Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Kuqi View Post
    Sen verran vielä sorrun offtopiciin tässä että kerron mikä oli syynä tuohon aiempaan kommenttiini:

    -topikin perustajan ylimielinen asenne
    -topikin tuoma sisältö -> pääasiassa vänkäämistä ja mutua
    -ei yhtään selkeää kuvaa autosta, autossa olevista wiesman merkeistä tai mistään
    -autosta on penkitetty kova määrä kilowatteja mutta missä todisteet?

    summa summarum, paljon puhetta, vähän näyttöä. on näitä henkseleitten paukuttelijoita ollut täällä ennenkin, harva on lyönyt jauhot suuhun ja todistanut asioita. on tyyppejä jotka vuosikaudet kauppaa autoaan aitona m-sporttina eikä suostuta hyväksymään faktoja että auto on perus noku-malli missä on vaan jälkiasenteiset puskurit, tai että vuosikaudet pidetään topikkia super-turbo e34:sta josta saa joskus 2 vuoden välein yhden kuvan/videon jossa pimeässä näkyy vaan valot.

    taatusti on sulle tärkeä ja sulle harvinainen auto, mutta ei tämä oikein palvele yleisöä. ajattele itsesi jonkun muun rooliin, joku uusi postaaja foorumilla tulee henkselit paukkuen selittämään että nyt on ultraharvinainen liki 200kw 523 alla, ja se pitäisi vaan uskoa? kannattaa lähteä nyt sillä ajatuksella että

    a) autossa on vikoja jotka korjata ja niiden apuun löytyy taatusti asiantuntevaa apua täältä

    b) mutufaktat ja myyjän puheet yli 170kw tehoista kannattaa unohtaa siihen asti että ne on faktoja

    c) osa postaajista kyllä kirjottaa täällä huumorillakin tekstejä, käyttämättä hymiöitä, kuten minä tuon aiemman postaukseni kirjoitin.

    oma asiallisuus vaikuttaa hyvin pitkälle asiallisiin vastauksiinkin.


    EDIT: korjaan! viimeisen kurkkaamiseni jälkeen nämä sisustan wiesmann merkit oli ilmestyneet albumiin, mutta kuvien perusteella en kyllä tietäisi mitä niissä lukee jos en tietäisi. ja kilowattimäärä lukee otteessa mutta toki kiinnostaisi fakta, mistä tuo teho on repäisty ja onko oikeasti penkitetty.
    Okei,pahoittelen kommenttiani...
    Kyllä ne dynolaput vielä tulee kunhan ehtii,varmaanki keväällä ku saa kesätossut alle.Sanoisin että tuo 171kW ei ole mahdoton määrä,koska kuitenkin löytyy Wiesmannin tekeleitä joissa samat tehot.Se vähä tieto mitä minulla tuosta autosta on vaan kovalla työllä kaivettu netistä ja saksalaisilta yrityksiltä....Ja niin se mettä vastaa kun sinne huudetaan,olen luonteeltani ihminen joka ei pelkää kertoa mielipidettään suoraan jos siihen annetaan aihetta.Se harvinaisuus on vieläki selvittämättä,siis tarkat määrät mutta pitäisi ihmisten se tajuta että ei noita tule joka päivä vastaan kun suurin osa ei ollut koskaan edes kuullut koko pajasta ja täällä sentään pitäisi olla niitä jotka tietää....Kuten aikaisemmin todettu,ensi kesänä kalajoella nähdään.(Jos auto ja minä selvitään talven yli ehyenä).Siellä sitten voidaan ihmetellä laitosta.
    Btw:Ei ole tulossa myyntiin...Ainakaan yhtenä kappaleena

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Siis tuollainen puskuri on laitettu aikanaan Mst:llä

    Sinä tunnut tietävän näistä asioista niin kerro mielipiteesi.Sen minä tiesin pelkästään tutkimalla että johonkin tuo on rymäytetty joskus
    Ei kyllä tuo puskuri on halpa kopio bemarin omasta m-puskurista, mikä laitettu keulalle samaan aikaan kuin nuo tunning-ajovalot, siis mitä nyt noista sysimustista kuvista näkee.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Näin kun on päässyt käymään, niin korjauksen jälkeen kun uudelleen rekisteröidään tulee nuo prosentit vaihdetuista osista kyllä otteeseen.

