Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by dokki View Post
    Kyllähän tuon ikäiseen ja noin paljon ajettuun saa aikaa ja rahaa upottaa että hyvä tulee.Ainut erikoisuus mielestäni tulee tuosta moottorin tehosta muuten kait tuo onkin ihan perus varusteilla ilman erikoisuuksia.
    Eli silloin ei hartgessakaan ole mitään erikoista moottoria lukuunottamatta?Tai schnitzer:issä?Varusteet kun ei liity asiaan oikeastaan mitenkään.Tietenki ilmastointi on kiva olla mutta bisnespuhelinta tulee käytettyä aika harvoin(eli ei koskaan)

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Minua kiinnostaisi penkkilaput jos joskus semmoisessa käytät

Ehjä E39 on hyvä auto, edelleen.
    Originally posted by jannmann View Post
    Toki monen kirjoittajan asenteessa on parantamisen varaa, minun mukaan lukien. Mutta lievä henkselien paukuttelu kohdallasi on myös provonnut monia.

Voihan se olla että tuli hieman provottua joo..Mutta kuten sanoit,en ole ainoa jolla asenteessa parantamista.Eli jos ei nyt sitten vedettäisi niitä palkokasvin osia mihinkään hengityselimiin?

Itse auto olisi kiva nähdä showroomin puolella kunnon kuvilla ja huolellisesti puunattuna ulkoa ja sisältä, lisättynä asiallisella tarinalla ilman hypetystä. Näin se ehkä saisi oikeutta.
    Ne penkkilaput tulee tosiaan sitten kun kaikki on varmasti kunnossa yms.Tänään tuli alkuperäinen ilmanpuhdistimenkotelo.Asennettavia palikoita on ainakin tuo ilmanputsari,säädettävä bensanpaineensäädin ja vaihdevälinlyhennin.

Valitettavasti tuota autoa ei tule varmaan kukaan koskaan näkemään sisältä viimesenpäälle puunattuna kun se ei ole mikään esittelyauto ja sillä kuskataan milloin mitäkin.Pesuun se menee kyllä heti kun kelit sallii ja laitan kuvia.Showroomista tai sen tekemisestä ei ole mitään hajua,uusi kun olen...

Leave a comment:

• dokki
    replied
    Kyllähän tuon ikäiseen ja noin paljon ajettuun saa aikaa ja rahaa upottaa että hyvä tulee.Ainut erikoisuus mielestäni tulee tuosta moottorin tehosta muuten kait tuo onkin ihan perus varusteilla ilman erikoisuuksia.

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Että saatais tämä joskus loppumaan niin onko kellään mitään järkevää lisättävää topicin alkuperäisen aiheen suhteen?Lopputuloksia?Onko tuo mun auto nyt sitten vaan "kulahtanut,loppuunajettu Bmw jota joku joskus virittänyt vähän" vai jokin muu?
    Tällä kertaa en vi**uile takasin....
    Toki monen kirjoittajan asenteessa on parantamisen varaa, minun mukaan lukien. Mutta lievä henkselien paukuttelu kohdallasi on myös provonnut monia.

Itse auto olisi kiva nähdä showroomin puolella kunnon kuvilla ja huolellisesti puunattuna ulkoa ja sisältä, lisättynä asiallisella tarinalla ilman hypetystä. Näin se ehkä saisi oikeutta.

Leave a comment:

• rizzo
    replied
    Minua kiinnostaisi penkkilaput jos joskus semmoisessa käytät

Ehjä E39 on hyvä auto, edelleen.

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Loppupäätelmä

Että saatais tämä joskus loppumaan niin onko kellään mitään järkevää lisättävää topicin alkuperäisen aiheen suhteen?Lopputuloksia?Onko tuo mun auto nyt sitten vaan "kulahtanut,loppuunajettu Bmw jota joku joskus virittänyt vähän" vai jokin muu?
    Tällä kertaa en vi**uile takasin....

Leave a comment:

• Miku
    replied
    Edit: Anti olla
    Last edited by Miku; 22-11-2014, 12:05.

Leave a comment:

• Havis
    replied
    Originally posted by intfreak View Post
    99% varmuudella mittaristotestissä ei syty ABS eikä Airbag valo, sillä niiden ohjaus tulee ko. yksiköiltä, ei mittaristolta.
    Tätä en muistanutkaan. Testiä en itse ole läpiajanut pitkään aikaan, mutta muistelen että joidenkin merkkivalojen palaminen riippuu siitä onko virta-avain I vaiko II asennossa testin aikana. Tai sit muistan väärin.

Tai sitten oon omaa testiä ajaessa juuri sitä ennen kääntänyt virrat päälle joilloin noi abs airbag valot palaa hetken muutenkin. Ehkä.

