joopajoo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 hankinnassa
Collapse
X
-
joopajoo
Ja onko missään hyviä räjäytyskuvia tekniikasta, jotta saisi tutustua koneen rakenteeseen etukäteen?
Ja kertokaahan rehellisesti tuon koneen heikot kohdat, eli minkälaisiin korjauksiin tulisi varautua, onko laakerointi ongelma, entäs kannentiivisteet, halkeavatko kannet jne?
Siis moottoritekniikka on itselleni tuttua, siksi nämä asiat kiinnostavat ja tarkoitus olisi itse korjata kaikki mahdolliset viat (paitsi sellaiset sähköhommat oihin tarvitaan jotain erikoistesteriä.
Last edited by Kajakki; 28-02-2006, 22:54.e34 520ia -89/90 kiireettömään ajoon ok
Comment
-
-
Mortonki, ja tervetuloa joukkoon tummaan..
TÄÄLTÄ löydät netti-etk:n eli varaosaluettelon.
Ja kyllähän tältä foorumilta tietoa löytyy ja apujakin kysyjä saa, jostain kumman syystä vain yleensä "vasta-alkajat" saavat kommenttia hae/search. Mutta pääsääntöisesti ihan jees mesta!Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
En osaa sanoa laakereista, kannattaa satsata huoltokirjalliseen peliin... nokan asentotietoa tarvitaan tietääkseni käynnistyksen yhteydessä, eli jos ei meinaa käynnistyä esim lämpimänä niin jompikumpi antureista hajalla.
Sittenkun sulla on toi auto, niin k'tevänä miehenä rakennat itsellesi datakaapelin ja pistokkeen, joka sopii konetilan pistokkeeseen. Sitten vain ohjelmat läppäriin kiinni ja auton tietokonetta tutkimaan, sieltä selviää helposti esim noi anturiviat ja muutkin tärkeät tiedot.
Niin ja tyyppivikana on ollut myös mittariston niinkutsun ison OBC:n (tekstinäytöllisen ajotietokoneen) pikselien häviäminen, mutta ne saa eloon...
Huumorimiehiä täällä on, tutustu yleistä keskustelua ja netistä osioihin, mutta toisaalta täällä on tiukat moderaattorit hillitsemässä vitsailua yms...
Käy nämä sivustot läpi:
tsemppiä!Last edited by superb; 26-12-2005, 03:09.
Comment
-
-
Originally posted by Kajakkipitääkö paikkansa että bemarissakin on ne alkeelliset käsijarrut jotka on toteutettu jarrulevyn sisään tehdyillä rumpujarruilla?Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by KajakkiNo ei se sinällään mitään haittaa jos järjestelmä on toteutettu niin että on toimiva ja että pysyy säädöissään huollon jälkeen?
Vai onko säätö tehtävä juuri ennen katsastusta ja sítten lopun vuotta on "herran hallussa" pysyykö käppärin varassa ylämäessä ilman että vaihde on silmässä ja käsijarrun teho vaihtelee olosuhteista riippuen?
Onko tuo jarrusysteemi muuten sama kaikissa malleissa vai voisiko takajarrusatulat vaihtaa "uudenaikaisempiin" joissa käsijarru toimisi männän avulla?
Käsijarru ei varmaan jäätyne mikäli vaijereiden satulan pään suojakumit ovat ehjät, eli vaijerin kahvan puoleinen pää on suojassa kosteudelta?
Sori vaan taas kysymyksistä mutta näidenkin ongelmien kanssa on tullut nykyisten/edellisten autojen kanssa tullut tapeltua ihan tarpeeksi, ajattelin josko edes joltain ongelmalta välttyisi automerkkiä vaihtamalla
Eiköhän nuo käsijarrulliset jarrusatulat oo kans yksi murheen aiheuttaja, mitä esim. VAG-ryhmän pirsseissä on.
Niitäkin pitäis putsata ja käyttää, jotta käsijarrumekanismi ei jumitu.Kokemuksia erityisesti Audi 100, A4 ko. satuloista.Uusi satula ei kovin halpa.
No, molemmissa hyvät/huonot puolet. Merkin valinnan suhteen olet oikeilla poluilla!
Comment
-
-
mulla on automaatissa P-ASENTO eli lähinnä katsastukseen tarvis säätää käsijarru pitään. Termostaatti ja vesipumppu menee vaihtoon aika pienillä kilsoilla, mutta ne vaihtaa muutamassa tunnissa.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
Comment