520i Touring -99
245tkm
Suomiauto,ollut mua ennen 2:lla omistajalla jotka käyttäny autoa merkkihuollossa polttimonvaihtoja myöten, suht hyvät varusteet ja erinomainen kunto.
Takaluukku maalattu kokonaan entisen omistajan toimesta
528i -96 ja ajettu nyt ~303tkm,saksasta uitettu.. Mahtaako pitää paikkansa lukemat? :think
Tommonen olis tarjolla.. Onhan se nyt paljon ajettu jo tollakin mittarilukemalla, mutta mietein vaan että saako ikinä enää kaupaksi kun lisäkilometrejä tulee..
528i -96 ja ajettu nyt ~303tkm,saksasta uitettu.. Mahtaako pitää paikkansa lukemat? :think
Tommonen olis tarjolla.. Onhan se nyt paljon ajettu jo tollakin mittarilukemalla, mutta mietein vaan että saako ikinä enää kaupaksi kun lisäkilometrejä tulee..
Vähä OT:nä, tuntuu olevan pirun vaikeeta bemarin (ja muittenkin) autojen kaupittelu reilusti ajettuna. Ei sinänsä yllättävää, mutta kuitenkin ehjä auto itelläki, 432tkm ajettuna.
Mersuja tuntuu menevän kaupaksi, vaikka ois yli puoli miljoonaa mittarissa...
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
530DA. Tullut edellisen omistajan velipojan mukana muuttoautona Suomeen. Tällä hetkellä mittaristossa n.270tkm. Ruostetta ei missään.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Mittarissa 196 tkm. 523i -96 saksasta 2007 tai 8 vai 9 ?? Mulla ollut 1,5v. Airbagissa ollut pientä häikkää. Paisuntasäiliö hajosi viime talven kovimmilla pakkasilla. Eipä sen kummempaa.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Ja toisaalta ihan sama mitä joku digitaali-ihme väittää muka km-lukemiksi, todellinen kunto on paljon oleellisempaa kuin joku numero jossain muistipaikassa. Kyllä todella suuret ajomäärät näkyisi muutenkin jos autoa tutkii tarkemmin.
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Ja toisaalta ihan sama mitä joku digitaali-ihme väittää muka km-lukemiksi, todellinen kunto on paljon oleellisempaa kuin joku numero jossain muistipaikassa. Kyllä todella suuret ajomäärät näkyisi muutenkin jos autoa tutkii tarkemmin.
Harvapa osaa ostohetkellä kurkata miten kuluneet on koneen laakerit ja miten kuluneet sylinterit/männät.
Ääripäisinä esimerkkeinä suomeen ostettu ( tuontikäytetty ) tuoreita ison kokoluokan autoja joissa siisteys/toimivuus hyvällä tasolla, mutta kun pian alkanut tekniikka rakoilla, on rempatessa paljastunut aivan loppuun kulunutta konetta ja ulkomaan päästä saatu selville moninkertaista ajomäärää.
Todellisten kilsojen määrä jää monasti arvuutteluksi ja käytetyn auton osto monasti arpapeliä vaikka olis kuinka hyvin vahattua maalipintaa.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment