Mites MarkoK kuvailisit koneen käytöstä nyt nollauksen jälkeen. Arvoissa ainakin oli selkeät heitot...
Selvennättekö palikalle, kun en ole asiaan vielä perehtynyt, että mitä tuo adaptaatioarvojen nollaus vaatii (eli millä se suoritetaan). Onnistuuko esim. täällä kirjoittelevien vikakoodinnollaajien luona vai tarviiko jäykemmät softat?
Mites MarkoK kuvailisit koneen käytöstä nyt nollauksen jälkeen. Arvoissa ainakin oli selkeät heitot...
Selvennättekö palikalle, kun en ole asiaan vielä perehtynyt, että mitä tuo adaptaatioarvojen nollaus vaatii (eli millä se suoritetaan). Onnistuuko esim. täällä kirjoittelevien vikakoodinnollaajien luona vai tarviiko jäykemmät softat?
INPAlla onnistuu ja aika moneltahan tuo löytyy. Myös itseltä..
Mites MarkoK kuvailisit koneen käytöstä nyt nollauksen jälkeen. Arvoissa ainakin oli selkeät heitot...
Selvennättekö palikalle, kun en ole asiaan vielä perehtynyt, että mitä tuo adaptaatioarvojen nollaus vaatii (eli millä se suoritetaan). Onnistuuko esim. täällä kirjoittelevien vikakoodinnollaajien luona vai tarviiko jäykemmät softat?
En kyllä huomannut mitään muutosta moottorin toiminnassa nollauksen jälkeen. Tosin minulla ehkä ainut ongelma on tuo moottorin vinkuminen eikä niinkään tehot ole hukassa ollutkaan.
En ole tehnyt. Kerrotko miten tuo tehdään niin täytyy sekin kokeilla?
Mittariston salavalikosta löytyy. Valikko 4.1 tms. Haulla löytyy ohjeet miten sinne pääsee E39:ssä.
Sieltä L/H ja 3 vaihteella kaasu pohjassa pitäisi tulla huipputehon paikkella maksimilukemat :think
Mittariston salavalikosta löytyy. Valikko 4.1 tms. Haulla löytyy ohjeet miten sinne pääsee E39:ssä.
Sieltä L/H ja 3 vaihteella kaasu pohjassa pitäisi tulla huipputehon paikkella maksimilukemat :think
Eli tämä löytyi ihan mittaristosta. Täytyypä joskus kokeilla. En tiedä onko tässä vaikutusta onko automaatti vai manuaali... ehkä tulos on sama molemmissa kun sportilla kiihdyttää.
Eikös INPA:n livedatasta löydy myös kohta josta näkee moottoriin menevän ilmamäärän?
Kuluuku sen separaattorin pitää ääntä ehjänä? Vaihdoin itelle uuden ja nyt on alkanu kuuluun semmonen kurnutus, ja kun öljykorkkia käyttää auki niin alkaa kuuluun mahoton pörinä.
mro. Millainen homma tuo kyseisen separaattorin vaihto on..? auto olisi E39 528 vm:96
Ilman putsari irti. -->ruuvit irti, pujottelu että saa vanhan pois--> ja sitten käänteisessä järjestyksessä.
Vaihda samalla letkut.
Tulee pois siitä öljynsuodattimen yläpuolelta kun ottaa sen suodatin tötterön kannen pois. Pikku pujottelu.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kiitoksia.. täytynee kokeilla kunnes osat tulevat. Tilasin letkujakin.. katsoa mitä kaikkea sieltä postista tulee.. Onkos kukaan tehnyt kuvasarjaa kyseisestä työstä?
Nyt tuli separaattori suomi.schmiedmann.com tilattuna.. joka oli topranin merkkinen joten.. onkohan kannattavaa laittaa toi toprani paikoilleen.. koska ainakin topranin termostaatti kesti omassa pemarissani noin 2kk
Comment