Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39-navi ja M- multifunc ratti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BenDilde
    Bimmer Rookie
    • Aug 2010
    • 127
    • Kotka

    #46
    Originally posted by TJJ View Post
    Jospa se johto on poikki.. En tiedä onko niissä nappuloissa älyä vai onko ne kytkimet vain jotain eriarvoisia vastuksia maahan kytkeviä. Ei ole ylimääräistä paneelia josta voisin katsoa mitä tuo cruisen nappulapaneeli sisältää.
    rheingold ei anna testiä juurikin vakkarin nappuloille, kaikille muille kylläkin.
    '01 E39 520iA

    Comment

    • janke
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2010
      • 3667
      • seinäjoki

      #47
      Originally posted by jaykayarel View Post
      Tuota toisen kuvan rattia ei taida yksivaiheisella bägillä olla olemassa.
      Näin vähän ymmärtänytkin. Täytyy hankkia jostain tuollanen yksivaiheinen sportti ratti ku onhan tuo vakkariratti niin hervoton.
      Bmw 316 E30 -88

      Comment

      • BenDilde
        Bimmer Rookie
        • Aug 2010
        • 127
        • Kotka

        #48
        Originally posted by tmth View Post
        Asennusohjeet mf ratille.
        Ei kai autolle tarvii tehdä enää mitään vippaskonsteja kun laittaa maakaapelin takaisin akkuun kiinni? Mitään nollauksia yms.?
        '01 E39 520iA

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #49
          Originally posted by BenDilde View Post
          Ei kai autolle tarvii tehdä enää mitään vippaskonsteja kun laittaa maakaapelin takaisin akkuun kiinni? Mitään nollauksia yms.?
          Ei tarvitse.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • buksin-1
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 4592
            • Keski-Pohjanmaa

            #50
            Originally posted by janke View Post

            Eli tämän saa, mutta miten toisen kuvan ratti?


            Alempi ratti käy 03/99 ja uudempiin.
            Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
            Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
            SISUSTAT modaukset

            Comment

            • BenDilde
              Bimmer Rookie
              • Aug 2010
              • 127
              • Kotka

              #51
              Originally posted by buksin-1 View Post
              Alempi ratti käy 03/99 ja uudempiin.
              Mut noi cruisen asennusohjeet ilmeisesti on samanlaiset vaikka mulla onkin '01:ssä toi uudempi ratti?
              '01 E39 520iA

              Comment

              • buksin-1
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 4592
                • Keski-Pohjanmaa

                #52
                Originally posted by BenDilde View Post
                Mut noi cruisen asennusohjeet ilmeisesti on samanlaiset vaikka mulla onkin '01:ssä toi uudempi ratti?
                on joo samat
                Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                SISUSTAT modaukset

                Comment

                • BenDilde
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2010
                  • 127
                  • Kotka

                  #53
                  Anteeksi voimasana, mut mitähän vittua?! Mulla oli autossa ilmeisesti viallinen maffi kun tietokone näytti sille vikaa, mutta esim moottorinvikavalo ei palanut. Noh, lauantaina sitten vaihdoin uuden, auto käyntiin ja kappas, vikavalo syttyi. Aiemmin tasainen tyhjäkäyntikin kävi vaeltamaan ja nyt auto täristää perkeleesti satasen vauhdissa kun kierrokset on about 2000-3000rpm. Tänään sitten lähdin aamulla liikkeelle, autossa selkeästi on kaikki voima tullut takaisin, hemmetin ärhäkkäästi entiseen verrattuna liikkuu, tyhjäkäynti tasainen ja ei tärinöitä ja mikä eniten ihmetyttää, cruise alkoi pelaamaan mitä ensin luultiin että autossa sitä ei edes ole! Vikavalo palaa vieläkin, mutta silti, mitähän vittua?
                  '01 E39 520iA

                  Comment

                  • HTK12
                    BTCF Member
                    • Jul 2011
                    • 10941
                    • Joensuu

                    #54
                    Originally posted by BenDilde View Post
                    Anteeksi voimasana, mut mitähän vittua?! Mulla oli autossa ilmeisesti viallinen maffi kun tietokone näytti sille vikaa, mutta esim moottorinvikavalo ei palanut. Noh, lauantaina sitten vaihdoin uuden, auto käyntiin ja kappas, vikavalo syttyi. Aiemmin tasainen tyhjäkäyntikin kävi vaeltamaan ja nyt auto täristää perkeleesti satasen vauhdissa kun kierrokset on about 2000-3000rpm. Tänään sitten lähdin aamulla liikkeelle, autossa selkeästi on kaikki voima tullut takaisin, hemmetin ärhäkkäästi entiseen verrattuna liikkuu, tyhjäkäynti tasainen ja ei tärinöitä ja mikä eniten ihmetyttää, cruise alkoi pelaamaan mitä ensin luultiin että autossa sitä ei edes ole! Vikavalo palaa vieläkin, mutta silti, mitähän vittua?
                    Kun ajaa riittävän pitkää viallisella MAF niin moottorinohjaus "oppii" väärille arvoille. Vaihdat uuden, niin homma menee ihan sekaisin. Auto toki oppii hitaasti uudetkin arvot, mutta tässä kestää tovi. Jos haluaa heti lähteä ns. puhtaalta pöydältä nollaa adaptaatiot testerillä. Sä taisit tilata tarvike MAF, johtuisikohan siitä nyt tuo vikavalon palaminen. Tarkistithan, että johdotus ja liitin on kunnossa kun vaihdot MAF?
                    e39 540iA E85

                    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                    Comment

                    • BenDilde
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2010
                      • 127
                      • Kotka

                      #55
                      Originally posted by HTK12 View Post
                      Kun ajaa riittävän pitkää viallisella MAF niin moottorinohjaus "oppii" väärille arvoille. Vaihdat uuden, niin homma menee ihan sekaisin. Auto toki oppii hitaasti uudetkin arvot, mutta tässä kestää tovi. Jos haluaa heti lähteä ns. puhtaalta pöydältä nollaa adaptaatiot testerillä. Sä taisit tilata tarvike MAF, johtuisikohan siitä nyt tuo vikavalon palaminen. Tarkistithan, että johdotus ja liitin on kunnossa kun vaihdot MAF?
                      Tilasin maf-shopista sen ainoan mallin mikä tohon 520i:hin löytyi niiden listalta. Löwe merkkinen taisi olla. Kaikki kyllä näytti ehjältä ja liitinkin meni hyvin paikalleen.
                      '01 E39 520iA

                      Comment

                      • Jani_88
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2010
                        • 367
                        • jkl

                        #56
                        Originally posted by buksin-1 View Post
                        on joo samat
                        Hei en saa suhun buksini yhteyttä, sulla on private posti täynnä!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