Originally posted by arpuC
View Post
e39:sin xenon valot näyttää liian alas?
Collapse
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä ne molemmat saa säädettyä yhtä ylös. Ota polttimon liittimestä kiinni ja kokeile heilutella. Kyllä sen eron huomaa, jos säätötappi on poikki.Olikohan missä noi räjäytyskuvat pre-faceliftin xenoneille :think
Ihmeen paljo näyttää rahastavan ebayssä yhdestä
Last edited by arpuC; 22-03-2009, 19:00.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Prefaceliftiin saat sen tangon varaosatiskiltä, tuo osa joka on ebayssa on faceliftiin ne on kalliimpia kun ei BMW tarjoa tuota varaosana. Prefaceliftiin se vaihtokin on helpompi homma.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Tai polttimoa paikalleen laitettaessa, ainakin H7 valoissa voi painaa helposti ton korkeustapin poikki..
Originally posted by arpuC View PostKyllä se varmaan poikki meni säädettäessä, kun ei siitä mitään ei mitään tapahdu. Melkoisen heikkoa tekoa jos noin helposti menee poikkiOlikohan missä noi räjäytyskuvat pre-faceliftin xenoneille :think
Ihmeen paljo näyttää rahastavan ebayssä yhdestä
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E...Q5fAccessories---- Bee äm dapl juu ----
Comment
-
-
Mikähän mahtoi tulla auton xenoneihin, kun tänään on etupäätä madallettu 40mm ja takapäätä tasonsäädöllä 20mm, ja nyt valot näyttää aivan eteen?
Eikö tuon säätöautomatiikan pitäisi tajuta nostaa itse valoja? Käynnistettäessä valot kyllä heiluvat yhtä iloisesti kuin ennenkin...’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostMikähän mahtoi tulla auton xenoneihin, kun tänään on etupäätä madallettu 40mm ja takapäätä tasonsäädöllä 20mm, ja nyt valot näyttää aivan eteen?
Eikö tuon säätöautomatiikan pitäisi tajuta nostaa itse valoja? Käynnistettäessä valot kyllä heiluvat yhtä iloisesti kuin ennenkin...
Comment
-
-
Perussäätö tehdään itse, tämän jälkeen automatiikka pitää sen säädetyn oletuksena. Hölmöähän se olis, jos itteksiin madallusten ym. jälkeen säätelee.
- Aja tasaiselle alustalle auto vaikka 5m päähän seinästä
- Mittaa mittanauhalla korkeus umpion puoleenväliin (pitäis olla merkki umpiossa)
- Mittanauhan kanssa seinälle ja pudotat 5cm siitä korkeudesta jonka sait umpion puolestavälistä (1% pudotus).
- Ota jeesusteippiä ja merkkaa seinään korkeus
- Säädä umpioista sisemmästä säädöstä seinässä olevan teipin tasoon mahdollisimman varovasti ettei hajoa sisuskalut.Last edited by arpuC; 06-06-2009, 10:33.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by josh View PostTäällä myös vikaa xenonien säädöissä..yhtäkkiä alkaneet näyttää johonki pari metrin päähän keulasta. Kyseessä -02 E39 sedan. Joku säätöanturi rikki vai mistä vikaa lähteä hakemaan?
Edit: Koita säätää niistä lampussa olevista säätöruuveista (kuusiokolo) ja katso tapahtuuko mitään. Jos valo ei liiku ylös-alas suunnassa mihinkään niin tod.näk. säätömekanismi rikki. Jos taas liikettä näkyy, niin sitten syyttäisin tasoantureita.Last edited by _chris_; 27-11-2009, 22:20.BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
Originally posted by josh View PostOlisko jollain tietoa mikä on osanumero tuolle anturille??BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä ne molemmat saa säädettyä yhtä ylös. Ota polttimon liittimestä kiinni ja kokeile heilutella. Kyllä sen eron huomaa, jos säätötappi on poikki.
Tuskailin tätä ongelmaa pitkään ite. Äsken menin kokeilemaan lampusta kiinni, ja niinhän heiluu kun hullun mulkku (lue: bemaristin)! Ei muuta ku tankoja hommaamaan...
Nyt paalinarulla johdoista "vedetty" väkisin alespäin, että jotain edes näkyisi
Ja sorry, vanha aihe, mutta autto tähän hätään isosti, pitää kiitokset tuoda esille!BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Turhia antureita?
Originally posted by exodus View Postkyllä se perussäätö pitää tehdä ihan ruuvaamalla nyt jousituksen vaihdon jälkeen.
Mistä se auto erottaa tilanteen, jossa taakse laitetaan matalammat jouset tai tosi paljon painavaa tavaraa takaluukkuun?
Comment
-
-
Originally posted by ss900 View PostJos kerran joka nurkassa on anturi, niin eikö näillä tiedoilla pystyisi valot pitämään oikein säädettynä, kunhan ne kerran tehtaalla kalibroitu? Vaikka kuinka laskisi/nostaisi perää/keulaa?
Mistä se auto erottaa tilanteen, jossa taakse laitetaan matalammat jouset tai tosi paljon painavaa tavaraa takaluukkuun?..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
Comment