Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Ajovalomuisti

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • whector
    Bimmer Rookie
    • Apr 2009
    • 169
    • N/a

Originally posted by Mr T View Post
    Oisko niin että vaatis valomodulin mallia 3 :think
    aivan, tää ei tullut mieleenkään. kiitti, tämähän sen ratkaisi

Comment

• VolvoTDi
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2006
      • 1576
      • Tampere - Pori

Liittyy ko. aiheeseen ainakin sivuten: eli mulla on saattovalot ja olen silloin tällöin niitä jopa käyttänyt, mutta nyt kesän jälkeen kokeilin niitä ja eihän ne nyt toiminut?? Autoa ei ole päivitetty, että sekään ei ole selitys!

Olisi nekin kiva saada toimimaan kun sellaiset nyt on ollut, hjelp!!
      Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
      Check:
      www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
      Tampere 044-5867096

Comment

• Thuppu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2007
        • 3626
        • Seinäjoki

Originally posted by VolvoTDi View Post
        Liittyy ko. aiheeseen ainakin sivuten: eli mulla on saattovalot ja olen silloin tällöin niitä jopa käyttänyt, mutta nyt kesän jälkeen kokeilin niitä ja eihän ne nyt toiminut?? Autoa ei ole päivitetty, että sekään ei ole selitys!

Koodaamalla ton saa päälle.
        BMW 740iA "ALPINA"
        BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
        Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
        Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

• whector
          Bimmer Rookie
          • Apr 2009
          • 169
          • N/a

miten ne sai aktivoitua kun ne vielä toimi? oletko koskenut esim. ncs:llä autoa kesän aikana?

Comment

• Havis
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 1835
            • Kotona/Poissa

Vaikuttaako saattovalon toimimiseen valokytkimen asento? Eli jos ne toimii vain asennossa I, ja sulla on kesän jäljiltä valokytkin asenossa 0?

Ei sun autoon tässä välissä oo tehty mitää valoihin liittyvää korjausta, tai laturin vaihtoa tms?
            "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

E60 523iA -08

Comment

• VolvoTDi
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2006
              • 1576
              • Tampere - Pori

Päälle sattovalot sai näpäyttämällä pitkiä päälle kun avaimet oli kädessä. Autossa ajovalomuisti eli valot voi pitää kokoajan 1-asennossa! 0-asennossa valot eivät pala koskaan. Vikakoodit on ainoastaan luettu kesällä, ei muuta.

Akku meni kyllä tyhjäksi pari viikkoa sitten, liekö vaikutusta...
              Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
              Check:
              www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
              Tampere 044-5867096

Comment

• Behemoth
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2006
                • 562

Liittyyköhän tämä "ongelma" mitenkään tähän ajovalomuistiin: E39 -97, jossa pre-facelift xenonit. Valot syttyy heti virta-avainta käännettäessä vaikka kytkin 0-asennossa, mutta niitä ei saa mitenkään muuten sammumaan kuin sammuttamalla auton. Jos laitan valokytkimen parkkivaloasentoon niin xenonit ei sammu. Kuitenkin auton ollessa sammuksissa ja virtojen pois, jos laitan valokytkimen parkkiasentoon parkit syttyy...eli kytkimen pitäisi toimia.
                E66 730Ld LCI

ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

Comment

• Morkai
                  BTCF Member
                  • Sep 2005
                  • 3197
                  • Saarijärvi

Originally posted by Behemoth View Post
                  Liittyyköhän tämä "ongelma" mitenkään tähän ajovalomuistiin: E39 -97, jossa pre-facelift xenonit. Valot syttyy heti virta-avainta käännettäessä vaikka kytkin 0-asennossa, mutta niitä ei saa mitenkään muuten sammumaan kuin sammuttamalla auton. Jos laitan valokytkimen parkkivaloasentoon niin xenonit ei sammu. Kuitenkin auton ollessa sammuksissa ja virtojen pois, jos laitan valokytkimen parkkiasentoon parkit syttyy...eli kytkimen pitäisi toimia.
                  Valomuisti on laitettu päälle valomoduulista, jolloin se toimii noin.. kun valomuistin laittaa päälle car memoryn kautta, niin sitten ne toimii niinkuin kuuluukin. (tai ainakin viimeksi kun tämän ongelman kanssa taisteltiin, niin homma ratkes tolla)
                  Last edited by Morkai; 20-10-2011, 18:34.
                  sigpic
                  E23 728iA V8-projekti
                  E38 730D -projekti
                  E39 540iA -projekti
                  I01 i3 -projekti

Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