Itselläkin tämä mielessä, mutta haluisin välikappaleen sinne tilalle. Myykö näitä kukaan lähempänä kuin jenkeissä?
eiköhän siihen voi laittaa perus-putkiliittimen, selvittää vaa mikä kierre on kyseessä.Tai sitten niinkuin alussa mainittiin poraat vaa sisuskalut pois, nii se on yhtä hyvä...
Eipä sinne mitään liitintä tai putkenpätkää tilalle tarvita, alkuperäinen putki siirtyy aivan mainiosti ilman väkivaltaa sylinteriin kiinni. Näin ainakin mä tein omaani (e39). Ja todellakin, kytkimestä tuli paljon tarkempi ja mielestäni miellyttävämpi.
Eipä sinne mitään liitintä tai putkenpätkää tilalle tarvita, alkuperäinen putki siirtyy aivan mainiosti ilman väkivaltaa sylinteriin kiinni. Näin ainakin mä tein omaani (e39). Ja todellakin, kytkimestä tuli paljon tarkempi ja mielestäni miellyttävämpi.
juu olen kanssasi täysin samaa mieltä mutta Jos joku haluaa nii ei siitä haittaakaan ole.
Ite eliminoin tuon venttiilin talven aikana. Kerranki vaimolta kiitosta tallissa vietetystä ajasta En siis poistanut venttiiliä vaan porasin sopivalla (muistaakseni 4mm) poralla reijän auki.
No prkl.. Oonki kironnu pitkään tota kolmeysin kytkintä,,ku on niin tunnoton yms.. Pitää siis tehdä tää operaatio.. Tosin kykäki pitäis vaihtaa,,mutta tekee sit kummatki kerralla..
Bmw f11 530d -14 m-sport Bmw e39 M5 -00 VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i Bmw e60 525i -04 Ex.Bmw e34 525i -92 Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
itse otin tänään ton venttiilin pois... samalla vaihdoin laatikko öljyt ja imin kykän työsylinteristä varmaa pari purkkii nestet läpi... tuli muuten jumalattoman hyvä kykä ny..
itse otin tänään ton venttiilin pois... samalla vaihdoin laatikko öljyt ja imin kykän työsylinteristä varmaa pari purkkii nestet läpi... tuli muuten jumalattoman hyvä kykä ny..
Minkäslainen homma tuo on ottaa se irto sieltä välistä? Ja mihin tuo tarkallee vaikuttaa? Siis kytkimestä tulee pehmeempi?
Minkäslainen homma tuo on ottaa se irto sieltä välistä? Ja mihin tuo tarkallee vaikuttaa? Siis kytkimestä tulee pehmeempi?
mun mielest kytkinpolkimest tuli niinku jäykempi mut helvetisti tarkempi.. ja irrotti paremmi.. ja ei ollu iso homma pohjamuovi irti ja sit siit työsylinterin pääst putki irti ja sit se mötikkä.. sit vaa laittaa sen putken siihe työ sylinteriin kii. sitten ilmaus
Minkäslainen homma tuo on ottaa se irto sieltä välistä? Ja mihin tuo tarkallee vaikuttaa? Siis kytkimestä tulee pehmeempi?
Ota se pois jos et saa sitä itse poistettua ,tule M-Leaffin kanssa käymään helppo homma tossa ulkopukilla..
Itseltäni otin sen pois tossa alustarempan yhteydessä suosittelen kyseisen venttiilin poistoa..
CDV (Clutch Delay Valve) on tehtaalta lähtiessä siellä ollut ja on vieläkin jos ei sitä ole otettu pois. Parhaiten sen olemassa olon huomaa kun paikaltaan ripeästi lähtiessä nostaa kytkimen nopeasti. Tällöin kytkin jää hetkeksi luistamaan vaikka jalka ei ole enää aikoihin ollut polkimella kun tuo venttiili kuristaa ja hidastaa nesteen liikettä ja sitä kautta kytkimen toimintaa. Toinen missä tuo venttiili häiritsee kovin on pienessä ruuvaamisessa hitaissa nopeuksissa kun käytetään pakkia ja ykköstä. Tuntuu venttiilin nimen mukaisesti siltä että kytkin on koko ajan myöhässä.
Kuten jo niin monesti todettu: ota pois vaan jos se vielä siellä on. Säästää kytkintä ja parantaa ajettavuutta.
EDIT: pistä hakuun CDV niin tulee runsaati lisätietoa. Yhtään kommenttia jossa puhutaan hyvää CDV:stä tuskin löydät...
Comment