Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 pyyhkijänsulat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Havis
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1838
    • Kotona/Poissa

    Originally posted by Kiwes View Post
    Tämä selvä. Kiitoksia. eli valeoita sit hakee, melko suolasen hintaset verrattuna esim GR. tarttee seuraava pari metsästää jostain maailmalta taas...

    Olisko suositella jotain sulkia jotka toimis hyvin eikä ois ihan tolkuttoman hintaset?
    Kun sulkien uusiminen on ajankohtaista ehkä kerran vuodessa, onko mieltä pihistellä muutamasta eurosta? Ostaa mielummin hyvät kuin halvat.
    "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

    E60 523iA -08

    Comment

    • Kiwes
      BTCF Member
      • Nov 2010
      • 707
      • JKL

      Originally posted by Havis View Post
      Kun sulkien uusiminen on ajankohtaista ehkä kerran vuodessa, onko mieltä pihistellä muutamasta eurosta? Ostaa mielummin hyvät kuin halvat.
      Mistähän sellaset sulat löytää jotka vuoden kestää? ei nyt just tuon 39 kohdalla vielä ole kokemusta, mutta edellinen 46 söi 3 bossit vuojessa
      Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
      INPA, BMW Scanner 1.4.0

      Nykynen:E39 530dA tourinki -02
      EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta

      Comment

      • Heguli 31
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 10043
        • KVLA

        Originally posted by Havis View Post
        Kun sulkien uusiminen on ajankohtaista ehkä kerran vuodessa, onko mieltä pihistellä muutamasta eurosta? Ostaa mielummin hyvät kuin halvat.
        Se on just näin.Yleensä nuo halpikset kovettuu melko nopeasti.Naarmuuntuu yhtä nopeasti (sitten piirtää viiruja lasiin) sekä sulkaosa saattaa irrota runkokumista laadukasta sulkaa paljon nopeammin.Eli ostat niitä sitten ainakin puolta useammin,jos meinaa pitää lasin oikeasti puhtaana.

        Originally posted by Kiwes View Post
        Mistähän sellaset sulat löytää jotka vuoden kestää? ei nyt just tuon 39 kohdalla vielä ole kokemusta, mutta edellinen 46 söi 3 bossit vuojessa
        Minä ostin aina E39:iin sulat merkkiliikkeestä ja sen parisen vuotta ne minulla kesti hyvinä.Talvisinhan ne (kaikki) sulat saa helposti pilattua,kun raapii jäistä lasia pakkasen kovettamilla sulilla.
        Last edited by Heguli 31; 09-07-2015, 15:09.

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          Nyt on melkein puoli vuotta olleet Hybrox sulat kahdessa autossa, eikä ole kyllä valittamista kuumastakaan. Joku täällä taisi jossain vaiheessa sanoa, että eivät pyyhi moottoritienopeuksissa, niin ainakin 120km/h asti pyyhkivät hyvin.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • Kiwes
            BTCF Member
            • Nov 2010
            • 707
            • JKL

            Originally posted by HTK12 View Post
            Nyt on melkein puoli vuotta olleet Hybrox sulat kahdessa autossa, eikä ole kyllä valittamista kuumastakaan. Joku täällä taisi jossain vaiheessa sanoa, että eivät pyyhi moottoritienopeuksissa, niin ainakin 120km/h asti pyyhkivät hyvin.
            noita hybroxejakin näyttää olevan ainakin kahta erilaista... aikasemmat tosiaan oli GoodRain merkkiset(hyvin lähelle saman näkoset ainaki ku nuo hybroxit) ne ei tahtonu pysyy 60 jälkee lasilla.

