Originally posted by Shadow-line
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 hankinnassa
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by jakusaPakko kommentoida tuota nopeudentuntua e39. Itse en edes ajanut, olin siis kaverin kyydissä ja autona M5. Eihän se tuntunut mitenkään nopealta, erittäin hiljainen auto. Nopeusmittaria kun seurasi niin kyllä se sitten selvis että aika nopea auto
Comment
-
-
Originally posted by KajakkiSiis onko ainoa perustelu jättää ostamatta 540:stä sen kohtalaisen suuri bensankulutus? Jotenkin tuntuisi siltä ettei tuo malli saa täällä kovin vankkaa kannatusta, eli mahtaisiko olla vaikea jälleenmyytävä muutaman vuoden kuluttua?
BMW on kuitenkin kunnostautunut tuon suoran kutosen kehityksessä, ja eittämättä maailman ykkönen jos puhutaan kuusisylinterisistä henkilöauton moottoreista. Itseä kiehtoo nimen omaan tämä silkinpehmeä käynti ja turbiinimainen veto. Olen omistanut myös ei-BMW V8:n, kasissa on se toisenlainen viehätys, jota en jotenkin ole kuitenkaan jäänyt kaipaamaan, makuasia eittämättä...
Älä sitä jälleenmyyntiä murehdi, kyllä sen joku sulta ostaa jos itsekin sen ostitNo joo... ei varmaan bensan hinnan kallistuessa halut kovakulutuksisiin lisäänny... toisaalta joillekin malleille tulee keräilyarvoa...
Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Originally posted by haraldE39 on sen verran iso ja hiljainen auto, että suorituskyky ei tunnu luissa ja ytimissä samalla tavalla kuin jossain halvemman hintaluokan vastaavan suorituskyvyn omaavassa autossa.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Itsellä on mielessä 528IA mallia 2000 päivittäminen. Kieltämättä suorituskyky voisi olla parempi, vaikkakin Saksassa sain mittariin lukemat 250 km/h.
Olen kokeillut 540I:tä ja 530I:tä ja yllätyin kolmilitraisen suorituskyvystä. Mielestäni se on lähempänä v8 versiota kuin 528I:tä. Eli suositan kompromissiä 530I, jos hinta ei ole esteenä.
Comment
-
-
Monitoimiratti, cd-boksi ja perseenhieronta
Ei ole sen kummenpi melu touringissa kuin sedanissa. Per'n en ole huomannut vaikuttavan ajo-omineisuuksiin. DSC antaa mukavasti vähän perän mennä sladissa ennen kuin puuttuu pelin.
Ja jos takuuta halajat, niin autossa täytyy olla EuroPlus guarantee, jotta takuukorjaukset onnistuisi Suomessa.
Comment
-
-
Mitäs ongelmia noissa ensimmäisissä 3-litraisissa dieseleissä olikaan, muistaakseni jotain softapuolella?
Comment
-
-
Originally posted by DandyOsa enemmän tuning henkistä, jotkut jopa vastaan. Osalle tuntuu olevan alkuperäiset ja M-osat ainoita oikeita. Samasta asiasta kuitenkin kaikki kiinnostuneita. Hyvä foorumi kaikin puolin. Jokaiseen vikaan ja askarruttavaan kysymykseen on aina löytynyt vastaus.
Noihin vikoihin ei kannata liikaa kiinnittää huomiota vaan enemmän hyvän käytetyn yksilön löytämiseen. Kaikissa ~10 vuotta vanhoissa autoissa on vikoja, monta kertaa pidosta ja huollosta kiinni. E39 528 on ehkä hinta/laatusuhteeltaan parhaita mahdollisia autoja. Liikkuukin jollakin tavalla ja kulutus ei kovin suuri. Kannattaa saman tien etsiä hyvin varustettu yksilö. Varusteet eivät kuitenkaan nosta hintaa merkittävästi. Itselläni oli vajaan vuoden tuollainen 528 ja hyvin pelasi. Voi varauksetta suositella!
Ja sitäpaitsi, toi myydään/ostetaan osasto toimii loistavasti!
Eikä e39 diesel mikään pommi ole. Hyvä se on... Hyötysuhteeltaan varmasti yksi parhaimpia, eli menee vähällä löpöllä eikä kuitenkaan tarvi olla tientukkona.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by KajakkiSen mitä vaivauduin lukemaan noita dieselkoneen juttuja niin vissiin asentoantureita, siirtopumppuja, imamassamittareita ja turboja mennyt, mutta nuo nyt on niin pieniä juttuja etteivät paina vaakakupissa mitään..
Comment
-
-
Originally posted by KajakkiKuinka sen saisi disabloitua, vai onko uusissakin bemuissa moinen vielä?
Originally posted by KajakkiOnkos ne soprttipenkit mukavammat istua kuin nuo tavalliset sähköjakkarat?
Comment
-
Comment