Originally posted by toperi
View Post
E39 530dA hyytyy...
Collapse
X
-
-
no niin, ilmamäärämittarin piuha käytetty pois ja tyhjäkäynnissä huomattava parannus ja vetää tosi hyvin aina tuonne 120 km/h asti, MUTTA sitten hyytyy. Kulutusmittari stoppaa myös tonne 12litran hujakoille, wtf. No, häätyy jatkaa tutkimista.Originally posted by VPI View Postno, pitää alkaa tutkimaan, tuntus että turbo kestää enempi kuin 150tkm, mutta aika näyttää, pitää laitella tänne mitä vastaan tulee....
Comment
-
Viikko sitten sanoin sulle mistä aloittaaOriginally posted by VPI View Postno niin, ilmamäärämittarin piuha käytetty pois ja tyhjäkäynnissä huomattava parannus ja vetää tosi hyvin aina tuonne 120 km/h asti, MUTTA sitten hyytyy.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Ja viikko sitten sanoin että ahtopaineensäädinOriginally posted by VPI View Postno niin, ilmamäärämittarin piuha käytetty pois ja tyhjäkäynnissä huomattava parannus ja vetää tosi hyvin aina tuonne 120 km/h asti, MUTTA sitten hyytyy. Kulutusmittari stoppaa myös tonne 12litran hujakoille, wtf. No, häätyy jatkaa tutkimista.
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
niin, eli kysymys kuuluu että onko tuo teidän asiasta kokeneempien mielestä ilmamäärämittarista johtuvaa vai/ja jostain muusta. Päällisin puolin tosiaan kaikki turbolle tulevat ja lähtevät letkut ja sun muut systeemit on ehyet.Originally posted by Dunky View PostAi pelkät letkut ehjät...
Musta toi pelas paremmin ilman sitä mittaria, mutta tekee ilman sitäkin sen "stopin" 120 km/h, niillä paikkeilla kun vaihtaa D:llä, tai käsin pukkaa vitosen silmään tallapohjassa kiihyttäessä. Mutta sinne asti vetää hienosti kaikki pykälät läpi.
Comment
-
Kerran jo käynyt läpi itse tuon saman eli edelleenki se ahtopaineensäädin vaihtoonOriginally posted by VPI View Postniin, eli kysymys kuuluu että onko tuo teidän asiasta kokeneempien mielestä ilmamäärämittarista johtuvaa vai/ja jostain muusta. Päällisin puolin tosiaan kaikki turbolle tulevat ja lähtevät letkut ja sun muut systeemit on ehyet.
Musta toi pelas paremmin ilman sitä mittaria, mutta tekee ilman sitäkin sen "stopin" 120 km/h, niillä paikkeilla kun vaihtaa D:llä, tai käsin pukkaa vitosen silmään tallapohjassa kiihyttäessä. Mutta sinne asti vetää hienosti kaikki pykälät läpi.
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Pressure converter varaosanumero: 11747796634Originally posted by VPI View Postcharge air pressure sensor???
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Turbon siivet jumittavat. Ei saa rajotettua ahtoja -> ahtaa liikaa -> moottorinohjaus puuttuu peliin ja rajoittaa syöttöä -> meno hyytyy...
Tästä tulee yleensä vikakoodi joka viittaa siihen ettei ahtopaineen säätö onnistu. Ei välttämättä tässä tapauksessa tätä vikaa mutta kannattaa miettiä sitäkin.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
joo, mielessä on käynyt tämmönenkin, jostain pitää kuitenkin lähtä liikkeelle, ja pitänee aloittaa tosta a.pain.säätimestäOriginally posted by Supa View PostTurbon siivet jumittavat. Ei saa rajotettua ahtoja -> ahtaa liikaa -> moottorinohjaus puuttuu peliin ja rajoittaa syöttöä -> meno hyytyy...
Tästä tulee yleensä vikakoodi joka viittaa siihen ettei ahtopaineen säätö onnistu. Ei välttämättä tässä tapauksessa tätä vikaa mutta kannattaa miettiä sitäkin.
Comment

Comment