memebuy23buy

E39 525tds ongelmia(Ratkastu)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakeluvesimies
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2010
    • 2726
    • On the road @ Laplandia

    En noista bmw diiseleistä tiedä sitten mitään.... Fordeihin saa ainakin boksin moottoritilaan... Onko sulla purkki, josta lähtee johto, jonka päässä liitin tai kaksikin...? Etsi konehuonessta vastaava ja kytke väliin

    Edit. 30 sec google...

    Last edited by jakeluvesimies; 24-03-2015, 21:06.

    Comment

    • Muurahainen
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

      Originally posted by TareJR View Post
      Se on sellanen irotettava, on ollut kiinni aikaseminkin, mutta entinen omistaja otti irti ja laittoi vakion takas, kun ennen muo olevia koeajaia kävi, niin sen takia, ja ei muistanu laitaa siin hässäkäs kiinni sitä takas, ja siis ei ole tinatava lastu,
      Tälläinen irroitettava?



      Vai jotain tämän näköistä. (kuvassa vain jotain ihan randomia looraa mutta vähän samaa näköä)

      Comment

      • tonnizi
        Bimmer Enthusiast
        • May 2007
        • 1501
        • Mäntsälä

        Originally posted by Muurahainen View Post
        Tälläinen irroitettava?



        Vai jotain tämän näköistä. (kuvassa vain jotain ihan randomia looraa mutta vähän samaa näköä)

        tuon yllemän näköinen, ja ecun sisällä tolle ei oo paikkaa
        Social Media:
        - Twitter
        - Instagram
        - Twitch

        - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
        Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

        Nykyinen:
        E61 530d -04
        Ex:
        E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

        Comment

        • Muurahainen
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          Originally posted by TareJR View Post
          tuon yllemän näköinen, ja ecun sisällä tolle ei oo paikkaa
          Vakio johdoissa ei tosiaan ole tuollaiselle paikkaa.
          Jos tuo on oikeasti ollut paikoillaan autossa niin sinne on joku lisännyt johdotusta. Kukaan muu ei siis voi tietää mihin piirin kanta on vedelty.

          Tuollainen johtojen perässä oleva boksi taas olisi voinut tulla jonkin liittimen väliin.

          Comment

          • tonnizi
            Bimmer Enthusiast
            • May 2007
            • 1501
            • Mäntsälä

            Originally posted by Muurahainen View Post
            Vakio johdoissa ei tosiaan ole tuollaiselle paikkaa.
            Jos tuo on oikeasti ollut paikoillaan autossa niin sinne on joku lisännyt johdotusta. Kukaan muu ei siis voi tietää mihin piirin kanta on vedelty.

            Tuollainen johtojen perässä oleva boksi taas olisi voinut tulla jonkin liittimen väliin.
            Emt, ecun sisään toi ei mee ainakaan, ku on irotettava j ei tinatava
            Social Media:
            - Twitter
            - Instagram
            - Twitch

            - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
            Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

            Nykyinen:
            E61 530d -04
            Ex:
            E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

            Comment

            • intfreak
              Bimmer Enthusiast
              • May 2003
              • 2967
              • Uusikaupunni

              Mitä jos pyytäisit sen vanhan omistajan asentamaan lastun jos se on niin tärkeä saada? Tai laittaisit edes ihan oikean kuvan siitä, niin täällä osattais arvata paremmin?
              N62 Money Spender Club

              Comment

              • 525TurboIC
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2005
                • 663
                • Pomarkku

                Eikös tuo nimenomaan ole ecuun tinattava lastu... Ainaki m50 koneisessa on juuri tuollainen.

                Comment

                • conna
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2005
                  • 324

                  Originally posted by 525TurboIC View Post
                  Eikös tuo nimenomaan ole ecuun tinattava lastu... Ainaki m50 koneisessa on juuri tuollainen.
                  Tai jos joku on tinannut sinne ecuun sen jalustan mihin saa ihan painamalla asennettua "lastun".
                  Silloin on helppo vaihtaa vakion ja virin välillä.
                  %

                  Comment

                  • Muurahainen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2006
                    • 9194
                    • Nurmijärvi

                    Originally posted by 525TurboIC View Post
                    Eikös tuo nimenomaan ole ecuun tinattava lastu... Ainaki m50 koneisessa on juuri tuollainen.
                    Tuo kuvassa oleva lastu ei ole se tinattava malli kun siinä on erilaiset jalat.

