Originally posted by Havis
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
e39 koriseen liian painavaan autoon toi alakierrosvääntöä reilusti pudottava imusatsipatentti on paska viritys yritys. Saat bemustasi polkumopon jos sen teet, bensaa kuluu enemmän ja mihkään ei mene ilman kunnon rääkkäämistä.E39 523i Turbo
Comment
-
Originally posted by Havis View PostMikä on epäselvää?
Niillä on kuitenkin sama osanumerosigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Originally posted by Tonton View PostNiillä on kuitenkin sama osanumero
Kukas noi väittää? Ei esim E34:n m50 koneen ja E39 M52 koneen imusarjoilla ole sama osanumero. Tai jos on nii laita se numero tänne ni tarkistetaan asia.
Tässä on varmaan kyseessä jokin väärinkäsitys..."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Originally posted by Havis View Post?
Kukas noi väittää? Ei esim E34:n m50 koneen ja E39 M52 koneen imusarjoilla ole sama osanumero. Tai jos on nii laita se numero tänne ni tarkistetaan asia.
Tässä on varmaan kyseessä jokin väärinkäsitys...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Originally posted by Havis View Post?
Kukas noi väittää? Ei esim E34:n m50 koneen ja E39 M52 koneen imusarjoilla ole sama osanumero. Tai jos on nii laita se numero tänne ni tarkistetaan asia.
Tässä on varmaan kyseessä jokin väärinkäsitys...
M50 moottori molemmissa toisessa vanos, toisessa ei.
Ei kai väärinkäsityksestä, mutta sitä että en usko imusarjalla itsessään olevan juuri vanoksen kanssa mitään tekemistä
Kyllä sen on täytynyt olla ihan yleistä moottorin kehitystä
Että kanava kokoa on pienennetty jolloin pienemmillä kierroksilla on saatu enemmän virtaus nopeutta, pienentämättä sitä liikaa huipputeho kärsisi merkittävästi
Joten Homma toiminee myös toisinpäin vanoksesta huolimatta, kun vanoksettomaan autoon vaihdetaan
Esim. M50:iin M52 imusarja saadaan lisää vääntöä käyttöalueelle mutta huipputeho laskeesigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Originally posted by Tonton View PostEsim. M50:iin M52 imusarja saadaan lisää vääntöä käyttöalueelle mutta huipputeho laskee
Olen esim. nähnyt joskus vakio M52B25:sta otettuja dynoarvoja jotka pyörii 185hv alueella.
Eikä muutenkaan ole oikein selitettävissä, että E39 kulkee 0-100 km/h about samaan tahtiin kuin muka 20 hv tehokkaampi E34 525i, kun painoissa ei ole kauhean suurta eroa.
Sanotaan ilmiötä vaikkapa M52 imusarja-gate:ksiLast edited by Havis; 02-11-2014, 09:06."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Nii mitä Milloikin haetaan. Jos korkea huipputeho siellä 6500rmp on tärkeintä niin kyllä se on yksi osaalue jota kannattaa parantaa
Mikäli kyse on käyttöautosta jolla ajetaan pääosin 1500-3500rmptä niin lienee täysin turha ellei jopa huono muutos
jos joskus sortuisin m50b20iin saattaisin jopa kokeilla m52 imusarjaa:think
Olis kiva nähdä näistä vertailukelpoisia dynolappujasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Imusatsi
Mukava ku saa ihmisiltä mielipiteitä,vieläpä monenlaisia.
Mutta jos oletetaan että tuo 171kW pitäisi paikkansa ja m52:sen imusarja virtaa todistetusti sen 240hv,niin alkaa kovasti tulla rajat vastaan.Niinku tietenki lainsäädännönki kohdalla (ei sillä että kiinnostaisi...)Mutta tavoitteena kuitenki virittää edes jossain määrin ja 250hv kuulostaisi mukavalta numerolta.Kun sekin on kyseisessä autossa hauskaa että muutosprosentteja on 15.....Nekin prosentit tulee kai alustasta,eli moottoria ja putkistoa yms ei oo otettu huomioon ollenkaan....
Comment
-
Originally posted by 528-Mst View PostNo onhan se.Seki ois mielenkiintonen tietää että kuka Saa##nan idiootti sen on ajanut ja mihin.Kun takaiskari oli tullut melkein hattuhyllystä läpi,saman puolen etutolpan kiinnitys tullut ylöspäin ja samalta puolelta molemmat vanteet solmussa.Siis vänkärin puolelta.Muutenki säälittää ku tuollanen harvinaisuus ollu noin huonolla pidolla.Mutta kyllä se ajan,rahan ja rankan rakkauden avulla tulee kuntoon.Eli jos jampsu tietää autosta OIKEASTI jotain niin kerro vaan...:thinkE91 lci 330xd.
Comment
-
Originally posted by Jampsu87 View PostEn tiedä autosta muuta kuin sen että se ei entisellä omistajalla montaa viikkoa ollut. Samalla raksalla pyöri. Kivat äänet autossa on.
Ei ehkä olisi myynyt siihen hintaan jos olisi tajunnut että kuinka harvoin näitä tulee vastaan.Alpinoita näkee sentään sillontällön,näitä ei....
Jos luulet että siinä on ollu hienot äänet sillon ku se vielä liikku sielläpäin niin erehdyt...Tulpista ei ollu jälellä ku muisto,"vapari" aivan tukossa ja vanos jumitti.Nykyään ku on kunnon kynttilät,uusi vapari ja toimiva vanos sekä imupuolen resonaattori poistettu niin nyt se laulaa ja hienosti.Tehokierroksilla tosi raaka ja "peltinen" soundi.Ja toimii hiukka paremmin....
Comment
-
Originally posted by 528-Mst View PostSe ei tainnu kaveri valehdella ku sano että ei oikein tiedä tuosta mitään..
Ei ehkä olisi myynyt siihen hintaan jos olisi tajunnut että kuinka harvoin näitä tulee vastaan.Alpinoita näkee sentään sillontällön,näitä ei....
Jos luulet että siinä on ollu hienot äänet sillon ku se vielä liikku sielläpäin niin erehdyt...Tulpista ei ollu jälellä ku muisto,"vapari" aivan tukossa ja vanos jumitti.Nykyään ku on kunnon kynttilät,uusi vapari ja toimiva vanos sekä imupuolen resonaattori poistettu niin nyt se laulaa ja hienosti.Tehokierroksilla tosi raaka ja "peltinen" soundi.Ja toimii hiukka paremmin....e34 525ia -93
Comment
-
Imuilmanlämmitin
Ei taas välttämättä paras paikka kysyä mutta onko kenellekkään jäänyt ylimääräistä ilmanpuhdistimen koteloa?En ole tarkistanut varaosanumeroita mutta oletan että sama osa 520-528:ssa.Pitäisi saada tuo imuilmanlämmitin (vapari) hävitettyä kun pahimmillaan imuilman lämpötila on ollut yli 140....
Comment
Comment