Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39-navi ja M- multifunc ratti
Collapse
X
-
Originally posted by tmth View PostAsennusohjeet mf ratille.'01 E39 520iA
Comment
-
-
Originally posted by BenDilde View PostEi kai autolle tarvii tehdä enää mitään vippaskonsteja kun laittaa maakaapelin takaisin akkuun kiinni? Mitään nollauksia yms.?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by janke View Post
Eli tämän saa, mutta miten toisen kuvan ratti?
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by BenDilde View PostMut noi cruisen asennusohjeet ilmeisesti on samanlaiset vaikka mulla onkin '01:ssä toi uudempi ratti?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Anteeksi voimasana, mut mitähän vittua?! Mulla oli autossa ilmeisesti viallinen maffi kun tietokone näytti sille vikaa, mutta esim moottorinvikavalo ei palanut. Noh, lauantaina sitten vaihdoin uuden, auto käyntiin ja kappas, vikavalo syttyi. Aiemmin tasainen tyhjäkäyntikin kävi vaeltamaan ja nyt auto täristää perkeleesti satasen vauhdissa kun kierrokset on about 2000-3000rpm. Tänään sitten lähdin aamulla liikkeelle, autossa selkeästi on kaikki voima tullut takaisin, hemmetin ärhäkkäästi entiseen verrattuna liikkuu, tyhjäkäynti tasainen ja ei tärinöitä ja mikä eniten ihmetyttää, cruise alkoi pelaamaan mitä ensin luultiin että autossa sitä ei edes ole! Vikavalo palaa vieläkin, mutta silti, mitähän vittua?'01 E39 520iA
Comment
-
-
Originally posted by BenDilde View PostAnteeksi voimasana, mut mitähän vittua?! Mulla oli autossa ilmeisesti viallinen maffi kun tietokone näytti sille vikaa, mutta esim moottorinvikavalo ei palanut. Noh, lauantaina sitten vaihdoin uuden, auto käyntiin ja kappas, vikavalo syttyi. Aiemmin tasainen tyhjäkäyntikin kävi vaeltamaan ja nyt auto täristää perkeleesti satasen vauhdissa kun kierrokset on about 2000-3000rpm. Tänään sitten lähdin aamulla liikkeelle, autossa selkeästi on kaikki voima tullut takaisin, hemmetin ärhäkkäästi entiseen verrattuna liikkuu, tyhjäkäynti tasainen ja ei tärinöitä ja mikä eniten ihmetyttää, cruise alkoi pelaamaan mitä ensin luultiin että autossa sitä ei edes ole! Vikavalo palaa vieläkin, mutta silti, mitähän vittua?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKun ajaa riittävän pitkää viallisella MAF niin moottorinohjaus "oppii" väärille arvoille. Vaihdat uuden, niin homma menee ihan sekaisin. Auto toki oppii hitaasti uudetkin arvot, mutta tässä kestää tovi. Jos haluaa heti lähteä ns. puhtaalta pöydältä nollaa adaptaatiot testerillä. Sä taisit tilata tarvike MAF, johtuisikohan siitä nyt tuo vikavalon palaminen. Tarkistithan, että johdotus ja liitin on kunnossa kun vaihdot MAF?'01 E39 520iA
Comment
-
Comment