Originally posted by Ringali
View Post
E39 facelift ajovalot
Collapse
X
-
-
no nää mitkä mulla ois kiikarissa niin ois nimenomaan xenoneilla ollut alunperin. mua nyt ei sinänsä edes kiinnosta saada tuota automaattista valonsäätöä toimimaan, mutta pitäis kuitenki manuaalisesti saada pelaamaan. eli munko ois sitte helpompi etsiä semmoset fl.umpiot mitkä on halogeeneilla ja niihin vaan sitte jälkiasennus xenon sarja.?F10 520d ja e36 328i turbo
Comment
-
Originally posted by Ringali View Postno nää mitkä mulla ois kiikarissa niin ois nimenomaan xenoneilla ollut alunperin. mua nyt ei sinänsä edes kiinnosta saada tuota automaattista valonsäätöä toimimaan, mutta pitäis kuitenki manuaalisesti saada pelaamaan. eli munko ois sitte helpompi etsiä semmoset fl.umpiot mitkä on halogeeneilla ja niihin vaan sitte jälkiasennus xenon sarja.?i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
Originally posted by Ringali View Postno nää mitkä mulla ois kiikarissa niin ois nimenomaan xenoneilla ollut alunperin. mua nyt ei sinänsä edes kiinnosta saada tuota automaattista valonsäätöä toimimaan, mutta pitäis kuitenki manuaalisesti saada pelaamaan. eli munko ois sitte helpompi etsiä semmoset fl.umpiot mitkä on halogeeneilla ja niihin vaan sitte jälkiasennus xenon sarja.?
Comment
-
Originally posted by Esko View PostUnohda ne Depot.
Onkohan nuo piritekin prefacelift orggis tyyliset depoja? Ei olis paha hinta, voi heittää facelit Hellat mäkeen kun toisesta on säätötanko poikki.
Comment
-
Originally posted by Bmw Master View Postvoi heittää facelit Hellat mäkeen kun toisesta on säätötanko poikki.---
Comment
-
Originally posted by -Tapi View PostMinulla olisi käyttöä originaaleille facelift-valoille. Saa olla säätötangot poikki, linssit huonona ja pleksit vaikka rikki, kunhan takaosa umpiosta on ehjää.. Liimasin näet aikoinaan linssit kiinni sikaflexilla bi-xenon asennuksen yhteydessä ja nyt kun säätötanko meni rikki niin ainoa keino saada hilut ulos on pilkkoa valo paloiksi.
Comment
-
Originally posted by Bmw Master View PostMiksi, huonoja kokemuksia? Eikös prefacelitin valoteho ole parempi kuin facelift Hellan?
Onkohan nuo piritekin prefacelift orggis tyyliset depoja? Ei olis paha hinta, voi heittää facelit Hellat mäkeen kun toisesta on säätötanko poikki.
Toki itse meinaa laitta hellan halogeenit ja jälkiasentaa 2x 50w xenonit lyhyille ja pitkille. Mielenkiintoinen sitten vertailla onko valokuvia mitenkään erilainen kun ns aidot hellan xenon hyväksytty faceliftit....
....ja älä heittää ne mäkeen niille fl helloilla on nyt myös säätötanko korjaus sarjat saatavina.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
Originally posted by Bmw Master View PostMiksi, huonoja kokemuksia? Eikös prefacelitin valoteho ole parempi kuin facelift Hellan?
En huomannut juurikaan eroa prefaceliftin ja faceliftin välillä. Ehkä prefaceliftin valokeila oli hitusen laajempi. Taas toisaalta faceliftin valo on vähän kirkkaampi (voi johtua myös iän tuomasta sameutumisesta vaikkei valoilla ollut ajettu ku about 65tkm).Last edited by Esko; 24-01-2012, 16:35.
Comment
-
Originally posted by Esko View Post"look"
Tuollaisia itse meinasin.
Comment
-
Originally posted by ismopetteri View PostPalat tilattu.
Mulla vähän samanlaiset fiilikset lasien suhteen, tarvikemuoveihin ei ole suuren suurta luottoa eikä nuo nykyiset ole niin kamalassa kunnossa ole vaikkei kiiltävät olekaan. En aio kyllä lähteä kiillottamaan, hetken voivat olla paremmat mutta uskon että eivät pitkään pysy hyvänä. Nyt huono valoteho johtuu vain siitä että valot näyttää aivan liian lähelle, ei matoista laseista.
22.1 tilatut palat oli tänään noudettavissa postista, 35e molemmille puolille posteineen.E61 523i Touring -09
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOrggis xenonien tilalle? Mitkä xenon polttimot?
Olis tavallaan mielenkiintoista verrata kuviota orgis xenonumpion kuvioon, nyt aika tarkasti ece kuvio.
Noissa vanhoissa umpioissa tuli ihan halogeenipolttimollakin ihmeellistä hajavaloa, ja valokuvio oli ikäänkuin suttuinen. Tarvitsisis purkaa ja tutkia tarkemmin, onko vika linssin vai heijastimen likaisuudessa.
Comment
Comment