                    Pointti asiassa varmaan on se että vakiona tuollaiselle ei ole paikkaa kuitenkaan.

                    Comment

                    • 525TurboIC
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2005
                      • 663
                      • Pomarkku

                      Originally posted by conna View Post
                      Tai jos joku on tinannut sinne ecuun sen jalustan mihin saa ihan painamalla asennettua "lastun".
                      Silloin on helppo vaihtaa vakion ja virin välillä.
                      niin juu voiki olla.

                      Comment

                      • tonnizi
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2007
                        • 1501
                        • Mäntsälä

                        Löysin vian tälle auto sammuamis kesken ajon ongelmalle, ja että sai startaa pitkän aikaa. Vika oli siirtopumppussa, testasin siirtopumppun, saa kyllä virtaa mutta ei työnä mihinkään suuntaa ainetta.

                        Nyt on uusi tilattu ja ke mennes pitäs tulla mulle.
                        Jos tämän siirtopumppun vaihto ei auta niin mistä vikaa etimmään sitten?

                        BTW:
                        Saisko muuten viel tota noin E39 tds sähkökaaviota jostain, mis näkyis releet ja sulakkeet?
                        Last edited by tonnizi; 30-03-2015, 21:39.
                        Social Media:
                        - Twitter
                        - Instagram
                        - Twitch

                        - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                        Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                        Nykyinen:
                        E61 530d -04
                        Ex:
                        E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                        Comment

                        • tonnizi
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2007
                          • 1501
                          • Mäntsälä

                          Nyt toimii auto taas, siirtopumppu siis oli hajalla. Nyt on uus siirtopumppu.

                          Eli tähän ongelmaa ei tarvita enään apua
                          Social Media:
                          - Twitter
                          - Instagram
                          - Twitch

                          - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                          Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                          Nykyinen:
                          E61 530d -04
                          Ex:
                          E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                          Comment

                          • tonnizi
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2007
                            • 1501
                            • Mäntsälä

                            Noniin, missä vika kun laturin valopalaa jatkuvaa?

                            Tyhjäkäynin lataus on 11.59 - 11.62 ja kieroksilla 14.5

                            Laturin valo ei palannu tänään päiväst, mutta sen jälkee sytty kun ecu box oli irti 30min ja laitoin takas niin rupes laturin valo palaa, ja tollasia arvoija antaa.

                            Onko laturi menossa kun tollasia arvoija antaa tyhjäkäynillä, vai missä vika?

                            Onko oikeat lukemat ja miksi laturin valopalaa jatkuvaa, ei sammu ees kieroksillakaan
                            Social Media:
                            - Twitter
                            - Instagram
                            - Twitch

                            - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                            Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                            Nykyinen:
                            E61 530d -04
                            Ex:
                            E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                            Comment

                            • HTK12
                              BTCF Member
                              • Jul 2011
                              • 10946
                              • Joensuu

                              Laturissa vika, alle 12V tarkoittaa, että ollaan alle akun lepojännitteen -> laturista ei tule riittävästi virtaa. Tyhjäkäynnilläkin pitäisi olla vähintään se 13.8V.
                              e39 540iA E85

                              Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                              Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                              Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                              Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                              INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                              Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                              Comment

                              • tonnizi
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2007
                                • 1501
                                • Mäntsälä

                                Originally posted by HTK12 View Post
                                Laturissa vika, alle 12V tarkoittaa, että ollaan alle akun lepojännitteen -> laturista ei tule riittävästi virtaa. Tyhjäkäynnilläkin pitäisi olla vähintään se 13.8V.
                                Ok, tämä vaa alko sen jälkee kun ecu box oli irti 30 min ja laitoin takas sen kiinni, niin rupes palaa tollee, mutta ennen sitä ei palannu
                                Social Media:
                                - Twitter
                                - Instagram
                                - Twitch

                                - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                                Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                                Nykyinen:
                                E61 530d -04
                                Ex:
                                E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                                Comment

                                Working...
                                X