Leave a comment:

• väiski525
    replied
    Originally posted by Kuqi View Post
    sulla on siinä ultra-harvinainen auto jossa on mittaristoki viritetty katsastukseen paremmaksi
    jos ei ole mitään asiallista sanottavaa tai kommentoitavaa niin jättäkää kommentoimatta,kiitos.
    Ainaki megapaljon harvinaisempi ku joku hikinen e92 joka ei ollu halvimmasta päästä tai jtn muuta vastaavaa....

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Jos haluat vaikka viidelle vastata niin tossa quote napin vieressä on + merkki paina sitä 4 ensimmäiselle ja viidennen kohdalla quote
    Saat vastattua kaikille kerralla ettei tarvitse viittä uutta postausta luoda
    Kokeillaan tulevaisuudessa.Kiitos ku JOKU viitsii neuvoa
    Nyt kannattais kokeilla tota neuvoa

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by peeämwee View Post
    Näinpä. Ja verrataan siihen, että yhtä harvinainen kun "jos joku meistä olisi rakentanut auton". Suomalainen kateus, ahhh Sitten jaksetaan vittuilla varusteista. Ilmastointi, kattoluukku, persegrillit, vakkari, siinä tärkeimmät. Lisää kaikkea paskaa, lisää rikkoontuvaa, lisää painoa radalle. Jos siellä joskus haluaa käydä. Ai niin, sehän olikin muotia rakentaa joku stäänssi auto kun sen on niin kivan näköinen. Hyvä tytöt.

Itse pidän siitä että kone ei ole niin erikoinen rikkoontuessaan. Ja luvataan ihan mukava 0-100 km/h aika. Tästäkin tulee ihan erilainen kun jaksaa hoitaa jakkarat kiiltäviksi jne. Pidä siitä hyvää huolta äläkä välitä pikkutyttöjen kommenteista.
    Varmasti pidän.Vaikka auto onkin käyttis ja ajan sitä sen kummemmin säästelemättä niin en varmasti tarkoituksella riko.Koko ajan löytyy jotain pientä laitettavaa ja kaikki ne korjataan.Ja jälleen kerran kiitos ASIALLISESTA kommentista.

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Hassua keskustelua, kaveri yrittää selvittää onko saksalaisen tuning pajan viritelmä harvinainen tai ei ja puolet porukasta vittuilee/hihittelee ja modet uhkailee lukottamisella:think
    Näinpä

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by intfreak View Post
    99% varmuudella mittaristotestissä ei syty ABS eikä Airbag valo, sillä niiden ohjaus tulee ko. yksiköiltä, ei mittaristolta.
    Jos sinulla ei syty ABS valo, Zouin laittaman kuvan paikassa, kun asetat avaimen virtalukkoon ja käännät virrat 2-asentoon, niin joku on poistanut/peittänyt ABS valon. Tällöin ainoa vaihtoehto on purkaa mittaristo ja katsoa mitä sieltä löytyy.
    Semmoista virityspajaa tuskin on olemassa, joka tieten tahtoen poistaa ABS valon kun moottoriin pistetään vireämpää osaa Tai jos joku sellaisen löytää niin ilmoittakoon, tietää sitten kiertää kaukaa sen pilipalipajan retöstykset...
    Kiva kun joku asioista tietäväkin viitsii sanoa jotain..Ei nimittäin mittaritestissä syty kumpikaan.Eikä syty missään vaiheessa eli vissiin sitte joku sorkkinu.Sen verran vielä että tarkennan että autossa ei ole alkuperäinen moottori laisinkaan.Ja luulisi että jos viitsii lukea koko tämän ketjun niin uskoo että ei ole minkään saksalaisen pilipalinyrkkipajan tuotos.Jos sitä mittaristoa on räpelletty niin varmaan ihan jonku muun toimesta..

Leave a comment:

• peeämwee
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Hassua keskustelua, kaveri yrittää selvittää onko saksalaisen tuning pajan viritelmä harvinainen tai ei ja puolet porukasta vittuilee/hihittelee ja modet uhkailee lukottamisella:think
    Näinpä. Ja verrataan siihen, että yhtä harvinainen kun "jos joku meistä olisi rakentanut auton". Suomalainen kateus, ahhh Sitten jaksetaan vittuilla varusteista. Ilmastointi, kattoluukku, persegrillit, vakkari, siinä tärkeimmät. Lisää kaikkea paskaa, lisää rikkoontuvaa, lisää painoa radalle. Jos siellä joskus haluaa käydä. Ai niin, sehän olikin muotia rakentaa joku stäänssi auto kun sen on niin kivan näköinen. Hyvä tytöt.

Itse pidän siitä että kone ei ole niin erikoinen rikkoontuessaan. Ja luvataan ihan mukava 0-100 km/h aika. Tästäkin tulee ihan erilainen kun jaksaa hoitaa jakkarat kiiltäviksi jne. Pidä siitä hyvää huolta äläkä välitä pikkutyttöjen kommenteista.

Leave a comment:

• ritariässä
    replied

Leave a comment:

Working...
X