Vaihtelin ajankuluksi eilen vasemmallekin anturin mutta vika säilyi...seuraavaksi johtojen kimppuun ja jos ei sieltä löydy mitään niin laitetaan uusi hydrauliikkayksikkö. Jostainhan sen vian on löydyttävä mutta vaihdetaan nyt sitten järjestelmällisesti kaikki siihen asti että on kunnossa.
E39 ABS pulma ***Ratkaistu vihdoin***
Collapse
X
-
No niin täällä sama homma.. Eli valot palaa ABS ja luistonesto. Ja kun ajaa niin nopeutta ei näytä eikä kulutusta.Kärry E39 -99 523Originally posted by 10+ View PostMinä oon siellä töissä. No ei vaiskaan
Oon paininut monta kertaa saman vian kans ja kerran oon boxin joutunu vaihtaan ja sillon se luistoneston ja absin valo palaa kokoajan eikä ne sammu mihinkään mistään napista. Absin antureita oon joutunu kymmenkunta vaihtamaan ja eli jotáin tuttua täs on jos ymmärrät
Mistä alkaa hakeen vikaa..? Olisiko oikotietä onneen?
Ei varmaan jos katsoo tuota Robin tekstiä..
E60 520d LCI -08 M Sport
Ei ku menox.. Heh.. Heh..
Comment
-
Vasen taka-anturi sökö...silloin putoaa pois nopeusmittari, kulutusmittari ja syttyy tietysti noi valot.Originally posted by ropes View PostNo niin täällä sama homma.. Eli valot palaa ABS ja luistonesto. Ja kun ajaa niin nopeutta ei näytä eikä kulutusta.Kärry E39 -99 523
Mistä alkaa hakeen vikaa..? Olisiko oikotietä onneen?
Ei varmaan jos katsoo tuota Robin tekstiä..
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
tuohon ongelman olen törmännyt muutamassa aikaisemmassa bimmerissä.
kannattaa tsekata kallistus anturit edestä ja takaa yleensä löytyy vänkärin
eturenkaan luonta pikkuvarrella kiinni tukivarressa, jos madallettu autoa niin on joko mutkalla tai poikki. takana samalla lailla kiinni tukivarressa. vaikuttaa ainakin ajonvakautus järjestelmään ja abs:n eikä luistonesto tomi.
Comment
-
Mutta noi hommat koskee vain autoa jossa sellainen ominaisuus on. Mulla kun ei ole DSC:tä vaan pelkkä ASCOriginally posted by janispedke View Posttuohon ongelman olen törmännyt muutamassa aikaisemmassa bimmerissä.
kannattaa tsekata kallistus anturit edestä ja takaa yleensä löytyy vänkärin
eturenkaan luonta pikkuvarrella kiinni tukivarressa, jos madallettu autoa niin on joko mutkalla tai poikki. takana samalla lailla kiinni tukivarressa. vaikuttaa ainakin ajonvakautus järjestelmään ja abs:n eikä luistonesto tomi.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
No voi sun per..
Pitäsköhän tuo sitte ruveta kokeileen.. Vikakoodeja ei tarvinnu vissiinkään ruveta nollaamaan vaihdon jälkeen?
Mitähän tuo rasia maksaa?
Ei kenelläkään sattuisi olemaan tuommoista ehjää jos on joutunut testiksi ostaan hyllyyn.E60 520d LCI -08 M Sport
Ei ku menox.. Heh.. Heh..
Comment
-
Nyt ilmeisesti puhutaan siis sitten 9/98-uudemmasta järjestelmästä, jolla ei ole mitään tekemistä esim.tuon Robin systeemin kanssa.Originally posted by ropes View PostNo voi sun per..
Pitäsköhän tuo sitte ruveta kokeileen.. Vikakoodeja ei tarvinnu vissiinkään ruveta nollaamaan vaihdon jälkeen?
Mitähän tuo rasia maksaa?
Ei kenelläkään sattuisi olemaan tuommoista ehjää jos on joutunut testiksi ostaan hyllyyn.
Comment
-
Jostain syystä samaa asiaa on nyt kahdessa viestiketjussa ja molemmissa on 9/98 uudemmat ja vanhemmat boksit sekaisin...
Comment
-
-
Muistiin jää jälki virheestä ja auta armias kun katsastus setä huomaa sen, tämä siis 2001- autoissa.Originally posted by TJJ View PostMiksi? Valot kuitenkin sammuu vaikka ei nollaa.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
Comment