    Mutta eipä tuossa ole puskurista tai tolpistakaan prosentteja merkitty.
    Siis tuollainen puskuri on laitettu aikanaan Mst:llä

    Sinä tunnut tietävän näistä asioista niin kerro mielipiteesi.Sen minä tiesin pelkästään tutkimalla että johonkin tuo on rymäytetty joskus

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    EDIT: Kannattaa etsiä Auto und motor sport 7/97 lehti.
    Taitaa olla tuossa:


    edit. näköjään tuo olikin jo täällä...
    Last edited by TJJ; 22-11-2014, 19:38.

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    16.10.2011 poistettu liikenteestä vaurioituneena.
    Näin kun on päässyt käymään, niin korjauksen jälkeen kun uudelleen rekisteröidään tulee nuo prosentit vaihdetuista osista kyllä otteeseen.

    Mutta eipä tuossa ole puskurista tai tolpistakaan prosentteja merkitty.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    Mikä on väliaikainen suomalainen?
    Tässä autossa on ollut seuraavat kilvet kiinni

    LOI-836
    FGU-659
    FS-1815?
    FKR-868

    16.10.2011 poistettu liikenteestä vaurioituneena.
    LOI-836=Väliaikaiset kilvet
    FGU-659=Ensimmäinen oikea suomalainen rekisteritunnus
    FS-1815=Siirtokilvet mälläyksen jälkeen.Olleet päivän voimassa
    FKR-868=Nykyinen

    Veikkaisin että kertakorvauksena otettu aikanaan koska sama omistaja ennen ja jälkeen vakuutusyhtiön?

    Konttorilla sanoivat että kun tuodaan suomeen niin sakut haluavat omansa (kilven) heti takaisin.Ja sitten pitää laittaa väliaikainen rekisterikilpi.Jotenkin noin se meni.Outoa että ei ole rekisteriotteeseen merkitty noita tunnuksia.
    Last edited by 528-Mst; 22-11-2014, 20:17.

    Leave a comment:


  • Spiddu
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Ei pidä paikkaansa.Ulkomainen rekisteritunnus löytyy,sitten löytyy väliaikainen suomalainen ja nykyinen.Ainakin rekisteriotteen mukaan.
    Mikä on väliaikainen suomalainen?
    Tässä autossa on ollut seuraavat kilvet kiinni

    LOI-836
    FGU-659
    FS-1815?
    FKR-868

    16.10.2011 poistettu liikenteestä vaurioituneena.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Hartge, Alpina ja AC Schnitzer nyt laittaa omia mausteitaan yleensä vanteiden ja korisarjojen muodossakin tehonlisäyksen lisäksi. Ihan näin yleisesti jos et tiennyt. Oisko se projekti topikki kuitenkin paikallaan jos autoasi haluat esitellä ja tietoa jakaa jatkossakin aiheeseen liittyen?
    Ei mulla ole tarvetta sitä esitellä vaan haluaisin faktatietoa.Siinä kaikki.Eikä tuo paikoillaan oleva puskurikaan esimerkiksi taida alkuperäinen olla?

    Kyllä kai tää alkaa kohta riittää.Turhanpäivästä vittuilua yhtäkaikki

    Leave a comment:


  • Kuqi
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Ainaki megapaljon harvinaisempi ku joku hikinen e92 joka ei ollu halvimmasta päästä tai jtn muuta vastaavaa....
    Sen verran vielä sorrun offtopiciin tässä että kerron mikä oli syynä tuohon aiempaan kommenttiini:

    -topikin perustajan ylimielinen asenne
    -topikin tuoma sisältö -> pääasiassa vänkäämistä ja mutua
    -ei yhtään selkeää kuvaa autosta, autossa olevista wiesman merkeistä tai mistään
    -autosta on penkitetty kova määrä kilowatteja mutta missä todisteet?

