Originally posted by 528-Mst
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ääni tuolle että hv ja kw menneet sekaisin... Ilmeisesti näitä mokia on sattunut ennenkin...
Leave a comment:
-
Niin, just samanlaiset on joku vaihtanut sun autoon jossain vaiheessa. Uutena niitä ei siellä ole ollut. Sekin jo viittaa siihen ettei auto ainakaan heti uutena ole mst:n pajalla ollut. Jos koskaan. Voi olla ihan kuten jo aiemmin mainittiin , vain jonkun omistajan toimesta siirretty kolaroidusta aidosta mst pelistä tähän koppaan sisustaa ja merkkejä.Originally posted by 528-Mst View PostSenhän näkee noista artikkelin kuvista että just samanlainen on omassa kuin lehtikuvan Mst:ssä
Leave a comment:
-
Nahat ja 2-väriverhoilu kai lisähinnasta.Siis Mst:llä.Originally posted by jannmann View PostTehdas tilaus kyllä, mutta aivan mihin tahansa jälleenmyyjälle. Jos olis suoraan mennyt uutena mst:ole, niin miksi kangasverhoilulla otettu jos kerran nahat tulee kuitenkin?
Leave a comment:
-
Senhän näkee noista artikkelin kuvista että just samanlainen on omassa kuin lehtikuvan Mst:ssäOriginally posted by nullzwei View PostIlmeisesti sun auton valmistenumerolla tehty kysely (aikaisemmin tässä keskustelussa) kertoo että sisustus on (Upholstery) STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT)
millä taas ei ole mitään tekemistä nykyisen nahkasisustuksen kanssa.
Voit itsekin tarkistaa asian bmw vin-decoderilla.
Leave a comment:
-
Tehdas tilaus kyllä, mutta aivan mihin tahansa jälleenmyyjälle. Jos olis suoraan mennyt uutena mst:ole, niin miksi kangasverhoilulla otettu jos kerran nahat tulee kuitenkin?
Leave a comment:
-
Okei,eli ovat näköjään virittäneet noita 2.5:siakinOriginally posted by nullzwei View PostMST Wiesmann EVO Kit 3.0 Liter Motor
Produkt:
Basis:
M52 B25 und M52 B28 Komplett Motorumbau auf 2979ccm.
Zylinderzahl 6
Bohrung 84,0mm
Hub 89,6mm
Verdichtungsverhältnis 10,2
Motorleistung nach DIN 169kw/232PS bei 5800 U/min
max.Drehmoment 305 Nm bei 3600 U/min E46 323i - 328i alle Modelle
E39 523i - 528i alle Modelle
E38 728i Limousine
E36 323i - 328i alle Modelle
Z3 2.8 ltr. R./Coupé
Artikel Nummer: 95511512001
Gesamtpreis 15180 ,00 DM
Leave a comment:
-
Ilmeisesti sun auton valmistenumerolla tehty kysely (aikaisemmin tässä keskustelussa) kertoo että sisustus on (Upholstery) STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT)Originally posted by 528-Mst View Post"vai olisko tässä autossa vain sisustus napattu jostain mälliautosta" Tuota mä en enää käsitä,selittäkää joku.
millä taas ei ole mitään tekemistä nykyisen nahkasisustuksen kanssa.
Voit itsekin tarkistaa asian bmw vin-decoderilla.Last edited by nullzwei; 25-11-2014, 10:01.
Leave a comment:
-
Muuten hyvä mutta tuotakaan ei konetta avaamatta tiedä.(tarkkaa kokoa)Eikö se jo pelkästään todista silti jotain että jos kori on alkuperäinen 523,ja lohkossa lukee 2.8 niin silloin sille moottorille on JOTAIN tehty.Suomeksi sanottuna vaihdettu.Originally posted by BeamR View Postmuuten hyvä mutta tässä autossa on tilavuus 2790cm3... vai olisko tässä autossa vain sisustus napattu jostain mälliautosta. missäänhän ei ole todisteita että tekniikassa olisi yhtään mitään viritystä.
"vai olisko tässä autossa vain sisustus napattu jostain mälliautosta"???No se ei perkele ole mahdollista!!!!!VIELÄ KERRAN:523 on 2.5 litrainen,ja jos nokalla on vähintään 2.8 niin silloin se ei ole varmaan alkuperäinen.Suuri osa porukasta ei taida viitsiä lukea likimainkaan koko ketjua ja sitten jankataan samoista asioista koko ajan.Last edited by 528-Mst; 25-11-2014, 10:10.
