Auto aikaisemmin antanut herjaa increased battery discharge. Akku vaihdettiin ja kerrottiin autolle vaihto, niin se loppui.
Sen jälkeen kuitenkin seurannut salavalikosta latausjännitteitä, koska se oli ennen akunvaihdon kertomishetkeä n. 12V
Aika paljon on heitellyt latausjännite. Normaalisti kummin n. 14.0 - 14,5V. Ja yleensä kun lukemaa katsoo, niin se pysyy siinä samassa, eli ei heittele esim 13 voltista 14 volttiin. Tänään se oli n 12.1V (siksi tämä postaus )
Muuten se on ollut 14.0V ja kun käynnistänyt uudestaan niin 14,5V.
Tänään kun latausjännite näytti tuon 12V ja käynnistin auton uudelleen, niin latausjännite nousi 13V
Kumman uusin ensi Jännitteensäätimen vai IBSin?
Minkälainen homma tuo jännitteensäädin on vaihtaa? Tarviiko paljon purkaa?
Auto 11/2006 E60 535d
N. 210tkm
Sen jälkeen kuitenkin seurannut salavalikosta latausjännitteitä, koska se oli ennen akunvaihdon kertomishetkeä n. 12V
Aika paljon on heitellyt latausjännite. Normaalisti kummin n. 14.0 - 14,5V. Ja yleensä kun lukemaa katsoo, niin se pysyy siinä samassa, eli ei heittele esim 13 voltista 14 volttiin. Tänään se oli n 12.1V (siksi tämä postaus )
Muuten se on ollut 14.0V ja kun käynnistänyt uudestaan niin 14,5V.
Tänään kun latausjännite näytti tuon 12V ja käynnistin auton uudelleen, niin latausjännite nousi 13V
Kumman uusin ensi Jännitteensäätimen vai IBSin?
Minkälainen homma tuo jännitteensäädin on vaihtaa? Tarviiko paljon purkaa?
Auto 11/2006 E60 535d
N. 210tkm
Comment