itse tilasin tuon kyseisen osan saksasta hintaan 119€+ toim.kulut DHL:ltä 12,90€ kotiin tuotuna. kesti 4 arkipäivää niin sain palikan käteen.(autoon 540i -98)
osa ei ole alkuperäinen Boschilainen, vaan saksalaisen Auto-Loew:in valmistama ja takuulaput ym. tuli mukaan(2v.takuulla)osa istui suoraan kiinni ja kaikki oireet loppus kerrasta
Eli kannattaa ehkä tilata tuolta Maf- service gmbh:lta
itse tilasin tuon kyseisen osan saksasta hintaan 119€+ toim.kulut DHL:ltä 12,90€ kotiin tuotuna. kesti 4 arkipäivää niin sain palikan käteen.(autoon 540i -98)
osa ei ole alkuperäinen Boschilainen, vaan saksalaisen Auto-Loew:in valmistama ja takuulaput ym. tuli mukaan(2v.takuulla)osa istui suoraan kiinni ja kaikki oireet loppus kerrasta
Eli kannattaa ehkä tilata tuolta Maf- service gmbh:lta
Näkyvät antavan tuolla nettikaupassa alkuperäisen varaosanumeron. Eli mene osoitteeseen http://www.realoem.com/bmw/select.do tai http://bmwfans.info/original/ ja kirjoita serial number -kenttään oman autosi VIN-numeron (löytyy rekisteriotteesta) 7 viimeistä merkkiä ja pääset selaamaan autosi varaosaluetteloa. Kun löydät autosi maffin varaosanumeron, vertaa sitä tuon nettikaupan tarjoamien osien numeroihin. Tilaat vain samalla varaosanumerolla olevan osan, niin eiköhän sieltä oikea pitäisi tulla.
Moro taas, nyt on MAF vaihdettu. Vaatiiko auto jonki sortin softa päivitystä, vai riittääkö että vaihto uuden palikan?
Kyllä muuten v8 ravisti niin että ei meinannut jakkaralla pysyä kun uudella MAF:illa ensimmäisen kerran käynnisti. Tosin käynti tasaantui ihan hetkessä.
Ei pystyneet paikallisessa bosch servises lukemaan multa vikakoodeja.. Tai olis pystyny mut olis pitänyt laittaa joku piuha rosvolla boksin piuhoihin kun puuttu 1 nasta pistokkeesta..
En sit viittiny ruveta merkkiliikkeeseen viemään ja laitoin kaikki anturit uusiks ni ei
tarvii arvailla ainakaan niitten perään..
Eli nokka, kampi, ja ilmamäärämittari nyt uusittu eikä nyi/pätki tahi sammuile enää
535xd f11 -11
Ex.
550iA Touring -06
-545i A -04
-535i sedan -88-
-540i -10/97- 6-speed sedan
-525i -89-
-320i -98 4d-
-535i sedan -88-
-525tdsa touring -93-
Ei pystyneet paikallisessa bosch servises lukemaan multa vikakoodeja.. Tai olis pystyny mut olis pitänyt laittaa joku piuha rosvolla boksin piuhoihin kun puuttu 1 nasta pistokkeesta..
En sit viittiny ruveta merkkiliikkeeseen viemään ja laitoin kaikki anturit uusiks ni ei
tarvii arvailla ainakaan niitten perään..
Eli nokka, kampi, ja ilmamäärämittari nyt uusittu eikä nyi/pätki tahi sammuile enää
Oliko se autowatti?? (Räikkönen ei vain osaa )
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
itse tilasin tuon kyseisen osan saksasta hintaan 119€+ toim.kulut DHL:ltä 12,90€ kotiin tuotuna. kesti 4 arkipäivää niin sain palikan käteen.(autoon 540i -98)
osa ei ole alkuperäinen Boschilainen, vaan saksalaisen Auto-Loew:in valmistama ja takuulaput ym. tuli mukaan(2v.takuulla)osa istui suoraan kiinni ja kaikki oireet loppus kerrasta
Eli kannattaa ehkä tilata tuolta Maf- service gmbh:lta
vaatii kirjautumisen, tosin kun itse kirjauduin,niin minuutin päästä tuli spostiin vahvistus
kovasti olin Gyntherin tuotteeseen ja toimitukseen tyytyväinen
T.KK
Mites muutkin jotka ovat käyttäneet kyseisen firman massamittareita, onkos niissä ollut huomautettavaa? Aina saa lukea kun ei orkkis osa toimi mutta mites nämä?
Ei pystyneet paikallisessa bosch servises lukemaan multa vikakoodeja.. Tai olis pystyny mut olis pitänyt laittaa joku piuha rosvolla boksin piuhoihin kun puuttu 1 nasta pistokkeesta..
En sit viittiny ruveta merkkiliikkeeseen viemään ja laitoin kaikki anturit uusiks ni ei
tarvii arvailla ainakaan niitten perään..
Eli nokka, kampi, ja ilmamäärämittari nyt uusittu eikä nyi/pätki tahi sammuile enää
Mistä putiikista muuten hommasit nokan ja kammen anturit?
Ajattelin vaihtaa kaikki kerralla kanssa.
Itellä sama show jatkuu vaikka mitä tekee..
vikaa tutkittu lisää. Jarrupolkimen polkeminen ei vaikuta mitenkään tyhjäkäyntiin/sammumiseen. L/h testi antoi täyskaasukiihdytyksessä maksimissaan 59l/h. Vetoja tehtiin n. 10kpl ja ulkoilma oli -3. Ilmanpaine normaali. Aika vähän antaan bensaa, vastaavat lukemat ollut n. 95 muissa 540. Maf?
Pystyykö joku vahvistamaan, että tuo maksimi virtaus pitäisi olla 95 l/h? Tuntuu, että paras potku on kateissa ja sain maksimiarvoksi 85 l/h. Paljonko pitäisi saada arvoksi maksimissaan sillä "kotiinlimputus moodilla" ilman MAF tietoa (johto irti)?
Otetaan aihe esiin taas, auto on e39 540ia 9/98 , oireet on samat kuin topicin aloittajalla, onko maffi viallinen kun ottaa käydessä irti niin moottori sammuu laakista, eikös sen pitäisi mennä vara ohjelmalle jos on vikaa, niin olen lukenut noita topicceja selatessa, toinen merkille pantava vaiva on sellainen louskuttava ääni vasemmasta lohkosta etu osasta vanos? dsc kompressor? venttilikoneisto? arvauksia otetaan vastaan.
Comment