Tarvis vaihtaa se helpoin disa mutta minkälainen se helppo disa on etten tilaa väärää?:think Onko tämä https://bemariosat.fi/index.php?id_p...duct&id_lang=2
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N52 Disa venttiilistä
Collapse
X
-
Originally posted by Samii- View PostTarvis vaihtaa se helpoin disa mutta minkälainen se helppo disa on etten tilaa väärää?:think Onko tämä https://bemariosat.fi/index.php?id_p...duct&id_lang=2
Linkkaamasi Disa on sisempi pikku Disa. Ilmeisesti olet ostamassa kuitenkin tätä https://bemariosat.fi/index.php?id_p...duct&id_lang=2BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostTuosta kuvasta voit katsoa osanumerot http://bmwfans.info/parts-catalog/E6...nifold_system/
Linkkaamasi Disa on sisempi pikku Disa. Ilmeisesti olet ostamassa kuitenkin tätä https://bemariosat.fi/index.php?id_p...duct&id_lang=2
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKysellään täältä onko kellään jäänyt ylimääräiseksi ehjää isompaa Disaa? Jos vaikka vaihdettu ns. varmuuden vuoksi.
Nykyisessä projektissa (330i) oli tuo isompi ihan risana, läppä pyöri irtonaisena.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Samii- View PostPaljo ajettu?
Tokihan tuohon saisi korjaussarjaa mutta en taida jaksaa alkaa askarrella.
Jollekkin projektia tästä?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Kysympä täälläkin:
Millä tavalla tuo DISA-venttiilin toimimattomuus/väljyys/jumittelu oireilee, koitin youtuubista väijyä videota vaan ei taho oikeen aueta itelle
Itelä tahtoo tyhjäkäynti humpailla melko julumasti ja kun tuossa paikallisella käytin roikassa ei anna mitään vikakoodia.
Tarkisteltiin ilmavuotojen, suuttimien toiminta ja puolat. Tulpatkin ovat uudet ja moottori käy muuten nätillä äänellä eikä kolise
N52B25A moottori
Pulttasin ylemmän disan irti ja kattelin niin kuuluisiko tuon liikkua johki kun esim virrat lyö päälle tai kuuluisko tuota pystyä jotenki käsin liikuttaa?
Tuo oli auki ja pysyi auki vaikka mitä teki?? Voiko se tua ollu juminut auki ja sillä ei nyt taho oikeen matalat kierrokset pelailla
Comment
-
-
Originally posted by skubbe View PostKysympä täälläkin:
Millä tavalla tuo DISA-venttiilin toimimattomuus/väljyys/jumittelu oireilee, koitin youtuubista väijyä videota vaan ei taho oikeen aueta itelle
Itelä tahtoo tyhjäkäynti humpailla melko julumasti ja kun tuossa paikallisella käytin roikassa ei anna mitään vikakoodia.
Tarkisteltiin ilmavuotojen, suuttimien toiminta ja puolat. Tulpatkin ovat uudet ja moottori käy muuten nätillä äänellä eikä kolise
N52B25A moottori
Pulttasin ylemmän disan irti ja kattelin niin kuuluisiko tuon liikkua johki kun esim virrat lyö päälle tai kuuluisko tuota pystyä jotenki käsin liikuttaa?
Tuo oli auki ja pysyi auki vaikka mitä teki?? Voiko se tua ollu juminut auki ja sillä ei nyt taho oikeen matalat kierrokset pelaillaBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by mattotter View PostUp.
Onkohan BMW siirtynyt jonkin vm. jälkeen vahvistettuihin DISA venttiileihin. Onko tietoa?
Itellä olis -08 vuoden N52 125i:sessa.e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
-
-
Originally posted by juha77 View PostMuistelisin että 2 päivitystä oli isoon disaan, mutta miten paljon osa muuttu en osaa sanoa.
Avasin toisen DISAn ja se oli metalliaksilalla. Toinen on pahemmassa paikkaa, niin se jää nyt toivon varaan, että on myös päivitetty tehtaalla. Näin siis -08 vm. N52B30 moottorissa.Ex: E21 323 -80, E36 316 -98&320 -91, E39 523 -97.
Nykyinen: E82 125i -08
Comment
-
Comment