Originally posted by Mr T
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Ajovalomuisti
Collapse
X
-
Liittyy ko. aiheeseen ainakin sivuten: eli mulla on saattovalot ja olen silloin tällöin niitä jopa käyttänyt, mutta nyt kesän jälkeen kokeilin niitä ja eihän ne nyt toiminut?? Autoa ei ole päivitetty, että sekään ei ole selitys!
Olisi nekin kiva saada toimimaan kun sellaiset nyt on ollut, hjelp!!Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostLiittyy ko. aiheeseen ainakin sivuten: eli mulla on saattovalot ja olen silloin tällöin niitä jopa käyttänyt, mutta nyt kesän jälkeen kokeilin niitä ja eihän ne nyt toiminut?? Autoa ei ole päivitetty, että sekään ei ole selitys!
Olisi nekin kiva saada toimimaan kun sellaiset nyt on ollut, hjelp!!
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostLiittyy ko. aiheeseen ainakin sivuten: eli mulla on saattovalot ja olen silloin tällöin niitä jopa käyttänyt, mutta nyt kesän jälkeen kokeilin niitä ja eihän ne nyt toiminut?? Autoa ei ole päivitetty, että sekään ei ole selitys!
Comment
-
-
Ei sun autoon tässä välissä oo tehty mitää valoihin liittyvää korjausta, tai laturin vaihtoa tms?"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Päälle sattovalot sai näpäyttämällä pitkiä päälle kun avaimet oli kädessä. Autossa ajovalomuisti eli valot voi pitää kokoajan 1-asennossa! 0-asennossa valot eivät pala koskaan. Vikakoodit on ainoastaan luettu kesällä, ei muuta.
Akku meni kyllä tyhjäksi pari viikkoa sitten, liekö vaikutusta...Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Liittyyköhän tämä "ongelma" mitenkään tähän ajovalomuistiin: E39 -97, jossa pre-facelift xenonit. Valot syttyy heti virta-avainta käännettäessä vaikka kytkin 0-asennossa, mutta niitä ei saa mitenkään muuten sammumaan kuin sammuttamalla auton. Jos laitan valokytkimen parkkivaloasentoon niin xenonit ei sammu. Kuitenkin auton ollessa sammuksissa ja virtojen pois, jos laitan valokytkimen parkkiasentoon parkit syttyy...eli kytkimen pitäisi toimia.E66 730Ld LCI
ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA
Comment
-
-
Originally posted by Behemoth View PostLiittyyköhän tämä "ongelma" mitenkään tähän ajovalomuistiin: E39 -97, jossa pre-facelift xenonit. Valot syttyy heti virta-avainta käännettäessä vaikka kytkin 0-asennossa, mutta niitä ei saa mitenkään muuten sammumaan kuin sammuttamalla auton. Jos laitan valokytkimen parkkivaloasentoon niin xenonit ei sammu. Kuitenkin auton ollessa sammuksissa ja virtojen pois, jos laitan valokytkimen parkkiasentoon parkit syttyy...eli kytkimen pitäisi toimia.Last edited by Morkai; 20-10-2011, 18:34.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Comment