Originally posted by Heguli 31
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarrulevyt e61:een
Collapse
X
-
Merkkihuollosta hiljattain sanottiin että ei löydy ohjeaikoja KSD:stä satulan tai satulan pidikkeiden puhdistukseen --> laskutettiin tuntityönä. Mua ei haitannut, mutta jos ei osaa pyytää, ei merkkihuollossa myöskään niitä puhdisteta.
Vaihdatin samaan konkurssiin liukutapit, pölysuojan, kumiholkit ja anti-rattle clipit. Nämä siis normaalin levyt+palat vaihtotyön päälle. Ei väpättänyt ennenkään eikä homman jälkeenkään ja tuskin seuraavaan vuoteen nypyttää muutenkaan. Sitten onkin syytä taas tehdä uusi huolto, ehkä palat ja levyt vielä menee.
Konkurssi oli tietty suhteellista kun osat oli merkkiä ATE pl. pölysuojakumi Budweg. Ja pirssi E46.
Comment
-
-
Originally posted by #BaierWaier# View PostOnko porukalla kokemuksia EBC:n levyistä? Olisivat halpaa kuin saippua kun vertaa muiden merkkien levyihin. Tulisivat e61 535d.BMW 530d xDrive Luxury F10 LCI -14 Sapphire Black
Toyota MR2 2.0 GTi -93
Comment
-
-
Originally posted by Kamikaze View PostAinakin edellisessä autossani Audi A4:ssa ajoivat asiansa ilman mitään ongelmia. Sama pätee myös EBC:n jarrupaloihin, no problem.
Comment
-
-
Originally posted by Aski View PostLevyistä vielä. Onkohan jompi kumpi ylivoimaisesti parempi? EBC 218 €/pari (eteen) vai ATE 155 €/pari (eteen myös). Kalliimpaan tulee hienot urat ja reiät mukaan, joista ei nyt niin väliksi. ATE:n ovh on kuitenkin melkein 170€/kpl ja nyt 77€/kpl eli 54%:n ale. Molempaa merkkiä on tuossa yllä kehuttu. Kinnerin virkaa hoitaa e61 LCI 530d vm.2007.
Omassa on edessä Aten uritetut power disc levyt + Aten keraamiset palat, takana Aten levyt+ Brembon palat. Todella tyytyväinen ollut ja voin suositellaf11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment
-
-
Originally posted by #BaierWaier# View PostOnko porukalla kokemuksia EBC:n levyistä? Olisivat halpaa kuin saippua kun vertaa muiden merkkien levyihin. Tulisivat e61 535d.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Bablo81 View PostEi ollut huono valinta
Olivat varmaan kaikkiaan neljännet levyt, mitä tuohon on laitettu (toivottavasti nyt alustan osien vaihdon jälkeen viimeiset) mutta tuota satulan kannatinta ei kyllä koskaan ole aikaisemmin irroitettu. Niin jumissa oli, että meinas itku tulla. Ilmeisesti levyt sitten saa jotenkin ujutettua ilman kannattimen irroitusta, en kokeillut.
Vinkkinä muille ensikertalaisille, että vähintään puolimetrinen varsi kannattaa hankkia käsille. Itse käytin jatkovartista rengaspulttirautaa, johon se hukassa ollut 18 mm:n hylsy sopi. Ilman em. hidasteita varmaankin n. muutaman tunnin homma.
Comment
-
-
Nostetaas tää vanha topikki pinnalle kun olis pari kyssärii liittyen etujarrulevyihin. Eli vaihto olis tässä keväällä edessä niin sitä vaan mietin kun nähnyt myynnissä kahta eri halkaisijalla olevaa levyä 310mm ja 324mm.
Onko tuo isompi jossain tietyissä malleissa vai meneekö vuosimallin mukaan?
Comment
-
-
Pikaisesti katsoen 348mm olisi jos on
A) korotettu kantavuus (S100) tai
B) viranomaisajoneuvo (poliisi tms. S102)
Etulevyt
Muutoin 324mm.
Edit: Jaa, bensakoneissa ja 520d, 525(x)d on 310mm (levy myös ohuempi)
Noissa 324mm jos on S100 tai S102.Last edited by ekaBMW; 01-05-2018, 12:55.F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
-
Originally posted by 4rska View PostNostetaas tää vanha topikki pinnalle kun olis pari kyssärii liittyen etujarrulevyihin. Eli vaihto olis tässä keväällä edessä niin sitä vaan mietin kun nähnyt myynnissä kahta eri halkaisijalla olevaa levyä 310mm ja 324mm.
Onko tuo isompi jossain tietyissä malleissa vai meneekö vuosimallin mukaan?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment