Originally posted by Clavurion
View Post
Aiemmin, kun käynnistyminen tapahtui pitkän jurnuuttamisen jälkeen, niin paineet lähtivät kuitenkin heti nousuun ja nousivat ja nousivat, kunnes saavuttivat riittävän tason. Siksi rele ei ainakaan omaan logiikkaan mahdu:
Rele rikki: ei käynnisty lainkaan
Rele ehjä: käynnistyy normaalisti
ja kun käynnistyminen tapahtui aiemmin paineet hiljakseen nostamalla, eikä normaalisti ns. hetkessä, niin rele ei oikein on/off-tyyppisenä sovi kuvioon... mutta vaihdan sen niin saadaan suljettua se pois, hinta kun ei ole kova.
Ilmakuplatsekkaus on tyystin jäänyt, tsekkaan sen jahka saan ladattua akun.
Mäkeen pysäköinti oli aikeissa tehdä, mutta aura-autot estivät sen siinä ainoassa mäessä lähimain.
Lämpimään (+10) siirto on myös tarkoitus kokeilla huomenna (jos kipon saa käyntiin) ja sen vaikutus käynnistyvyyteen.
EDIT: Hehkujen osalta käyty liikkeessä ja ne on poissuljettu vaihtoehdoista ja oireetkaan (ei minkäänlaista pakokaasupilveä startissa) ei siihen viittaa.
Comment