En tiedä miten pahasti tämä lie offtopickia, mutta minne ne hevoset näistä katoaa? Moottori kuluu, karstoittuu.. mutta tuskin niin paljoa että se vaikuttaisi näissä sen enempää kuin muissakaan :think .. eikä syy taida pelkästään olla maffeissa ja lambdoissakaan, koska nehän nyt on vaihdettu jokaiseen ämmään foorumilla :think
Vai onko nämä olleet vajaa tehoisia jo ensimmäisestä starttautsesta asti, epäilen sitäkin
Nyt olis sitten V-Max -palikka huudettu, 164e jouduin köyhtymään.. Putketkin laitettu nyt kiinni, lähden kohta hakemaan autoa
Saakos tuon sakemanni-eBayn jotenkin englanniksi? On meinaan pikkasen vaikeeta arvailla mitä siellä lukee, eikä jaksais koko ajan Googlellakaan käännellä..
Juu, tiedän. Meinasin tuota ala- ja keskikierroksien vääntöä, että onko se ollut heikompi arvoiltaan näissä n. 360hp antaneissa, eli korreloiko se koko alueelle. Tuossa kun oli puhe vain huipputehosta ja vääntökäyrän muodosta.
On kyllä hyvät lukemat vakiosta Pitää itsekkin varmaan mennä samaan paikkaan penkittämään että saa hyvän mielen, jos kerran yleensä siellä M5:sta saadaan se 400hp
Vie sinne ihan huvikseen, 60e pelkkä tehoveto. Saapa sitten vähän vertailukohtaa eri penkkeihin.
No meillä on penkitetty noin 8-10kpl m5 ja ei ainuuttakaan ole päässyt 400hv rajapyykin yli jos muistan oikein, mm. mun 95tkm ajettu yksilö. Ja myös niissä missä on ollut se 360hv verran niin vääntökäyrät ovat ollut yhtä suorat kun ne 390hv yksilöt..
Miten vääntöarvot näissä "heikommissa" yksilöissä, onko niissä ollut yleensä myös hiukan vähemmän vääntöä?
On kyllä tosi siisti käyrä, ei notkahduksia tai muita syheröitä
Mutta onko tosiaan näin että "poikkeuksellisen hyvä" m5 antaa penkissä 8hv vähemmän mitä kuuluisi?
No meillä on penkitetty noin 8-10kpl m5 ja ei ainuuttakaan ole päässyt 400hv rajapyykin yli jos muistan oikein, mm. mun 95tkm ajettu yksilö. Ja myös niissä missä on ollut se 360hv verran niin vääntökäyrät ovat ollut yhtä suorat kun ne 390hv yksilöt..
Leave a comment: