Originally posted by Pazi88
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Imusarjan puolella lohkoa.Mitäs todisteita sulla on siitä että ovat 100%varmasti 2.8:seja?Ootko mitannu iskunpituuden ja porauksen? sylinterit desimitalla?Mittoja ja kuvia kehiin vaan......Ja ois kyllä joku jaksanu nähdä vaivaa että saanut Bmw:n oman diagnostiikan valehtelemaan moottorityypin ja koon.
-
Kaikkea paskaa säkin näköjään totena pidät. Vai että esittelyautot paalataan. Tosi kuuma uutinen, varmista vielä, vaikka tähän ketjuunOriginally posted by 528-Mst View PostOis kiva
Niin. Kohteliaastikin on yritetty antaa vinkkejä ja linkkejä sekä tarjottu jopa kivikovaa faktaa mutta ei vaan näytä kelpaavan.
Mulle on just nyt muodostunut vahva näkemys että aivan se ja sama onko linttas eisenmann, wiesmann vaiko mst, jakojäännös on kuitenkin 99 pros tod näk loppuun poljettu mopo ilman oikeaa identiteettiä.
Katotaan keväällä.
Leave a comment:
-
Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.Originally posted by 528-Mst View PostVarmaan samaan aikaan kun on moottorikin vaihdettu?Ja nyt viimeisen kerran,523 on 2.5 litrainen,eikö niin?
Jos auton konehuoneessa on moottori joka on sekä lohkon merkintöjen ja tietokoneen mukaan m52b28,niin ei ole alkuperäinen tuohon koriin?
2.5=2.8? Vai onko joku oikeasti onnistunut tekemään m52b28:sista 2.5:sen?
Selittäkää tuo,ja lopettakaa jankuttaminen siitä että "vaan sisusta ja merkit vaihdettu"....
EDIT Noita kuvia kun katsoo, niin muuta ihmeellistä koneessa ei näytä olevan, kuin vaihdettu peltisatsi. Loppu pakoputkikin on orkkis, paitsi ylimääräset hitsaussaumat pakosarjan laippojen jälkeen.Last edited by Pazi88; 25-11-2014, 11:00.
Leave a comment:
-
Keväällä.Vieläkään eivät anna dynottaa nastarenkaat alla.Originally posted by nullzwei View PostEntäs sitten. 2.5-litraisen vakiopadan tilalle viskattu 2.8-litrainen vakiopata, höystettynä muutamalla merkillä?
Oletkos pohtinut hassua vaihtoehtoa, että se 2.5-litrainen olikin se viripata ja nyt se kiekuu jossain muualla kuin sun konehuoneessa...
Penkkikäyrät kehiin. Loppuu mutuilu, puolin ja toisin.
Ja olen pohtinut.Kaikki nämä asiat selviää ennenpitkää.
Leave a comment:
-
Entäs sitten. 2.5-litraisen vakiopadan tilalle viskattu 2.8-litrainen vakiopata, höystettynä muutamalla merkillä?Originally posted by 528-Mst View PostVarmaan samaan aikaan kun on moottorikin vaihdettu?Ja nyt viimeisen kerran,523 on 2.5 litrainen,eikö niin?
Jos auton konehuoneessa on moottori joka on sekä lohkon merkintöjen ja tietokoneen mukaan m52b28,niin ei ole alkuperäinen tuohon koriin?
2.5=2.8? Vai onko joku oikeasti onnistunut tekemään m52b28:sista 2.5:sen?
Selittäkää tuo,ja lopettakaa jankuttaminen siitä että "vaan sisusta ja merkit vaihdettu"....
Oletkos pohtinut hassua vaihtoehtoa, että se 2.5-litrainen olikin se viripata ja nyt se kiekuu jossain muualla kuin sun konehuoneessa...
Penkkikäyrät kehiin. Loppuu mutuilu, puolin ja toisin.
Leave a comment:
-
Penkit ainakin jälkikäteen verhoiltu nahalla, ei saumat täsmää mitenkään e39:sin orkkisnahkojen kanssa. Ja penkit muutenkin ihmeen kireen ja litteen näköiset, eli ihan kangaspenkkien muotoiset.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Pitkästä aikaa taas asiallista tekstiä..Se menee rullille keväällä.Sitte kun kesärenkaat alla,jostain syystä nastat alla dynottaminen kielletty....Kyllä se sieltä vielä selviää aikanaan.Originally posted by bemu2000 View PostYksi vaihtoehto on että ovat ostaneet viritystä varten mahdollisimman kevyen ja halvan (moottorivikaisen?) 523i aihion joka on sattunut olemaan kangas penkeillä ja penkit verhoiltu jälkikäteen, kun on niskatukiin tehty myös logot.
Nyt vaan se auto rullille, jos se on kunnossa, niin näkee paljonko siellä on löylyä.