Leave a comment:
-
Trafi-aken satojen miljoonien palko-tietojärjestelmähankkeista puhumattakaan.Originally posted by BeamR View Postmuuten hyvä mutta tässä autossa on tilavuus 2790cm3... vai olisko tässä autossa vain sisustus napattu jostain mälliautosta. missäänhän ei ole todisteita että tekniikassa olisi yhtään mitään viritystä.
Tekivät erään kerran eekaksykkösestäni eekolmekympin... Jos nyt vähän numerot menneet katsurilla sekaisin?
Mutta oikeita todisteita tehoista ei ole. Vielä. Kiva jos löytyis, pienenä ihmeenä pidän jos löytyy.
Leave a comment:
-
Taas unenpöpperöissään tuli kirjotushäriö..Entäs kun väitettiin että ollut tehtaan tilaus?Tuon lisävarustelistan viimenen rivi.Sitten ne prosentit:Moottori 14,alusta 1.Edelleenkin.Ja jos 523:sen keulalle nakataan isompi moottori niin siitä pitäähän siitä vissiin teholaput olla varsinkin kun uudelleenrekisteröidään.Ja Bmw:n,Mst:n ja Wiesmannin väliset suhteet ovat sen verran sekavat että en sitä osaa sanoa onko ollut edes oikea paikka mistä yrittänyt kysellä...Originally posted by BeamR View Postno eikä ole kun vuotta uudempi, kun auto on valmistunut tehtaalta 11/95 alkusarjan esittelyautona ja tuo artikkeli on julkaistu 12/96 ja siinä on melko kesäiset kuvat saksalaiseen talveen verrattuna, eli varmaankin juttu tehty jo aikaisemmin samana vuonna, ja valmistajia on lähestytty jutun teon tiimoilta jo keväällä 96.
ottaen huomioon että E39 tuli vasta mallivuodelle 1996, niin ei niitä viripajatestejä olisi oikein voinut tehdäkään vuonna 1995.
tällaiset putkat hyvin tyypillisesti virittää asiakkaiden autoja, eikä ne jonkun nokka-akselin vaihdon takia koko konetta vaihda, vaan tekevät suoraan asiakkaan autoon modaukset. Esim monitoimirattiin on helppo vaihtaa pelkkä logo, mutta ihan uusi mf-ruori varaosana on maksanut varmasti paljon rahaa tuolloin, joten pidän hyvin epätodennäköisenä että tätä autoa olisi jo uutena modattu.
sitten tulee nuo prosentit: Pelkästä alustasta tulee pari hassua muutosprosenttia, joten jostain tulee ne loput kolmetoista, eikä oikein muuta jää kuin moottori. Tehot on saatu otteeseen 170kw, joten tästä on täytynyt olla joku lappu saksasta, koska tuo tehon nousu alkuperäiseen verrattuna ei jäisi katsastusmieheltä rekisteröintikatsastuksessa huomaamatta.
jos tämä olisi ollut MST esittelyauto tai heidän rakentama auto, niin olisivat varmasti auton tunnustaneet, mutta alkupäässä threadia jo kerroit kysyneesi asiaa sieltä eivätkä tätä tunnistaneet?
Leave a comment:
-
muuten hyvä mutta tässä autossa on tilavuus 2790cm3... vai olisko tässä autossa vain sisustus napattu jostain mälliautosta. missäänhän ei ole todisteita että tekniikassa olisi yhtään mitään viritystä.Originally posted by nullzwei View PostMST Wiesmann EVO Kit 3.0 Liter Motor
Produkt:
Basis:
M52 B25 und M52 B28 Komplett Motorumbau auf 2979ccm.
Zylinderzahl 6
Bohrung 84,0mm
Hub 89,6mm
Verdichtungsverhältnis 10,2
Motorleistung nach DIN 169kw/232PS bei 5800 U/min
max.Drehmoment 305 Nm bei 3600 U/min E46 323i - 328i alle Modelle
E39 523i - 528i alle Modelle
E38 728i Limousine
E36 323i - 328i alle Modelle
Z3 2.8 ltr. R./Coupé
Artikel Nummer: 95511512001
Gesamtpreis 15180 ,00 DM
Leave a comment:
-
Ihmetellääns vielä himppasen...
MST Wiesmann EVO Kit 3.0 Liter Motor
Produkt:
Basis:
M52 B25 und M52 B28 Komplett Motorumbau auf 2979ccm.