            Valeot jo hain... saas nähä kauanko nuo kestää... tarttee vaan vissiin ne spoilerit investoida uudet kun jättää nyt uusilla sulilla jo raitaa (3x pyyhkästy lasi niin ei varmaan ihan vielä oo lasin pinnassa eikä sulassa mitään vikaa)
            Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
            INPA, BMW Scanner 1.4.0

            Nykynen:E39 530dA tourinki -02
            EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta

            Comment

            • Havis
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1838
              • Kotona/Poissa

              Originally posted by Kiwes View Post
              Valeot jo hain... saas nähä kauanko nuo kestää... tarttee vaan vissiin ne spoilerit investoida uudet kun jättää nyt uusilla sulilla jo raitaa (3x pyyhkästy lasi niin ei varmaan ihan vielä oo lasin pinnassa eikä sulassa mitään vikaa)
              Kaikkee kärpäsen paskaa ja lehtipuiden räkää mikään sulka ei irrota ihan noin vaan. Joskus se lasi vaan vaatii esim hyttyssienellä läpikäynnin mekaanisesti ennenku pyyhintulos on ok.

              Tietty riippuu olosuhteista. Jos ei ikuna pysäköi puiden alle ongelma vähenee.
              "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

              E60 523iA -08

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5856
                • Joccis City

                Originally posted by HTK12 View Post
                Nyt on melkein puoli vuotta olleet Hybrox sulat kahdessa autossa, eikä ole kyllä valittamista kuumastakaan. Joku täällä taisi jossain vaiheessa sanoa, että eivät pyyhi moottoritienopeuksissa, niin ainakin 120km/h asti pyyhkivät hyvin.
                Oikein kovassa sateessa tosiaan nopeuden ollessa siellä 120 paremmalla puolella rupeaa pyyhintä heikkenemään. Tosin itselle tämä ei ole ongelma kun suhaan motarilla max. kerran kuussa. Toki ne jotka päivittäin ajaa voi pitää sitä jo ongelmana.
                Itse olen erittäin tyytyväinen noihin. Talvellakin vituttaa puolta vähemmän kun jäätyvät paljon vähemmän kuin rungolliset.
                Eikä noi hypi/pompi pitkin lasia yms. muuta äänekästä paskaa vitinää.
                Aprilia RSV4

                Comment

                • Kiwes
                  BTCF Member
                  • Nov 2010
                  • 707
                  • JKL

                  Originally posted by Havis View Post
                  Kaikkee kärpäsen paskaa ja lehtipuiden räkää mikään sulka ei irrota ihan noin vaan. Joskus se lasi vaan vaatii esim hyttyssienellä läpikäynnin mekaanisesti ennenku pyyhintulos on ok.

                  Tietty riippuu olosuhteista. Jos ei ikuna pysäköi puiden alle ongelma vähenee.
                  muuten ihan jees mut toissapäivänä vaihettu lasi, niin siinä paljoo paskaa vielä voi olla...
                  Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
                  INPA, BMW Scanner 1.4.0

                  Nykynen:E39 530dA tourinki -02
                  EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta

                  Comment

                  • TheRipper
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2012
                    • 5018
                    • Paimio

                    Originally posted by jannmann View Post
                    Oikein kovassa sateessa tosiaan nopeuden ollessa siellä 120 paremmalla puolella rupeaa pyyhintä heikkenemään. Tosin itselle tämä ei ole ongelma kun suhaan motarilla max. kerran kuussa. Toki ne jotka päivittäin ajaa voi pitää sitä jo ongelmana.
                    Itse olen erittäin tyytyväinen noihin. Talvellakin vituttaa puolta vähemmän kun jäätyvät paljon vähemmän kuin rungolliset.
                    Eikä noi hypi/pompi pitkin lasia yms. muuta äänekästä paskaa vitinää.
                    Mutta jos käyttää 5-sateesta niin eihän noissa nopeuksissa tarvitse pyyhkimiin kajotakaan!
                    F10 523iA 2010

                    Ex: E39 528iA 1997
                    Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                    Ex: E65 745iA 2003
                    Ex: E46 318i 1998
                    Ex: E34 525iA 1989

                    Comment

                    • Havis
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2004
                      • 1838
                      • Kotona/Poissa

                      Originally posted by Kiwes View Post
                      muuten ihan jees mut toissapäivänä vaihettu lasi, niin siinä paljoo paskaa vielä voi olla...
                      Paskaa tulee lasille kyllä ihan hetkessä kunhan olosuhteet on otolliset. Esim. puol tuntia puun alla riittää jo kummasti. Joten tuo ei vielä asiaa kumoa.
                      "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