Leave a comment:
-
Mallisarjan alkuvaiheessa dealerille tilattu auto esittelykäyttöön: KLIK ja KLIK. HEA = HandlerErstAusstattungOriginally posted by 528-Mst View PostS999A AUFTRAGSSTEUERUNG HEA Job control "HEA"
Mikä tuo alimmainen oikein on?Ja hyvä että ei oo ollu sitä monitoimirattia.Varmaan ab:ssa jotain kun sinnepäin antoi vikakoodia aikaisemmin.
Ja kiitos taas kun näit vaivaa että saa tietää mitä sinne on ruksattu.Melkoinen lista kuitenki.
Leave a comment:
-
okei, jäi yksi oleellinen kirjainyhdistelmä pois: "vai olisko tässä autossa vain MST-sisustus napattu jostain mälliautosta". ootko nyt tyytyväinen?Originally posted by 528-Mst View PostMuuten hyvä mutta tuotakaan ei konetta avaamatta tiedä.(tarkkaa kokoa)Eikö se jo pelkästään todista silti jotain että jos kori on alkuperäinen 523,ja lohkossa lukee 2.8 niin silloin sille moottorille on JOTAIN tehty.Suomeksi sanottuna vaihdettu.
"vai olisko tässä autossa vain sisustus napattu jostain mälliautosta"???No se ei perkele ole mahdollista!!!!!VIELÄ KERRAN:523 on 2.5 litrainen,ja jos nokalla on vähintään 2.8 niin silloin se ei ole varmaan alkuperäinen.Suuri osa porukasta ei taida viitsiä lukea likimainkaan koko ketjua ja sitten jankataan samoista asioista koko ajan.
Tekniikka on joo vaihdettu, sehän on selvää, JOS se lohko on 2.8. Mutta onko siinä tekniikassa mitään MST:n tekemää, niin sitähän ei tiedä tässä vaiheessa, konetta avaamatta, vanha erkkikään. Varsinkaan kun ei ole edes dynolappuja esillä.
Sisustus taasen on aivan varmasti napattu jostain toisesta autosta, koska ALUNPERIN, TEHTAAN LISTAUKSEN MUKAAN tässä autossa on ollut tummanharmaa kangassisustus, eli samaa kamaa kuin on esim noissa ovien alaosissa edelleen.
Suurin kysymyshän nyt kuuluu, että MISSÄ VAIHEESSA noita MST-himmeleitä on autoon ilmestynyt:
- uutena dealerillä (melko epätodennäköistä nykyisten todisteiden valossa)
- jälkikäteen jostain mälliautosta tullut tähän sisustus (aivan varmasti)
- jostain mälliautosta tullut 2.8 tekniikka ilman MST-virejä (paljon mahdollista)
- jostain mälli-MST:stä tullut tekniikka tähän autoon (mahdollista, mutta sitä ei kukaan tiedä ilman dynoa/koneen avausta)
Leave a comment:
-
Originally posted by jannmann View PostTehdas tilaus kyllä, mutta aivan mihin tahansa jälleenmyyjälle. Jos olis suoraan mennyt uutena mst:ole, niin miksi kangasverhoilulla otettu jos kerran nahat tulee kuitenkin?
Yksi vaihtoehto on että ovat ostaneet viritystä varten mahdollisimman kevyen ja halvan (moottorivikaisen?) 523i aihion joka on sattunut olemaan kangas penkeillä ja penkit verhoiltu jälkikäteen, kun on niskatukiin tehty myös logot.
Nyt vaan se auto rullille, jos se on kunnossa, niin näkee paljonko siellä on löylyä.
Leave a comment:
-
Varmaan samaan aikaan kun on moottorikin vaihdettu?Ja nyt viimeisen kerran,523 on 2.5 litrainen,eikö niin?Originally posted by jannmann View PostNiin, just samanlaiset on joku vaihtanut sun autoon jossain vaiheessa. Uutena niitä ei siellä ole ollut. Sekin jo viittaa siihen ettei auto ainakaan heti uutena ole mst:n pajalla ollut. Jos koskaan. Voi olla ihan kuten jo aiemmin mainittiin , vain jonkun omistajan toimesta siirretty kolaroidusta aidosta mst pelistä tähän koppaan sisustaa ja merkkejä.
Jos auton konehuoneessa on moottori joka on sekä lohkon merkintöjen ja tietokoneen mukaan m52b28,niin ei ole alkuperäinen tuohon koriin?
2.5=2.8? Vai onko joku oikeasti onnistunut tekemään m52b28:sista 2.5:sen?
Selittäkää tuo,ja lopettakaa jankuttaminen siitä että "vaan sisusta ja merkit vaihdettu"....
Leave a comment:

Leave a comment: