Anna mun kaikki kestää... Taitaa olla auton ostajallakin jotain kaloja päässä aivojen tilalla jos olettaa että tuon verran ajettu olisi jokin virheetön ruusu, oli se automerkki sitten mikä tahansa.
Ja edellisien omistajien ajokulttuurillahan ei tietenkään ole minkäänlaista merkitystä auton kuntoon...
Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Ei, napsahti taajamassa suht hiljaisessa vauhdissa. En tiedä miten olis käyny jos vaikka motarilla olisi sama tapahtunut. Ei kai kamalia koska tuo on tosiaan korimallin tyyppivika, eikä siitä silti valtavaa haloota ole nostettu.
Anna mun kaikki kestää... Taitaa olla auton ostajallakin jotain kaloja päässä aivojen tilalla jos olettaa että tuon verran ajettu olisi jokin virheetön ruusu, oli se automerkki sitten mikä tahansa.
Ja edellisien omistajien ajokulttuurillahan ei tietenkään ole minkäänlaista merkitystä auton kuntoon...
Oi arvon turskapyydys!
Kuka on sanonut että auton tulee olla virheetön?
Tosin huippusiisti yksilöhän tuo kyllä kilometreihin nähden on.
En olisi voinut kuvitella että alle 5v vanhasta autosta pettää ensimmäiseksi eturipustuksen kiinnityspisteet ja vielä nimenomaan raa-asta raudasta eikä suinkaan saumasta, pultin ympäriltä yms.
Kori on suomeksi sanottuna väsynyt, joten japanin tyyliin eikun prässiin.
Onhan auto jo melkein 3v ja lähtöhinnaltaankin lähes jokapojan juhlakalu.
Ei, napsahti taajamassa suht hiljaisessa vauhdissa. En tiedä miten olis käyny jos vaikka motarilla olisi sama tapahtunut. Ei kai kamalia koska tuo on tosiaan korimallin tyyppivika, eikä siitä silti valtavaa haloota ole nostettu.
Eikös tuo ole 96-> mersujen tyyppivika eli ne ns. lahoaa käsiin.
Oveja ja luukkuja noihin on vaihdettu\maalattu vaikka kuinka paljon mersun piikkiin.
Ja näyttäähän nuo ruostuvat melko uudetkin muut "laatumerkit"
Eli toteamme yhteen ääneen!!
Nykymerkit ovat paskoja!
Ainakin saksalaiset, joita ostavat pukupellet itsetunnon kohennukseen, mutta loppumetreillä japsikulhot painelevat ohitte
Oi arvon turskapyydys!
Kuka on sanonut että auton tulee olla virheetön?
Tosin huippusiisti yksilöhän tuo kyllä kilometreihin nähden on.
En olisi voinut kuvitella että alle 5v vanhasta autosta pettää ensimmäiseksi eturipustuksen kiinnityspisteet ja vielä nimenomaan raa-asta raudasta eikä suinkaan saumasta, pultin ympäriltä yms.
Kori on suomeksi sanottuna väsynyt, joten japanin tyyliin eikun prässiin.
Onhan auto jo melkein 3v ja lähtöhinnaltaankin lähes jokapojan juhlakalu.
Sitähän tässä juuri yritin kertoa että jos herra on kerran mennyt itselleen ostamaan puolimiljoonaa ajetun 5-sarjalaisen tietoisesti, niin miksi moinen avautuminen laadusta, vai oletitko että mitään tällaista ei voi olla tuon verran ajetussa autossa?
Tässä topicissa autosi on 03 vuosimallia kun taas toisessa topicissa 02 vuosimallia, plastiikkakirurgiaa kenties? Tässä topicissa tuntuu myös pursuavan osaltasi aikamoinen kriittisyys tekstisi läpi, kun taas kehumista löytyy toisesta topicista. Tuntuu sille että olet haukannut vain paskan yksilön ja nyt vituttaa ja mielestäsi kaikki BMW:t on täyttä paskaa...
Ja edelleenkin kannattaa muistaa että SILLE AUTOLLESI ON EHKÄ JOKU JOSKUS SAATTANUT ANTAA RUNTUA VÄHÄN LIIAN KOVAAKIN?
EI HERNEITÄ!
Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Eli toteamme yhteen ääneen!!
Nykymerkit ovat paskoja!
Ainakin saksalaiset, joita ostavat pukupellet itsetunnon kohennukseen, mutta loppumetreillä japsikulhot painelevat ohitte
Taisit itsekkin juuri saksalaisen ostaa... Miskiköhän sitten päädyit juuri BMW:en, vai johtuuko juuri tuosta puvusta...
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Sitä kun ei voi tietää mistä se hiusmurtuma/halkeama on sinne tullu. Se ois voinu tulla mihin tahansa muuhunkin merkkiin, ei todellakaan ole mikään paha vika korjata tai kalliskaan. Ja tuskin se kerralla siitä hajoaa täysin paskaks. Ei muuta kun korjaukseen ja sitte taas ajamaan. Kyllä ne taksit aika koville joutuu ja 400tkm on jo aika paljon nyky autoille, kyllä ne on kuluvia osia täynnä ja hajoavia paikkoja on vaikka missä oli sitten kyseessä bmw. mersu, volvo, toyota, audi tai opel jne.
jos tossa sun bemarissa on halennut tuolta, niin ei se tarkota sitä, että kaikki hajoo sieltä. Joltaki voi mennä jotain muuta rikki tai sitte ei mene mitään. Ei ne kaikki autot oo 100% samanlaisia.
eikä toi oo merkin vika....Siinä voi olla materiaalissa joku vika ja vahvasti epäilen , että on saanut jonkun kovan iskun tai siten ollut pahassa jatkuvassa rasituksessa. Jos se on rysäytetty johonki, niin auto ei mahda sille mitn, että metalli ei kestä. Ei niitä rakenteita oo mitoitettu ihan kaikkeen ja loputtomiin kuitenkaan.
Ja ennen autoja tehtiin pitempään käyttöön, nykyään pitää säästää ja tehdä mahd halvalla ja kovalla voitolla---> laatu kärsii (ihan yleisesti). Jos ei miellytä peli, niin osta sitten joku vanha peli, niin kyllä kestää tai sitten ei.
ja olkoot vaikka vuoden vanha auto, jos johonki kohtaan tulee sellasta rasistusta mitä ei rakenne kestä niin se ei sitte kestä. Ja eihän uuden mootorinkaan pitäs heti hajota mutta niitäki menee autoista.
eli se uusi ei tarkoita sitä, että siinä ei ois ongelmia/vikoja.
ja huonolla/väärällä käytöllä/onnettumuuksilla saa rikki vaikka mitä. Kaiken kun saa melkeen rikki
että ei muuta kun korjauttamaan se alkanut vika...Ja sitten ajoa
Henri tuntuu olevan niitä harvoja jotka jotenkin hyväksyvät tosiseikat..
Ihmettelen, miksei omaa autoaan saa haukkua(kun kerta ei ole pankin tai pappa betalan hankkima)?
Ihmettelen myös, mikä tekee BMW:stä ylijumalan, joka ei kestä pilkkaa, omaan nilkkaan?
Kuinka moni täällä saa leiviskänsä BMW-lipun alta?
........Okei, onhan se hieno ja ylihinnoiteltu laatubaijeri ihmisille, jotka ymmärtävät autoista vähemmän kuin sika sateliitistä, mutta samalla janoavat trendikkyyttä ja menestyjän leimaa/imagoa muiden silmissä..
Ihmettelen, miksei omaa autoaan saa haukkua(kun kerta ei ole pankin tai pappa betalan hankkima)?
Ihmettelen myös, mikä tekee BMW:stä ylijumalan, joka ei kestä pilkkaa, omaan nilkkaan?
Minä taas ihmettelen mikä on tämän trollaamisen tarkoitus? Yhden loppuunajetun taksin perusteella koko merkki on paska ja kaikki sen ostajat tyhmiä?
........Okei, onhan se hieno ja ylihinnoiteltu laatubaijeri ihmisille, jotka ymmärtävät autoista vähemmän kuin sika sateliitistä, mutta samalla janoavat trendikkyyttä ja menestyjän leimaa/imagoa muiden silmissä..
Jotenkin alkaa tuntua trollilta enemmän ja enemmän. Nyt niitä kuvia halkeamista ja keskustelu asialinjalle. Sitäpaitsi tämä on TEKNIIKKA-osio... moniakaan täällä ei varmasti kiinnostaa mitä MIELTÄ sinä olet BMW:n brandistä, statuksesta, kestävyydestä, yleisestä laadusta, laatuvaikutelmasta, edullisuudesta, jne.
Originally posted by Moonshine
Tuota noin, minun nähdäkseni lähestulkoon kaikki on samaa mieltä Henrin kanssa paitsi sinä...
Minulle ainakin on aivan sama vaikka japsi tms autot olisivat/ovat laadukkaampia kuin bmw niin silti en niihin vaihtaisi kun merkki muuten mielyttää ja tuo autosi vika on varmasti korjattavissa. Ja jos murtumat on syntyneet kovasta iskusta tai väsymällä on todennäköistä että ihan hitsaamalla murtumat kii tulee normikäytössä kestävä lopputulos. Onko muuten autossa kinni ta ollut alustasarja, joissain vanhemmissa autoissa (opel vw ford jne) olen nähnyt korkin murtuvan hyvinkin nopeasti kun on asennettu halvat ja todella kovat jouset näin siis vaikka auto ei muuten ole ollut paljonajettu tai muuten pehmeä ja kyllähän kilometrit aina pehmentävät koria.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kun hakee searchilla Rado:n aiemmat viestit, niin saakin hyvän kuvan millaisen järjen jättiläisen kanssa tässä ollaan tekemisissä... Huoh, pitikin lähteä mukaan moisen apinan tarinoihin
"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment