Minä olen omassa kotterossa huomannut ulkolämpötilan vaikuttavan asiaan.Jos on lämmintä auto ei tutise paljon mitään, jos taas kylmempää auto hakkaa joskus todella paljon 110-120 välillä?Eli onko tuossa kysymys renkaan painumisesta kun auto on parkissa?Väpinä ei kuitenkaan asetu vaikka ajaa pidempäänkin kun se on "sillä päällä".Katsastin auton eilen ja välyksiä ei löytynyt, nelipyörä suuntaus nyt myös tehty.
Paineita olen koettanut nostaa ja laskeakin mutta ei tällä tunnu olevan suurempaa vaikutusta.Tuntuu välillä että tuo auton alusta elää aivan "elämäänsä".Taitaapa postauksien perusteella olla Bmw:n valmistamista malleista tämä E39 herkin näille tutinavaivoille.Harvemmin postaavat e46 ja e38 omistajat näistä ongelmista..
Paineita olen koettanut nostaa ja laskeakin mutta ei tällä tunnu olevan suurempaa vaikutusta.Tuntuu välillä että tuo auton alusta elää aivan "elämäänsä".Taitaapa postauksien perusteella olla Bmw:n valmistamista malleista tämä E39 herkin näille tutinavaivoille.Harvemmin postaavat e46 ja e38 omistajat näistä ongelmista..
Comment