Eli irroitin e39 528 -96 autosta separaattorin irti puhdistamista varten. Huomasin että separaattorilta öljytikunjuureen menevä letku oli lytyssä ja halki, sekä separaattorin ja imusarjan välinen liitäntä oli öljyinen. Eli separaattori on mitä ilmeisemmin rikki kun on päästänyt öljyä imusarjaan vai voiko toimivakin separaattori sitä vähän päästää? Alareikä ei ollut aivan tukossa vaan öljy on ilmeisesti päässyt valumaan letkun halkeamasta pois.
Pitää tuo vanha separaattori laittaa vielä siksi aikaa takaisin paikalleen että saa uudet osat hommatuksi. Kannattaako tuo alareikä nyt jättää vain auki että öljy pääsee sieltä tulemaan pois vai kannattaisiko se tukkia, tuleeko imuvuoto jos separaattori on rikkinäinen ja alareikä auki?
Pitää tuo vanha separaattori laittaa vielä siksi aikaa takaisin paikalleen että saa uudet osat hommatuksi. Kannattaako tuo alareikä nyt jättää vain auki että öljy pääsee sieltä tulemaan pois vai kannattaisiko se tukkia, tuleeko imuvuoto jos separaattori on rikkinäinen ja alareikä auki?
Comment