                      E60 523iA -08

                      Comment

                      • HTK12
                        BTCF Member
                        • Jul 2011
                        • 10941
                        • Joensuu

                        Originally posted by jannmann View Post
                        Oikein kovassa sateessa tosiaan nopeuden ollessa siellä 120 paremmalla puolella rupeaa pyyhintä heikkenemään. Tosin itselle tämä ei ole ongelma kun suhaan motarilla max. kerran kuussa. Toki ne jotka päivittäin ajaa voi pitää sitä jo ongelmana.
                        Itse olen erittäin tyytyväinen noihin. Talvellakin vituttaa puolta vähemmän kun jäätyvät paljon vähemmän kuin rungolliset.
                        Eikä noi hypi/pompi pitkin lasia yms. muuta äänekästä paskaa vitinää.
                        Harvoissa paikoissa Suomessa on tiet siinä kunnossa, että kovalla sateella kärsii kovin paljon yli 120 km/h päästellä. Noissa nopeuksissa ei nimittäin hirveän paksua vesipatjaa tarvita, että lähtee vesiliirtoon. Kuten edellä mainittu niin moisesta ongelmasta pääsee eroon kun vetäsee sopivan tuotteen lasin pintaan, jolloin ei niitä pyyhkijöitä enää noissa nopeuksissa tarvitsekkaan.

                        Kuten sanoit niin talvella ovat todella paljon paremmat kuin perinteiset. Lisäksi melko edullinen, kun hinnaksi jäi ~12€/pari postikuluineen kun ( tilasin kahteen autoon kaksi paria). Motonetissä valeo pari on ~40€.
                        e39 540iA E85

                        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                        Comment

                        • zeniitti
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2011
                          • 575
                          • 127.0.0.1

                          Osaako joku sanoa minkälaiset kiinnikkeet on näissä Hybroxin "Multi" sulissa? Esim näissä? http://www.ebay.ie/itm/251601649870
                          Pitäis neljään eri autoon tilailla ja tietty jokaisessa vähän erit kiinnikkeet. Yks on toki e46 ettei mene ihan offtopikiksi

                          Onko tämän linkin kuvissa kenties johtolanka? Onko noi kaikki mahdollisia?


                          Last edited by zeniitti; 27-01-2016, 21:04.

                          Comment

                          • zeniitti
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2011
                            • 575
                            • 127.0.0.1

                            Vastataan itse. Eli tilasin nuo ebaysta ja hyvin pelaa. Mukana tuli kuvan mukaiset kiinnikkeet. Meni tosin ilman kiinnikkeitä suoraan ainakin e46, Transporter T5 ja Civic VIII. Hyvin myös pyyhkii.

                            Comment

                            • TheRipper
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2012
                              • 5018
                              • Paimio

                              Nyt antautui kuskin puolen Hybrox...

                              Reilun 1,5 vuotta kesti ja hintaa tosiaan oli se alle 20€ posteineen joten kyllä lähtee uudet samanmoiset taas tulemaan sen verta tyytyväinen kuitenkin täytyy olla ja pyyhintätulos pysyi mainiona loppuunasti eikä mitään ääntelyä tms.
                              F10 523iA 2010

                              Ex: E39 528iA 1997
                              Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                              Ex: E65 745iA 2003
                              Ex: E46 318i 1998
                              Ex: E34 525iA 1989

                              Comment

                              • Proppu
                                Bimmer Rookie
                                • Dec 2006
                                • 176
                                • Järvenpää

                                Itsellä nähtävästi Goodrainin rungottomat sulat nyt kiinni (ohessa kuva).
                                Tilasin e39 mallikohtaset Hybroxit, mukana ei tullu mitään välisovitepaloja. Lukitustapit Hybroxeissa ovat liian pienet vs Goodrain.
                                Puuttuuko tuosta varresta joku orggis kiinnitysosa että saan Hybroxit kiinni?
                                Attached Files
                                e39 530ia m-sport touring imolarot II -02

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