Originally posted by KKemp
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 540iA (4.4) sammuilee
Collapse
X
-
Originally posted by KKemp View Postitse tilasin tuon kyseisen osan saksasta hintaan 119€+ toim.kulut DHL:ltä 12,90€ kotiin tuotuna. kesti 4 arkipäivää niin sain palikan käteen.(autoon 540i -98)
osa ei ole alkuperäinen Boschilainen, vaan saksalaisen Auto-Loew:in valmistama ja takuulaput ym. tuli mukaan(2v.takuulla)osa istui suoraan kiinni ja kaikki oireet loppus kerrasta
Eli kannattaa ehkä tilata tuolta Maf- service gmbh:lta
vaatii kirjautumisen, tosin kun itse kirjauduin,niin minuutin päästä tuli spostiin vahvistus
kovasti olin Gyntherin tuotteeseen ja toimitukseen tyytyväinen
T.KK
Comment
-
-
Morjens, huomasin tässä lueskeltuani mainota palstaanne että taitaa olla aika uusia maf kanssa.
Omasta pommista löytyy täysin samanlaiset temppuilut.
Kumpikohan noista http://kfzteile-heuser.de/shop_conte...Widerrufsrecht
tarjoamista mafeista sopii e39 vm 98 540 IA ns. wanhemman tekniikan eli alkuvuoden vehkeeseen?
Comment
-
-
Originally posted by hmms View PostKumpikohan noista http://kfzteile-heuser.de/shop_conte...Widerrufsrecht
tarjoamista mafeista sopii e39 vm 98 540 IA ns. wanhemman tekniikan eli alkuvuoden vehkeeseen?E61 525d LCI
Comment
-
-
Moro taas, nyt on MAF vaihdettu. Vaatiiko auto jonki sortin softa päivitystä, vai riittääkö että vaihto uuden palikan?
Kyllä muuten v8 ravisti niin että ei meinannut jakkaralla pysyä kun uudella MAF:illa ensimmäisen kerran käynnisti. Tosin käynti tasaantui ihan hetkessä.
Auto edelleen e39 vm 98.
Comment
-
-
Ei pystyneet paikallisessa bosch servises lukemaan multa vikakoodeja.. Tai olis pystyny mut olis pitänyt laittaa joku piuha rosvolla boksin piuhoihin kun puuttu 1 nasta pistokkeesta..
En sit viittiny ruveta merkkiliikkeeseen viemään ja laitoin kaikki anturit uusiks ni ei
tarvii arvailla ainakaan niitten perään..
Eli nokka, kampi, ja ilmamäärämittari nyt uusittu eikä nyi/pätki tahi sammuile enää
535xd f11 -11
Ex.
550iA Touring -06
-545i A -04
-535i sedan -88-
-540i -10/97- 6-speed sedan
-525i -89-
-320i -98 4d-
-535i sedan -88-
-525tdsa touring -93-
Comment
-
-
Originally posted by maako77 View PostEi pystyneet paikallisessa bosch servises lukemaan multa vikakoodeja.. Tai olis pystyny mut olis pitänyt laittaa joku piuha rosvolla boksin piuhoihin kun puuttu 1 nasta pistokkeesta..
En sit viittiny ruveta merkkiliikkeeseen viemään ja laitoin kaikki anturit uusiks ni ei
tarvii arvailla ainakaan niitten perään..
Eli nokka, kampi, ja ilmamäärämittari nyt uusittu eikä nyi/pätki tahi sammuile enää
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostOliko se autowatti?? (Räikkönen ei vain osaa )535xd f11 -11
Ex.
550iA Touring -06
-545i A -04
-535i sedan -88-
-540i -10/97- 6-speed sedan
-525i -89-
-320i -98 4d-
-535i sedan -88-
-525tdsa touring -93-
Comment
-
-
Originally posted by KKemp View Postitse tilasin tuon kyseisen osan saksasta hintaan 119€+ toim.kulut DHL:ltä 12,90€ kotiin tuotuna. kesti 4 arkipäivää niin sain palikan käteen.(autoon 540i -98)
osa ei ole alkuperäinen Boschilainen, vaan saksalaisen Auto-Loew:in valmistama ja takuulaput ym. tuli mukaan(2v.takuulla)osa istui suoraan kiinni ja kaikki oireet loppus kerrasta
Eli kannattaa ehkä tilata tuolta Maf- service gmbh:lta
vaatii kirjautumisen, tosin kun itse kirjauduin,niin minuutin päästä tuli spostiin vahvistus
kovasti olin Gyntherin tuotteeseen ja toimitukseen tyytyväinen
T.KK
Comment
-
-
Originally posted by maako77 View PostEi pystyneet paikallisessa bosch servises lukemaan multa vikakoodeja.. Tai olis pystyny mut olis pitänyt laittaa joku piuha rosvolla boksin piuhoihin kun puuttu 1 nasta pistokkeesta..
En sit viittiny ruveta merkkiliikkeeseen viemään ja laitoin kaikki anturit uusiks ni ei
tarvii arvailla ainakaan niitten perään..
Eli nokka, kampi, ja ilmamäärämittari nyt uusittu eikä nyi/pätki tahi sammuile enää
Ajattelin vaihtaa kaikki kerralla kanssa.
Itellä sama show jatkuu vaikka mitä tekee..
Comment
-
-
Ilmamäärän mittaus
Originally posted by HanVat View Postvikaa tutkittu lisää. Jarrupolkimen polkeminen ei vaikuta mitenkään tyhjäkäyntiin/sammumiseen. L/h testi antoi täyskaasukiihdytyksessä maksimissaan 59l/h. Vetoja tehtiin n. 10kpl ja ulkoilma oli -3. Ilmanpaine normaali. Aika vähän antaan bensaa, vastaavat lukemat ollut n. 95 muissa 540. Maf?
Comment
-
-
Moro!
Otetaan aihe esiin taas, auto on e39 540ia 9/98 , oireet on samat kuin topicin aloittajalla, onko maffi viallinen kun ottaa käydessä irti niin moottori sammuu laakista, eikös sen pitäisi mennä vara ohjelmalle jos on vikaa, niin olen lukenut noita topicceja selatessa, toinen merkille pantava vaiva on sellainen louskuttava ääni vasemmasta lohkosta etu osasta vanos? dsc kompressor? venttilikoneisto? arvauksia otetaan vastaan.Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
Comment