memebuy23buy

M5 E39 piristäminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Juhis
    replied
    400hv autosta 10% pois -> 360hv
    100hv autosta 10% pois -> 90hv

    Leave a comment:


  • Matson^
    replied
    Hauska nähdä paljonko tuli lisää

    En tiedä miten pahasti tämä lie offtopickia, mutta minne ne hevoset näistä katoaa? Moottori kuluu, karstoittuu.. mutta tuskin niin paljoa että se vaikuttaisi näissä sen enempää kuin muissakaan :think .. eikä syy taida pelkästään olla maffeissa ja lambdoissakaan, koska nehän nyt on vaihdettu jokaiseen ämmään foorumilla :think
    Vai onko nämä olleet vajaa tehoisia jo ensimmäisestä starttautsesta asti, epäilen sitäkin

    Leave a comment:


  • tepabmw
    replied
    mielenkiinnolla odotellaan täälläkin dynotuloksia...

    auto sinänsä on varmasti kärkipään yksilöitä,niin käynniltään,kunnoltaan kuin ajettavuudeltaankin...

    aika jumppahan tuossa oli,toivottavasti oli sen arvoista

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by Polar View Post
    Kyllä ne muuttaa ääniä paljon parempaan suuntaan Pistä sitte infoa kun on penkissä käyty, mielenkiinnolla odotellaan sitä.
    Juu, huomenna varailen säätöajan..

    Leave a comment:


  • Polar
    replied
    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Kyllähän tuo muuttui putkenvaihdolla.. Tuntuu siltä, että voimaa on tosiaan tullut lisää! Ja äänet on nyt sitä mitä pitääkin!
    Kyllä ne muuttaa ääniä paljon parempaan suuntaan Pistä sitte infoa kun on penkissä käyty, mielenkiinnolla odotellaan sitä.

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Kyllähän tuo muuttui putkenvaihdolla.. Tuntuu siltä, että voimaa on tosiaan tullut lisää! Ja äänet on nyt sitä mitä pitääkin!

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Nyt olis sitten V-Max -palikka huudettu, 164e jouduin köyhtymään.. Putketkin laitettu nyt kiinni, lähden kohta hakemaan autoa

    Saakos tuon sakemanni-eBayn jotenkin englanniksi? On meinaan pikkasen vaikeeta arvailla mitä siellä lukee, eikä jaksais koko ajan Googlellakaan käännellä..

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Noni, huutelu aloitettu, kiitti vinkistä!
    Nyt olis sitten V-Max -palikka huudettu, 164e jouduin köyhtymään.. Putketkin laitettu nyt kiinni, lähden kohta hakemaan autoa

    Leave a comment:


  • Risto113
    replied
    Ok.
    Uskallan melkein väittää, että jos voimaa on hukassa MAF:n väsymisen takia, on koko matkalta käyrä huonompi.

    MAF:t vaihtaneiden kommentit kertoo samaa, tyyliin "vääntää jo alhaalta nyt ihan eri lailla"

    Leave a comment:


  • r.w.
    replied
    Originally posted by Risto113 View Post
    Siitähän se teho lasketaan...
    ...mutta vääntö maksimitehon kierrosluvulla ei kerro mitään auton vääntökäyrän mallista.

    edit: jaa olin myöhässä.

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by Risto113 View Post
    Siitähän se teho lasketaan...
    Juu, tiedän. Meinasin tuota ala- ja keskikierroksien vääntöä, että onko se ollut heikompi arvoiltaan näissä n. 360hp antaneissa, eli korreloiko se koko alueelle. Tuossa kun oli puhe vain huipputehosta ja vääntökäyrän muodosta.

    Leave a comment:


  • Risto113
    replied
    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Miten vääntöarvot näissä "heikommissa" yksilöissä, onko niissä ollut yleensä myös hiukan vähemmän vääntöä?
    Siitähän se teho lasketaan...

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by jumbo View Post
    On kyllä hyvät lukemat vakiosta Pitää itsekkin varmaan mennä samaan paikkaan penkittämään että saa hyvän mielen, jos kerran yleensä siellä M5:sta saadaan se 400hp
    Vie sinne ihan huvikseen, 60e pelkkä tehoveto. Saapa sitten vähän vertailukohtaa eri penkkeihin.

    Leave a comment:


  • Tylyttäjä
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    No meillä on penkitetty noin 8-10kpl m5 ja ei ainuuttakaan ole päässyt 400hv rajapyykin yli jos muistan oikein, mm. mun 95tkm ajettu yksilö. Ja myös niissä missä on ollut se 360hv verran niin vääntökäyrät ovat ollut yhtä suorat kun ne 390hv yksilöt..
    Miten vääntöarvot näissä "heikommissa" yksilöissä, onko niissä ollut yleensä myös hiukan vähemmän vääntöä?

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by Matson^ View Post
    On kyllä tosi siisti käyrä, ei notkahduksia tai muita syheröitä
    Mutta onko tosiaan näin että "poikkeuksellisen hyvä" m5 antaa penkissä 8hv vähemmän mitä kuuluisi?
    No meillä on penkitetty noin 8-10kpl m5 ja ei ainuuttakaan ole päässyt 400hv rajapyykin yli jos muistan oikein, mm. mun 95tkm ajettu yksilö. Ja myös niissä missä on ollut se 360hv verran niin vääntökäyrät ovat ollut yhtä suorat kun ne 390hv yksilöt..

    Leave a comment:

Working...
X