Zylinderzahl 6
Bohrung 84,0mm
Hub 89,6mm
Verdichtungsverhältnis 10,2
Motorleistung nach DIN 169kw/232PS bei 5800 U/min
max.Drehmoment 305 Nm bei 3600 U/min E46 323i - 328i alle Modelle
E39 523i - 528i alle Modelle
E38 728i Limousine
E36 323i - 328i alle Modelle
Z3 2.8 ltr. R./Coupé
Artikel Nummer: 95511512001
Gesamtpreis 15180 ,00 DM
Leave a comment:
-
Otteen tehot muuttunut kun suomessa on muutoskatsastettu isompi kiuas paikalleen, monesti menee myös hevosvoimat ja kilowatit miten sattuu sekaisin.Originally posted by BeamR View Postno eikä ole kun vuotta uudempi, kun auto on valmistunut tehtaalta 11/95 alkusarjan esittelyautona ja tuo artikkeli on julkaistu 12/96 ja siinä on melko kesäiset kuvat saksalaiseen talveen verrattuna, eli varmaankin juttu tehty jo aikaisemmin samana vuonna, ja valmistajia on lähestytty jutun teon tiimoilta jo keväällä 96.
ottaen huomioon että E39 tuli vasta mallivuodelle 1996, niin ei niitä viripajatestejä olisi oikein voinut tehdäkään vuonna 1995.
tällaiset putkat hyvin tyypillisesti virittää asiakkaiden autoja, eikä ne jonkun nokka-akselin vaihdon takia koko konetta vaihda, vaan tekevät suoraan asiakkaan autoon modaukset. Esim monitoimirattiin on helppo vaihtaa pelkkä logo, mutta ihan uusi mf-ruori varaosana on maksanut varmasti paljon rahaa tuolloin, joten pidän hyvin epätodennäköisenä että tätä autoa olisi jo uutena modattu.
sitten tulee nuo prosentit: Pelkästä alustasta tulee pari hassua muutosprosenttia, joten jostain tulee ne loput kolmetoista, eikä oikein muuta jää kuin moottori. Tehot on saatu otteeseen 170kw, joten tästä on täytynyt olla joku lappu saksasta, koska tuo tehon nousu alkuperäiseen verrattuna ei jäisi katsastusmieheltä rekisteröintikatsastuksessa huomaamatta.
jos tämä olisi ollut MST esittelyauto tai heidän rakentama auto, niin olisivat varmasti auton tunnustaneet, mutta alkupäässä threadia jo kerroit kysyneesi asiaa sieltä eivätkä tätä tunnistaneet?
Prosentti ja veropelossa on aikoinaan tehty suomessa mitä ihmeellisempiä sekasikiöitä, esimerkiksi korinvaihtojen kautta, niin topikin auto näyttää aika paljon siltä että on suomi 523i mällätty ja sitten on mst autosta lyöty hiukan kilkettä sisään ja saatettu uudelleen leimalle.
Leave a comment:
-
no eikä ole kun vuotta uudempi, kun auto on valmistunut tehtaalta 11/95 alkusarjan esittelyautona ja tuo artikkeli on julkaistu 12/96 ja siinä on melko kesäiset kuvat saksalaiseen talveen verrattuna, eli varmaankin juttu tehty jo aikaisemmin samana vuonna, ja valmistajia on lähestytty jutun teon tiimoilta jo keväällä 96.Originally posted by 528-Mst View PostTuo lehtiartikkeli on vaan vuotta vanhempi kuin auto,ja siitä selviää että ainakin silloin ovat virittäneet 528:seja eikä 523:sia.Ei varmasti alkuperäistä löydy mistään,kopiot ehkä ja sitäkin ikuisena realistina epäilen...
Ja vastaus ensimmäiseen kysymykseen:Ei vielä mistään.Kai
ottaen huomioon että E39 tuli vasta mallivuodelle 1996, niin ei niitä viripajatestejä olisi oikein voinut tehdäkään vuonna 1995.
tällaiset putkat hyvin tyypillisesti virittää asiakkaiden autoja, eikä ne jonkun nokka-akselin vaihdon takia koko konetta vaihda, vaan tekevät suoraan asiakkaan autoon modaukset. Esim monitoimirattiin on helppo vaihtaa pelkkä logo, mutta ihan uusi mf-ruori varaosana on maksanut varmasti paljon rahaa tuolloin, joten pidän hyvin epätodennäköisenä että tätä autoa olisi jo uutena modattu.
sitten tulee nuo prosentit: Pelkästä alustasta tulee pari hassua muutosprosenttia, joten jostain tulee ne loput kolmetoista, eikä oikein muuta jää kuin moottori. Tehot on saatu otteeseen 170kw, joten tästä on täytynyt olla joku lappu saksasta, koska tuo tehon nousu alkuperäiseen verrattuna ei jäisi katsastusmieheltä rekisteröintikatsastuksessa huomaamatta.
jos tämä olisi ollut MST esittelyauto tai heidän rakentama auto, niin olisivat varmasti auton tunnustaneet, mutta alkupäässä threadia jo kerroit kysyneesi asiaa sieltä eivätkä tätä tunnistaneet?
Leave a comment:
Leave a comment: