194tkm menty 530i. Auto tullut Saksasta Latvian kautta Suomeen, mutta huoltohistoria löytyy BMW merkkiliikkeistä ulkomaan ajoiltakin, niin kilsojen kehitys näkyy kivasti sieltä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ajokilometrit E39?
Collapse
X
-
-01 E39 525iA ja mittarissa 312tkm. Ihan suomiauto ja tarvittavat pintaremontit sen mukaisia Toki öljynsuodattimenjalan juuresta vuotaa öljyä ja tyhjäkäynnillä jotain mystistä ongelmaa havaittavissa, josta tuli topikkikin tehtyä..olympiavolkkari
EX-list
E91 320d -06
E46 328iA -98
E39 523i M-Sport -01
E36 325i -92
E39 525iA -01
E36 316i Mortal Compact -96
+ pari muuta
Comment
-
-
525iA -02 280tkm Suomi-auto, eikä onneksi kaikkein karvalakein.
Maankuulusta autoliikkeestä ostettu niin oon luottanu kilometreihin. Ruostetta oli, ja irrotettavaa koukkua on turha yrittää irroittaa, mutta muuten ollut loistava ostos. Maaliskuun lopulla ostettu 2012. Eka BMW:ni.
Motto: Auto tykkää, kun sillä ajetaan. Kone rauhassa lämpimäksi ja sitten hanaa tilanteen mukaan.
Comment
-
-
Originally posted by Bimist View Post525iA -02 280tkm Suomi-auto, eikä onneksi kaikkein karvalakein.
Maankuulusta autoliikkeestä ostettu niin oon luottanu kilometreihin. Ruostetta oli, ja irrotettavaa koukkua on turha yrittää irroittaa, mutta muuten ollut loistava ostos. Maaliskuun lopulla ostettu 2012. Eka BMW:ni.
Motto: Auto tykkää, kun sillä ajetaan. Kone rauhassa lämpimäksi ja sitten hanaa tilanteen mukaan.Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Korkataas ensimmäinen posti vaikka näin.
Elikkäs ensimmäinen omistamani BMW 9/97 520i touring manuaali lootalla. Italiasta alunperin lähtenyt ja n. 5v sitten rantautunut suomeen. Mittarissa pyörähti juuri 220 tkm joista itse tullut rullailtua 10. Todella mukava vehje 740 volvon jälkeen. Oikeista kilometreistä ei mitään tietoo mutta näkikös niitä sieltä salavalikosta? Kone kuulostaa todella hyvältä eikä tällä hetkellä vaadi muuta kun kovaa ajoa.
Comment
-
-
Originally posted by Hegul1 View PostKorkataas ensimmäinen posti vaikka näin.
Elikkäs ensimmäinen omistamani BMW 9/97 520i touring manuaali lootalla. Italiasta alunperin lähtenyt ja n. 5v sitten rantautunut suomeen. Mittarissa pyörähti juuri 220 tkm joista itse tullut rullailtua 10. Todella mukava vehje 740 volvon jälkeen. Oikeista kilometreistä ei mitään tietoo mutta näkikös niitä sieltä salavalikosta? Kone kuulostaa todella hyvältä eikä tällä hetkellä vaadi muuta kun kovaa ajoa.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Comment