihin osiin en ota kantaa, mut putkistosta ei kyllä kauheasti joudu pulittamaan.
ja 2 rosteriputkea edestä taakse, niin että virtaa paremmin kuin vakio, kyllä tiggi laulaa ja kalja maistuu.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevakyllähän noita pystyy tekemään, mutta.. onko järkeä, niin on toinen juttu,,
ja 2 rosteriputkea edestä taakse, niin että virtaa paremmin kuin vakio, kyllä tiggi laulaa ja kalja maistuu."You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
-
-
Originally posted by WiceroidSiihen on ihan laskukaavakin olemassa, mutta enpä nyt satu sitä muistamaan. Sillä laskee putken koon ni tietää mitä sinne lykkää. Tosin uusissa autoissa noi on melkeinpä tehty optimaalisiks, ellei sitten vaihda jotain muutakin. Tosin joissain uusissakin autoissa putket on tehty perseelleen, tiedä sitten miksi..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevakyllä se googlella löytyy varmaankin, olen ittekkin joskus katellut, mutta 50e ei kummallista putkea saa. se tässä oli se ydin."You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
-
-
Originally posted by WiceroidItse asiassa kaveri kyllä tekee noita rosteripönttöjä parilla kympillä, ja oikeen mittatilaustyönä. Omat kulut n. 7 euroa. Noitten pönttöjen hintahan pomppas sillon ku ne tuli muotiin suurinpiirtein parillakympillä. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Muihin osiin en ota kantaa, mut putkistosta ei kyllä kauheasti joudu pulittamaan.
Sillä tavalla vielä että se käy auton alle heittämällä.E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
-
Kaikille epäileville voin rohkaista että se putkiston/ pakosarjan modifiointi kyllä tuntuu ihan persauksissa ja äänessä tietty, siis kyseessä 523i, vaikka niitä heppoja ei mukas paljoo lisäänny, mut kyllä se vaan potkii eri lailla, kokemusta on piireissä. Hyvähä se on pienikii apu.Last edited by nevas; 09-03-2005, 20:08.
Comment
-
-
Originally posted by NHBOnkohan sulla nyt mitään käsistystä tästä aiheesta? Nuo keinot toimivat varmasti hyvin jossain 70-luvun suunnittelua olevissa koneissa, mutta nyt on tilanne toinen. Jos nyt aletaan vaikka siitä, että säädettävällä nokkapyörällä ei ole mitään käyttöä koneessa jossa on säätyvä nokkien ajoitus (VANOS), jäykät nokkapyörät ainoastaan laskisivat suorituskykyä. Mistäpä luulet saavasi kireämmät nokka-akselit tuohon lupaamaasi hintaan tähän koneeseen? Nyt ei tosiaankaan ole kyseessä Ford OHC tai Opel CIH joihin löytyy osia jokaisen viriputkan hyllyltä. Ja onhan niita akseleita kaksi ja niissä nokkia kolme kertaa enemmän kuin vaikka tuossa OHC:ssä. Sitten tuo pakoputki. Kuka pässi haluaa vaihtaa varsin hyvin virtaavan/tehdyn rosteripakoputkiston tilalle jonku kaikkein halvimmista osista itse kyhätyn meluputkiston? Tai sitten kannen lasku. Kun nuo nykyiset puristukset on optimoitu 98 oktaaniselle, niin mitä luulet tapahtuvan kun menet laskemaan sitä kantta? ECU säätää sytkää myöhäisemmälle koneen nakuttaessa ja nokkien ajoitus menee pieleen, tehot sen kun laskee. Luuletko osaavasi viilata paremman virtaavan muodon kanaviin kuin minkä BMW:n kehitysosasto on lukuisten insinöörien toimesta saanut aikaiseksi. Luonnollisisesti kanavien virtaustekniseen tarkasteluun siellä on ollut käytössä varsin hyvät työkalut (mallinnus), virtauspenkki taitaa jäädä kakkoseksi siinä kisassa. Ja nykyisin valutekniikka ei enää ole rajoite kanavien muotoilussa tehtaalla.
Ja jvakeva, mitä ihmeen sarjaa sä oikein himoitset?
Comment
-
-
Originally posted by Mr. ZTodella halpaa rosteria kaverillas.. tekiskö se mulle mittojen mukaan putken 100 eurolla? Edesta taakse tuplaputkella, 2 vaimentajaa molempiin putkiin. Putken koko voisi olla vaikka 2.5"??
Sillä tavalla vielä että se käy auton alle heittämällä."You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
-
Comment