Originally posted by Scitso
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 2003 bm54/aux
Collapse
X
-
Ei näy tuossa kuvassa. Se on suoraan vaihdekepin takana kepin juuressa.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Hezman View PostGoogleta "e39 shift lock selector". Löytyy jotain kuvituksia.
Tuosta moottorin vikavalosta, EGR:ään liittyvät sähköpiuhat ja palikat täytyy jättää paikalleen vaikka läpät ja muu rekvisiitta olis poistettu. Imusarjan allahan nimenomaan niitä vermeitä on.voiko se olla sen solenoidin takia S/D vaihtaa itsestään? http://content.yudu.com/Library/A1py...ources/605.htm onko se toi osa tuolla oikealla olevassa kuvassa?
EGR...kävin liitokset läpi, läpät/akselit on poistettu imusarjasta mutta siitä metalliputkesta poistin sen tukoksen ni ei oo syttynyt mottorivalo..kaikki johdot/letkut oli kiinni, jopa se alipainekello imusarjan alla, tankoa sen päässä ei ole se liikkuu omia sielä..(onko se OK että se metalliputki ei ole tukittu../vaikutus johonki)?
KiitosLast edited by Simpel; 25-03-2016, 19:13.
Comment
-
-
voiko se olla sen solenoidin takia S/D vaihtaa itsestään?
Tai sit sulla on vaihdettu se muokattu ohjainboksi, joka vaihtaa sport-ohjelmalle itsestään tietyssä nopeudessa?
Jos ymmärsin oikein niin sulla on nyt EGR käytössä mutta ilman läppiä.
Toimii se niinkin, mut jos ei halua pakokaasujen kiertävän takas moottoriin niin siltä alipainekalvolta täytyy ottaa se letku vekeen ja pultti tulpaksi pääähän.
Comment
-
-
Tuossa näkyy kytkin hyvin, en usko että tuota saa erillisisenä osana mutta tarkistaisin nuiden johtojen kunnon ensimmäiseksi
Last edited by Scitso; 25-03-2016, 19:51.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Scitso View PostTuossa näkyy kytkin hyvin, en usko että tuota saa erillisisenä osana mutta tarkistaisin nuiden johtojen kunnon ensimmäiseksi
Minä holvaisin terminaattorina bräkleeniä bursteina tuohon settiin ja paineilmaa perään. Jos ei toimi tuolla korjauksella, minulta ja monelta muultakin löytyy tuohon vaikka koko keppihässäkkä. Ps.INPA:lla noitakin kytkintiloja voi lueskellaExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Comment