yks liettuasta tuotu 530d jossa mittariston pikseleistä ei saanu tolkkua o tullu vastaan,jossa avaimen lukia näytti yli 900tkm lukemia. Kunto oli kyl lukeman mukanen. Yhtiö kumppanilla on suomi 530d liki 600tkm ja mm. Alkuperäset iskarit ja suuttimet vielä? At loota ja turbo on uusittu kertaalleen.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
yks liettuasta tuotu 530d jossa mittariston pikseleistä ei saanu tolkkua o tullu vastaan,jossa avaimen lukia näytti yli 900tkm lukemia. Kunto oli kyl lukeman mukanen. Yhtiö kumppanilla on suomi 530d liki 600tkm ja mm. Alkuperäset iskarit ja suuttimet vielä? At loota ja turbo on uusittu kertaalleen.
E39:t alkaa olla siinä iässä että ne kannattaa ostaa kunnon eikä km-lukeman perusteella. Kilometrit ei tuhoa autoa vaan huono ylläpito.
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Millaisia km-määriä E39 530D:llä olette onnistuneet keräämään eli mitä masiina kestää niin että meno on riittävän luotettavaa ja miellyttävää? Ittellä 540.000 km lähenee eli pääomatappiot on jo varmaan kärsitty - edessä siis puhtaasti ylläpito/polttoaine/vakuutuskuluja ja tätä paremman teknologian kateusveroa eli käyttövoimaveroa.
kyllä se ihan kilometrilukema oli.. nimenomaan oli, ko. laverilla ei autot yleensä vanhene viikkoa pidempään.
kilometrejä alettiin tutkimaan ihan sen takia että joku vanha omistaja oli ottanut yhteyttä myynti ilmon perusteella ja väittänyt että oli myynyt auton yli 700tkm ajettuna muutamaa vuotta aiemmin.
enkä yhtään ihmettelisi vaikka "joka toinen" e39 olis ajettu 700-800tkm, alkupään malleissa se ei tarkoita kuin 40-50tkm vuosisuoritetta, minkä verran itsekkin ajan. enemmän ihmetyttää että paljon ajettuja ei ole.
Edelleenkään en usko noita numerosarjoja kilometrilukemiksi ennen kuin joku tulee ja esittää kaksi eri aikaan tehtyä lukukertaa, joissa matkamittarin lukema ja tuo "piilolukema" muuttuu lukukertojen välillä täsmälleen saman verran (vaikkapa 2000 km). Siihen asti kaikki on tyhjänpäiväistä urbaanilätinää Faktaa kehiin niin sitten saatan jopa minäkin uskoa asian.
Ekkö sää Havis usko et näillä ajettais samoja määriä ku Mersullaki?
Toki, ja vieläpä helposti, mutta eihän siitä olekaan kysymys, vaan siitä onko tuo salaperäinen numerosarja joka jostain mittariston syöveristä kaivetaan km lukema vaiko jotain ihan muuta. Mutta nyt pitää lähtee ajamaan lisää kilsoja tauluun ihan jussin kunniaks Soon moro vähäks aikaa!
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Uskailtaisko ostaa jonkun 530 bentsiinin jokapäiväiseen ajoon jolla olisi ajettu +300? Pitäisi saada kans factaa pöytään, että miltä koneen sisäiset kalut näyttävät noilla kilometreillä? Olisiko joku noita e39 koneita purkinut ja nähnyt niissä selviä kulumisia??
Toki, ja vieläpä helposti, mutta eihän siitä olekaan kysymys, vaan siitä onko tuo salaperäinen numerosarja joka jostain mittariston syöveristä kaivetaan km lukema vaiko jotain ihan muuta. Mutta nyt pitää lähtee ajamaan lisää kilsoja tauluun ihan jussin kunniaks Soon moro vähäks aikaa!
Tuo mittariston salavalikon lukema ei lisäänny samassa tahdissa mittatilukeman kanssa, kokeiltu on kahdella E39:llä.
Lisäksi kun näitä ruuvataan, ei mihinkään jää mitään jälkeä siitä jos ammattimies tekee. Ja yleensä tekeekin.
M52 ja 54 ovat lähes ikuisia koneita perusosiltaan, taasen disat ja vanokset jne. täytyy remppailla ensin. 300 tkm hyvin pidetty on samanlaisessa kunnossa kuin 100tkm huonosti pidetty. Siksi kyllä uskaltaa.
Comment