Terve, varmaankin näitä voipi kysyä jossain muuallakin muttei nyt niin tuttu foorumi ole että olisin löytänyt.
Ylempänä olevan nykimisviat-topicin luin läpi ja varmistui että itsellä on -97 e39 520i ssä joko tuo kampiakselin asentoanturi paskana, tai nokka-akselin asentoanturi. lämpimänä auto voi sammua valoihin, nykähtää rajusti jonka seurauksena tehot täysin hukassa.
Laakkosen huoltomiehen kanssa keskusteltuani he sanoivat että vika olisi varmasti nokka-akselin anturissa, koska jos kampuran anturi olisi rikki ei auto starttaisi?
Miten voisin olla varma kumpi osa ei toimi, ilman että vien vikakoodit luettavaksi (alkaen 120e... + osat päälle)? ja mistäpä moisia varaosia kannattaa metsästää, kun alkuperäiset ovat melko hintavia ja motonet ei enää tuo maahan tarvikeosana noita.
Laittakaa mahdollisia vinkkejä / omia kokemuksia.
Ylempänä olevan nykimisviat-topicin luin läpi ja varmistui että itsellä on -97 e39 520i ssä joko tuo kampiakselin asentoanturi paskana, tai nokka-akselin asentoanturi. lämpimänä auto voi sammua valoihin, nykähtää rajusti jonka seurauksena tehot täysin hukassa.
Laakkosen huoltomiehen kanssa keskusteltuani he sanoivat että vika olisi varmasti nokka-akselin anturissa, koska jos kampuran anturi olisi rikki ei auto starttaisi?
Miten voisin olla varma kumpi osa ei toimi, ilman että vien vikakoodit luettavaksi (alkaen 120e... + osat päälle)? ja mistäpä moisia varaosia kannattaa metsästää, kun alkuperäiset ovat melko hintavia ja motonet ei enää tuo maahan tarvikeosana noita.
Laittakaa mahdollisia vinkkejä / omia kokemuksia.
Comment