Ei mulla ole mitään viripakettia kaupan, vaan nuo ovat hintoja minkä koneistamot ottavat kyseisistä hommista. Putkiston ja peltisarjan teko on laskettu itse tehtynä.
just. selvä.
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Tuota, tuota... Nyt on "poikien" hinnat siinä tasossa että kaikkea tilataan vuosiksi eteenpäin niin paljon kun ennätätte hiotuttaa tai hitsauttaa.
Kannenoikaisuja olisi tiedossa "pikkuisen" paljon tuolla 20€:n hinnalla. Eli jos noilla hinnoilla saa palikoita ja töitä tehtyä/teetettyä niin paskaakos tässä.
Käyn pistämässä huomenna putiikin pystyyn ja lupaan PALJON putkentaivuttelua ja kannen hiomista... Uskomatonta BS:ää??? Mitä maksaa pelkkä 2.5l kannen irroitus/tiivistesatsi?
ps.Kannen lasku muuten laskee tehoa orggis softalla joka myöhäistää ennakon. Nokkien(huom.2kpl)vaihto "virinokkiin" ja orggis softa putoaa varaohjelmalle=pakolämpö, imulämpö/määrä ja lambda joutuu mahdottomaan tehtävään. Ok, hyvällä lastulla/säädöllä M52/vanhemmat kuin 8/98 ehkä, mutta säätöä, säätöä, säätöä...jne.jne.(uudempi TU ei onnistu millään) Lukekaa uusin GTI=Alfan "viritys" ja ymmärrätte kuinka helposti uudet/optimoidutsysteemit sekoaa pienilläkin muutoksilla.
Kyllä ainakin Lahdessa Kansityö oikaisee kannen tohon 20 euroon, mut ei ne kyllä muuta tee ku oikasee tohon hintaan.
EDIT: Mites sitten megasquirtin kanssa? Jos vakiohjelma ei toimi..
"You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Kannenoikaisuja olisi tiedossa "pikkuisen" paljon tuolla 20€:n hinnalla. Eli jos noilla hinnoilla saa palikoita ja töitä tehtyä/teetettyä niin paskaakos tässä.
Paljonko siitä kannenoikaisusta pitäis sitten maksaa? Ainakin maanantaina vielä oikaisivat 20 eurolla 3.0 supran kannen. Olisivat ottaneet enemmänkin pois samaan hintaan, mutta kun on ahdettu peli niin ei kannattanut.
Paljonko siitä kannenoikaisusta pitäis sitten maksaa? Ainakin maanantaina vielä oikaisivat 20 eurolla 3.0 supran kannen. Olisivat ottaneet enemmänkin pois samaan hintaan, mutta kun on ahdettu peli niin ei kannattanut.
eihän kannen oikaisu ole temppu eikä mikään, pystyn laskemaan työpaikalla vaikka heti tänään sen 150mm jos mieli tekee, eikä maksa mitään, mutta kun ei kannata! ja saikku painaa..
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Opelman: "Kannen lasku 20€"??? Käsittääkseni kansi on irroitettava autosta, purettava, pestävä, hiottava, koottava, ja niputettava uusilla tiivisteillä takaisin ennen kuin homma on hoidettu.
Eli eihän se yhden kiertokangenlaakerinkaan vaihto tuolla logiikalla maksa kuin 12€,jne,jne?!!
Toisaalta M52 koneen kannenlasku puristuksien toivossa on käytännössä mm.vanoksen ajoituksen ja säädön loppumisen vuoksi mahdotonta.
Muutenkin kun kantta katselee, niin näkee kyllä että muutama kymppi on maksimi oikaisuvara ja sen jälkeen kansi on romu.
Lisäksi se on aivan varma että niin kaun kun konetta ohjaa orggis softa/järjestelmä, ei ko.toimenpiteestä olisi mitään tehollista hyötyä.
Lisäksi kun ko.toimi nostaa palamislämpöjä, kasvaa samassa suhteessa typeoksidien määrä(NOx), jota orggis softa ei pysty hallitsemaan. Päästöistä läpipääsyn voi samalla unohtaa.
Bemu käyttää M52 kansissaan(palotilassaan)ns.hallitusti kerrostettua seosta joka tarkoittaa sitä että sytytystulppien ympärillä on muuta palotila-aluetta rikkaampi seos sen sytytyshetkellä. Älyttömän pienikin virtaustekninen muutos kanavistossa tai palotilassa tuhoaa tuon seoksen kerroksellisuuden johon taas softa reagoi ja jolloin tehonlasku on taas kerran tosiasia. Eli kansien/imusarjan/palotilojen mitättömätkin "viritykset" sekoittavat koko systeemin. Moottorin tuottaman tehon lasku, sekä päästöjen ylittyminen on tosiasia, mutta toki "viritys" on onnistunut mikäli teho putoaa alle 20%.
aloita hytysutheen nostamisesta limput ei hakkaa öljyyn ym ?kuiva öljypohja
oma säiliö öljylle kiillota limput hanki jostain aineistoa tai ota yhteyttä
Niin no, m52 koneessa on varsin tehokas loiskelevyjärjestelmä=lue: yksi tehokkaimmista. Tämä tarkoittaa sitä että siellä ei limput juuri öljyä hakkaa, eikä juurikaan enempää kuin "kuivattamalla" alakerta. Kuivasumpun hyötysuhde jää siis katukiesissä TODELLA minimaaliseksi. Ahveniston tai Alastaron ratakierroksella siitä toki voi muutaman kymmenyksen edun saada. Lähinnä kovimmissa jarrutuksissa saadun hyödyn vuoksi.
Yrittävät mainostaa sopivuutta eri automalleihin, vaikka kaikkiin tulee kuitenkin juuri samat osat ja asennus on sitten ihan arpapeliä onnistuuko miten:
Jos tuo toimis ees puoliksi sen mitä lupaa, ja lisäks laittas viskoflektin tilalle sähköflektin (joka ei pyöris täyskaasulla) ja sais laturin/ilmastoinnin kuormituksen pois täyskaasulla niin luulis jotain mitattavaakin eroa jo tulevan? :think Eikä pitäs maksaa ihan 100€/hv jos oikein laskin.
Ja jos ei tehot riitä niin sitten vielä tämä ruuttaan metanoliseosta:
Comment