    summa summarum, paljon puhetta, vähän näyttöä. on näitä henkseleitten paukuttelijoita ollut täällä ennenkin, harva on lyönyt jauhot suuhun ja todistanut asioita. on tyyppejä jotka vuosikaudet kauppaa autoaan aitona m-sporttina eikä suostuta hyväksymään faktoja että auto on perus noku-malli missä on vaan jälkiasenteiset puskurit, tai että vuosikaudet pidetään topikkia super-turbo e34:sta josta saa joskus 2 vuoden välein yhden kuvan/videon jossa pimeässä näkyy vaan valot.

    taatusti on sulle tärkeä ja sulle harvinainen auto, mutta ei tämä oikein palvele yleisöä. ajattele itsesi jonkun muun rooliin, joku uusi postaaja foorumilla tulee henkselit paukkuen selittämään että nyt on ultraharvinainen liki 200kw 523 alla, ja se pitäisi vaan uskoa? kannattaa lähteä nyt sillä ajatuksella että

    a) autossa on vikoja jotka korjata ja niiden apuun löytyy taatusti asiantuntevaa apua täältä

    b) mutufaktat ja myyjän puheet yli 170kw tehoista kannattaa unohtaa siihen asti että ne on faktoja

    c) osa postaajista kyllä kirjottaa täällä huumorillakin tekstejä, käyttämättä hymiöitä, kuten minä tuon aiemman postaukseni kirjoitin.

    oma asiallisuus vaikuttaa hyvin pitkälle asiallisiin vastauksiinkin.


    EDIT: korjaan! viimeisen kurkkaamiseni jälkeen nämä sisustan wiesmann merkit oli ilmestyneet albumiin, mutta kuvien perusteella en kyllä tietäisi mitä niissä lukee jos en tietäisi. ja kilowattimäärä lukee otteessa mutta toki kiinnostaisi fakta, mistä tuo teho on repäisty ja onko oikeasti penkitetty.
    Last edited by Kuqi; 22-11-2014, 18:00.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Se on fifty-sixty merkitäänkö, yleensä ei mutta jos ulkomaisessa otteessa muutos näkyy selkeästi, niin kuin vaikka tilavuuden kautta, saattavat merkitä.
    Kiitos tiedosta

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Sanokaa te viisaammat.Kai niille joku tarkistus tehdään?
    Se on fifty-sixty merkitäänkö, yleensä ei mutta jos ulkomaisessa otteessa muutos näkyy selkeästi, niin kuin vaikka tilavuuden kautta, saattavat merkitä.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    En mä jaksa enää vaivautua....Kerro sinä noin kaikkitietävänä että mitä esim.hartge on tehnyt tuollaisiin?Alpina on asia erikseen,mutta eiköhän nuo Hartge,ACs ja mst ole lähinnä pysyneet suorituskykypuolella kaikki.En minä ainakaan kaipaa tuohon mitään muita lisävarusteita kuin webaston.
    Pitäskö siitä löytyä Mst:n tekemä heittoistuin kantoraketeilla että ois tarpeeksi erikoinen?
    Hartge, Alpina ja AC Schnitzer nyt laittaa omia mausteitaan yleensä vanteiden ja korisarjojen muodossakin tehonlisäyksen lisäksi. Ihan näin yleisesti jos et tiennyt. Oisko se projekti topikki kuitenkin paikallaan jos autoasi haluat esitellä ja tietoa jakaa jatkossakin aiheeseen liittyen?

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    tuu ens kesänä kalajoelle katsomaan.

    Eiköhän tää topikki ollut tässä?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Sanoit että siihen on tehty muitakin muutoksia ja merkkejä sisustaan kuin pelkät niskatuen päälliset. Eli mitä sinne on tehty?
    tuu ens kesänä kalajoelle katsomaan.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    Kysymys miksi siihen autoon on moottori vaihdettu?
    Vai merkataanko rekisteröintikatsatuksessa tuollaiset? jos tehty ennen maahantuontia.

    Edit: Ainakin tällä autolla näyttää useampia rekisteri numeroita olleen suomen aikana ja onhan se näemmä Avk:n kauttakin kiertänyt 2011
    Ei pidä paikkaansa.Ulkomainen rekisteritunnus löytyy,sitten löytyy väliaikainen suomalainen ja nykyinen.Ainakin rekisteriotteen mukaan.

    Leave a comment:

Working...
X