Pelkkä tiiviste vaihdettiin, se ennen päästi öljyä läpi toiselta puolelta tiputti pakosarjan päälle mut nyt pitäny.no puristukset vois tietysti mitata niin näkisi mitä lukemia tulee,voiko Tommonen sit palaa vaan öljy kanavan kohdalta ja vuotaa ulospäin? Vuoto kohta on kannen takaosassa mittatikun kohdalla,käynti ei kyllä ihan tasaista ole mut se johtuu varmaan imuvuodosta.
BMW E39 520i öljyvuodot/kulutus
Collapse
X
-
Originally posted by kauko-63 View PostPelkkä tiiviste vaihdettiin, se ennen päästi öljyä läpi toiselta puolelta tiputti pakosarjan päälle mut nyt pitäny.no puristukset vois tietysti mitata niin näkisi mitä lukemia tulee,voiko Tommonen sit palaa vaan öljy kanavan kohdalta ja vuotaa ulospäin? Vuoto kohta on kannen takaosassa mittatikun kohdalla,käynti ei kyllä ihan tasaista ole mut se johtuu varmaan imuvuodosta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by kauko-63 View Post...Vuoto kohta on kannen takaosassa mittatikun kohdalla,käynti ei kyllä ihan tasaista ole mut se johtuu varmaan imuvuodosta.
Katsoisin noi paikat vielä hyvin tarkkaan läpi ennen kuin edes alkaisin suunnitella minkäänlaista kansiremppaa. On remontin hinnoilla nimittäin hiukan eroa, siis uusiiko huohotin systeemin vaiko tekeekö kansirempan.
Huohottimen vuodot kun sekä häiritsee käyntiä että räkii öljyä pitkin koneen kylkiä.
P.S.
Imusarjan alta vuodon paikallistaminen kannentiivisteeseen taitaa vaatia melkoisen fakiirin, purkamatta osia edestä pois tuonne ei kovin taida edes nähdä.Last edited by Havis; 25-03-2017, 15:45."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
oli siellä imusarja irti ja silleen kasattu että ei edes käynny eilen illalla hain sen korjaamon pihasta kurkkasin pellin alle ei edes se öljyseparaattori ollu kunnolla kiinni sain sitte jollain raudalla painettua sitä sen verran kiinni että kävi sen verran että sai ajettua ja lämmöt punaselle ja kylmää puhalsi! ilmeisesti joku vesiletku ollu irti ja ei ilmattu ja aivan kauhee öljyn käry koko matkan! jostain roiski oikeen kunnolla..huvitti että tästä nyt ajellaan korjaamolta pois! sinne kun vein sen niin lämmintä tuli ja kone kävi hienosti,yritin äsken sitä ilmailla sillä limupullo konstilla auton nokka ylhäällä ja alavesiletkuu lypsämällä mut punaselle meni lämmöt ja kylmää vaan tuli,jumalauta se limupullokin suli siihen paisarin päälle noin sen oon joskus onnistuneesti ilmannu mut nyt ei tullu muutakun sotkua! oiskohan sieltä ihan oikeestipahvi menny ku ei lähteny yhtään ilmaantumaan ja nesteen seassakin jotain epämäärästä harmaata? ja porisi ku pottukattila!
Comment
-
-
Originally posted by kauko-63 View Postkatoppas kielioppi poliisi pääs iskee!! ollaan me muut fiksumpii ku toi yks pölvästi!"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by kauko-63 View PostJoo asia selvä!! Olkoon! jos täällä on tollasta..F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Näillä ei pitäisi ajella lämmöt punaisella. Paha nyt varmaksi mennä sanomaan mikä siellä on tilanne näillä tiedoilla. Alkaa tilanne vaikuttamaan siltä, että nyt auto pitäisi saada jonnekkin, missä oikeasti tiedetään mitä ollaan tekemässä. Kansipahvin pettämisen voi itsekin testata helposti pakokaasun kanssa reagoivalla nesteellä. Nesteen väri muuttuu. jos seassa on pakokaasua. Ellei muutu pahvi on ehjä ja siellä on vain ilmalukko, vesipumppu rikki tms.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by kauko-63 View PostNo nyt sain sen puhaltamaan lämmintä kun avasin sen termari kotelossa olevan ilmausruuvin,sen kun avasi niin nestettä meni vaikka kuinka paljon, mutta täytyy sitä vielä ilmailla lisää,mikäs Tommonen aine on ja mistä sitä saa ostettua? Niin ja kiitos asiallisesta vastauksesta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Onko ketjun aloittaja saanut selvyyttä öljynkulutukseen?
Itsellä M54B25 kone ja syö öljyä ihan älyttömästi.
Kylmänä kun starttaa ja antaa kaasua niin savuttaa sinistä.
Kun kone on lämmin niin ei savuta.
Onko kenelläkään kokemusta venttiilivarrenkumien vaihdosta?
Saako kansi paikallaan vaihdettua?
Separaattori plus putket vaihdettu. Myös öljysuodattimen jalantiiviste vaihdettu.
Comment
-
-
Originally posted by Byge View PostMulla löytyi lohkosta tulipellin puolelta kuusikolopultti joka oli löysällä. Ei vuotanut parkissa, ajossa tiputti öljyä tippatolkulla pakoputken päälle ja haisi.
Comment
-
Comment